Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC Waalwijk (18/02/2024-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 februari 2024 om 18:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 18 februari 2024 om 18:10:

Kunnen we Minteh niet gewoon terugsturen naar Engeland? Die gast brengt echt helemaal niks klaar...



Je hebt het politieke klimaat mee. Stel het eens voor zou ik zeggen.



Nja kennelijk heeft Slot m'n appje gelezen dat die moest wisselen ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 februari 2024 om 18:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 18 februari 2024 om 18:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 18 februari 2024 om 17:53:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2024 om 17:47:

Belachelijke rode kaart. En wat zijn we weer slap.



In herhaling zie je dat die terecht is.



Gaat dit nu serieus iedere wedstrijd gebeuren? In de herhaling zie je dat die bal op zijn lichaam komt en niet op zijn arm.



Via zijn lichaam op zijn breed uitgestoken arm waardoor hij er voordeel uithaalt. Ik heb geen idee of dat volgens de regels rood is maar het voelt niet erg terecht.



Volgens de regels geen rood nee. Maar een meevaller met de arbitrage kunnen we ook wel gebruiken gezien de genante vertoning tot nu toe

 

+1/-0

Het wordt slechter en slechter en slechter....

 

+1/-0

Wissel (4/5):

Sauer --> Ivanusec

 

+1/-0

85" 1-0: Wieffer

 

+1/-0

Wat een opluchting.

 

+1/-0

Wissel (5/5):

Milambo --> Gimenez

 

+1/-0

Niet goed gespeeld, wel verdient gewonnen.
CL Plaats is bijna binnen met 8 punten verschil.
Verschil met 020 is 16 punten. ;)

Dus prima weekend uiteindeljk :pul

 

+1/-0

Even terug naar de rode kaart, los van of deze het wel of niet was.

Volgens mij moeten we het gewoon weer heel simpel maken: Gewoon hands is hands en dan rood, of het nu via een ander lichaamsdeel is of niet.
Buitenspel is wel of geen buitenspel, gewoon simpel.

Het is nu als dit misschien via dat, net of je via Groningen en Maastricht naar Den Helder wil rijden zeg maar...

 

+1/-0

Timber beetje onzichtbaar, Stengs lijkt wel op of zo. Je merkt dat het dan allemaal wat langzamer gaat. Milambo had er wel eerder in gemogen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 februari 2024 om 18:04:

Het is dramatisch, ook tegen tien man. Het lukt Slot simpelweg niet (meer) om verdedigingen kapot te spelen. We hebben de laatste maanden 1 comfortabele overwinning geboekt (Heracles) en de rest is allemaal zeer moeizaam. Alles door het midden en je dan maar afvragen waarom het daar zo vol is.


Ja, ze proberen het steeds maar weer door het midden, wat balverlies betekent. Het spel moet via de vleugels of met afstandsschoten het geluk zoeken. Stengs terecht gewisseld. Hij loopt over het veld als een oude man.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 februari 2024 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 februari 2024 om 18:04:

Het is dramatisch, ook tegen tien man. Het lukt Slot simpelweg niet (meer) om verdedigingen kapot te spelen. We hebben de laatste maanden 1 comfortabele overwinning geboekt (Heracles) en de rest is allemaal zeer moeizaam. Alles door het midden en je dan maar afvragen waarom het daar zo vol is.


Ja, ze proberen het steeds maar weer door het midden, wat balverlies betekent. Het spel moet via de vleugels of met afstandsschoten het geluk zoeken. Stengs terecht gewisseld. Hij loopt over het veld als een oude man.



Het ging best vaak over de flanken, maar voorzetten werden telkens weggekopt. Hartman was vaak ook onzuiver in zijn voorzetten. Het gevaar kwam van combinaties over de flanken.
Het was volgens mij vooral te traag uitgevoerd. Het lukt een aantal spelers niet om te pieken na een Europese wedstrijd. Je ziet dat bijv Wieffer en Hancock dat wel kunnen, dat zijn dus de echte toppers

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 februari 2024 om 20:32:

Timber beetje onzichtbaar, Stengs lijkt wel op of zo. Je merkt dat het dan allemaal wat langzamer gaat. Milambo had er wel eerder in gemogen.


In de media horen we dan dat Timber er gelukkig weer bij is. Met hem erbij wordt Feyenoord niet sterker. Zonder hem kwam de ploeg beter voor de dag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 februari 2024 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 februari 2024 om 20:32:

Timber beetje onzichtbaar, Stengs lijkt wel op of zo. Je merkt dat het dan allemaal wat langzamer gaat. Milambo had er wel eerder in gemogen.


In de media horen we dan dat Timber er gelukkig weer bij is. Met hem erbij wordt Feyenoord niet sterker. Zonder hem kwam de ploeg beter voor de dag.



Nou, ik vind Timber geweldig dit seizoen, alleen vandaag matig

 

+1/-0

Linker kant staat voor wel vast voor mij.
Ivanusec begint en de wissel is Sauer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 februari 2024 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 februari 2024 om 20:32:

Timber beetje onzichtbaar, Stengs lijkt wel op of zo. Je merkt dat het dan allemaal wat langzamer gaat. Milambo had er wel eerder in gemogen.


In de media horen we dan dat Timber er gelukkig weer bij is. Met hem erbij wordt Feyenoord niet sterker. Zonder hem kwam de ploeg beter voor de dag.



Je kon aan hem zien dat hij voorzichtig was en hopelijk is dat snel weer over

 

+1/-0

We spelen thuis, we spelen grotendeels tegen 10 man en dan nog zie je dat we heel veel moeite hebben met het afronden. Als je op een knollenveld of kunstgras in een uitwedstrijd tegen 11 man speelt verspeel je waarschijnlijk gewoon 2 of 3 punten.

Mogen in onze handjes klappen dat die 1-0 valt. Maar als je zo speelt tegen een iets betere tegenstander dan verspeel je gewoon punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Een betere tegenstander geeft meer ruimte weg, en probeert ook zélf te voetballen. Feyenoord was gisteren slordig in de afronding, maar als je kijkt naar het aantal kansen wat gecreëerd wordt tegenover een handbalverdediging was het niet slecht.

Ik vind een 1-0 ook uiterst mager, maar ik vind de tendens hier over het vertoonde spel erg negatief. Ik vond juist dat Feyenoord ein-de-lijk weer goed stond te voetballen. Dat er gevaar vanaf de flanken kwam en de spelers in de zestien in scoringspositie werden gebracht. Daar scheelde het afgelopen wedstrijden aan.

Dat je niet eerder op voorsprong komt en afstand neemt, ligt aan de afronding en de precisie in de eindfase van de aanval. En het lag gisteren ook gewoon aan RKC, dat tot op de doellijn stond te verdedigen en (succesvol) alles in de baan van het schot gooide om die treffer te voorkomen.

Je kunt op een gegeven moment niet echt veel meer doen als Feyenoord zijnde.

Het tempo moet omhoog, maar dat lukt momenteel gewoon niet.
Misschien kan er nog sneller naar de spitsen worden gezocht, maar ook dat vond ik al veel beter dan voorgaande wedstrijden. Ueda was constant aanspeelbaar en werd ook gevonden. Maar met de rug naar het doel en met drie tegenstanders om hem heen, is er voor hem ook weinig eer te behalen...

Genoeg verbeterpunten, maar zo slecht was het toch niet?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 februari 2024 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 februari 2024 om 20:32:

Timber beetje onzichtbaar, Stengs lijkt wel op of zo. Je merkt dat het dan allemaal wat langzamer gaat. Milambo had er wel eerder in gemogen.


In de media horen we dan dat Timber er gelukkig weer bij is. Met hem erbij wordt Feyenoord niet sterker. Zonder hem kwam de ploeg beter voor de dag.


Timber is de beste speler van dit elftal. Niet z'n beste wedstrijd, maar hij bleef nog steeds kansen creëren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 februari 2024 om 09:50:

open/sluit de onderstaande quote:




Een betere tegenstander geeft meer ruimte weg, en probeert ook zélf te voetballen. Feyenoord was gisteren slordig in de afronding, maar als je kijkt naar het aantal kansen wat gecreëerd wordt tegenover een handbalverdediging was het niet slecht.

Ik vind een 1-0 ook uiterst mager, maar ik vind de tendens hier over het vertoonde spel erg negatief. Ik vond juist dat Feyenoord ein-de-lijk weer goed stond te voetballen. Dat er gevaar vanaf de flanken kwam en de spelers in de zestien in scoringspositie werden gebracht. Daar scheelde het afgelopen wedstrijden aan.

Dat je niet eerder op voorsprong komt en afstand neemt, ligt aan de afronding en de precisie in de eindfase van de aanval. En het lag gisteren ook gewoon aan RKC, dat tot op de doellijn stond te verdedigen en (succesvol) alles in de baan van het schot gooide om die treffer te voorkomen.

Je kunt op een gegeven moment niet echt veel meer doen als Feyenoord zijnde.

Het tempo moet omhoog, maar dat lukt momenteel gewoon niet.
Misschien kan er nog sneller naar de spitsen worden gezocht, maar ook dat vond ik al veel beter dan voorgaande wedstrijden. Ueda was constant aanspeelbaar en werd ook gevonden. Maar met de rug naar het doel en met drie tegenstanders om hem heen, is er voor hem ook weinig eer te behalen...

Genoeg verbeterpunten, maar zo slecht was het toch niet?


Het enorme veldoverwicht dat Feyenoord had, het vele balbezit, dat was in het verleden wel anders. Dus heel slecht was het niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC Waalwijk (18/02/2024-16:45)