Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC Waalwijk (18/02/2024-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord-RKC Waalwijk 1-0 (0-0)
scoreverloop: 84. Wieffer 1-0.
Competitiewedstrijd: 22
Datum: 18/02/2024-
Tijd: 16:45-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele kaart:
Bijzonderheid:

Competitie: 22-16-04-02 52 56-17
Thuis: 12-08-03-01 27 29-08
Uit: 10-08-01-01 25 27-09

Topscoorders: Gimenez/19, Timber, Geertruida/6, Stengs/5, Paixão, Wieffer/4, Minteh/3, Lingr/2, Sauer, Ueda, Ivanušec, Milambo, Nieuwkoop, Dilrosun, Hancko/1.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Geertruida/#04(C), Beelen/#03(46. Nieuwkoop/#02), Hancko/#33, Hartman/#05; Wieffer/#20, Stengs/#10(46. Ueda/#09), Timber/#08; Minteh/#19(61. Paixão/#14) , Gimenez/#29(87. Milambo/#27), Ivanušec/#17(78. Sauer/#25).

Wissels Feyenoord: Lamprou/#31, Van Sas/#39, Read/#26, Lopez/#15, Zerrouki/#06, Lingr/#32.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Bijlow/#01(Kuit), -Jahanbakhsh/#07(Blessure), - Dilrosun/#11(Club America), -Van den Belt/#16(Hamstrings), -Trauner/#18(Hamstrings), -Zechiël/#24(Knie), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd), -Alemayehu/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 februari 2024, 10:31:47.

 

+1/-0

In de opstelling zou ik, Reid/Milambo/Sauer/Slory en Lingr een plek vanaf het begin geven. Ze hebben het verdiend en weet ik dat Slory niet meedeed, maar tegen RKC en andere tegenstanders, kan je deze jongens opstellen, kunnen de vaste krachten op adem komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 17 februari 2024 om 00:13:

In de opstelling zou ik, Reid/Milambo/Sauer/Slory en Lingr een plek vanaf het begin geven. Ze hebben het verdiend en weet ik dat Slory niet meedeed, maar tegen RKC en andere tegenstanders, kan je deze jongens opstellen, kunnen de vaste krachten op adem komen.




denk dat je 0% kans hebt dat ook maar 1 in de basis staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 17 februari 2024 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 17 februari 2024 om 00:13:

In de opstelling zou ik, Reid/Milambo/Sauer/Slory en Lingr een plek vanaf het begin geven. Ze hebben het verdiend en weet ik dat Slory niet meedeed, maar tegen RKC en andere tegenstanders, kan je deze jongens opstellen, kunnen de vaste krachten op adem komen.




denk dat je 0% kans hebt dat ook maar 1 in de basis staat.


Slot liet het jonge spul mooi invallen. Weliswaar noodgedwongen, maar hij bracht ze toch maar.
Zondag moet het kunnen.

 

+1/-0

Ik verwacht min of meer een 'conservatieve' opstelling met zo veel mogelijk sterkhouders. Afhankelijk van de verloop van de wedstrijd kan en zal er wellicht kansen komen voor de jeugd.
Mocht dat zo zijn, dan zal op dat moment het wedstrijdverloop het toelaten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 18 februari 2024 om 01:40:

Ik verwacht min of meer een 'conservatieve' opstelling met zo veel mogelijk sterkhouders. Afhankelijk van de verloop van de wedstrijd kan en zal er wellicht kansen komen voor de jeugd.
Mocht dat zo zijn, dan zal op dat moment het wedstrijdverloop het toelaten.



Dat denk ik ook ja. Met nog meeste kans voor Milambo om in te vallen omdat Stengs niet fris is en Timber net terug is.
Sauer lijkt nu echt achter Paixao en Ivanusec te moeten aansluiten

 

+1/-0

In tweeënhalf seizoen heeft Slot praktisch altijd het (in zijn ogen) best mogelijke elftal opgesteld. Van alle jonge talenten komt waarschijnlijk alleen Milambo in aanmerking daartoe te behoren. Hij zou ‘op 8’ kunnen starten. Ik zie Slot Read, Sauer en/of Slory niet ook nog brengen, al maakt eerstgenoemde nog de meeste kans als zowel Geertruida als Nieuwkoop niet kunnen spelen. Maar ik verwacht één van hen wel aan de aftrap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Opstelling Feyenoord: Ivanušec start ten koste van Paixão
vandaag, 14:23 341 reacties
Feyenoord heeft de opstelling voor de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk bekend gemaakt. Trainer Arne Slot kiest voor onderstaande formatie tijdens het duel dat om 16:45 uur in De Kuip begint.

Luka Ivanušec keert bij Feyenoord weer terug in de basis. De Kroaat viel tegen AS Roma uitstekend in en krijgt de voorkeur boven Igor Paixão. De Braziliaan zit op de bank tegen RKC Waalwijk. Verder kan Slot weer beschikken over Quinten Timber en Lutsharel Geertruida. Daarnaast is spits Santiago Gimenez ook weer in staat om te starten vanaf de aftrap.

Daardoor moeten Ramiz Zerrouki en Ayase Ueda weer op de bank plaatsnemen van Feyenoord. Verder valt op dat de talentvolle Givairo Read weer tot de wedstrijdselectie behoort. De rechtsback maakte afgelopen week zijn debuut in het eerste elftal en speelde zaterdag een deel van de wedstrijd mee bij de beloften. Ook Leo Sauer en Antoni Milambo behoren tot de wedstrijdselectie.

De thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk komt nog te vroeg voor Alireza Jahanbakhsh. De buitenspeler heeft een hamstringblessure opgelopen en moest daardoor ook al afhaken voor de thuiswedstrijd tegen AS Roma. Het is niet bekend wanneer de international van Iran weer beschikbaar is.

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Minteh, Gimenez, Ivanušec.

Wissels Feyenoord
Lamprou, Van Sas, Read, Nieuwkoop, Lopez, Zerrouki, Milambo, Lingr, Sauer, Paixão, Ueda.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 18 februari 2024 om 11:12:

In tweeënhalf seizoen heeft Slot praktisch altijd het (in zijn ogen) best mogelijke elftal opgesteld. Van alle jonge talenten komt waarschijnlijk alleen Milambo in aanmerking daartoe te behoren. Hij zou ‘op 8’ kunnen starten. Ik zie Slot Read, Sauer en/of Slory niet ook nog brengen, al maakt eerstgenoemde nog de meeste kans als zowel Geertruida als Nieuwkoop niet kunnen spelen. Maar ik verwacht één van hen wel aan de aftrap.


Het is natuurlijk altijd wat veiliger om een jonge kracht te laten invallen.
Wat moet je doen bij een basisplaats als het talent toch niet helemaal voldoet, of bijv door zenuwen bevangen is? Hem er weer uithalen na een half uur? Nou, dat is lekker als je dan een maand later weer een beroep op hem doet.
Het is niet voor niets dat de gebruikelijke weg via invalbeurten gaat.

 

+1/-0

35" Rood RKC: Vaessen (Hands buiten 16)

 

+1/-0

Hele zwakke eerste helft van Feyenoord.
Zit geen tempo in, veel te onrustig voor de goal.
Weer onnodig balverlies.
Zit ook geen power achter de schoten op de goal.

 

+1/-0

Belachelijke rode kaart. En wat zijn we weer slap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2024 om 17:47:

Belachelijke rode kaart. En wat zijn we weer slap.



In herhaling zie je dat die terecht is.

 

+2/-0

Wissels (2/5):

Ueda --> Stengs
Nieuwkoop --> Beelen

 

+1/-0

Het is dramatisch, ook tegen tien man. Het lukt Slot simpelweg niet (meer) om verdedigingen kapot te spelen. We hebben de laatste maanden 1 comfortabele overwinning geboekt (Heracles) en de rest is allemaal zeer moeizaam. Alles door het midden en je dan maar afvragen waarom het daar zo vol is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 18 februari 2024 om 17:53:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2024 om 17:47:

Belachelijke rode kaart. En wat zijn we weer slap.



In herhaling zie je dat die terecht is.



Gaat dit nu serieus iedere wedstrijd gebeuren? In de herhaling zie je dat die bal op zijn lichaam komt en niet op zijn arm.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 18 februari 2024 om 18:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 18 februari 2024 om 17:53:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2024 om 17:47:

Belachelijke rode kaart. En wat zijn we weer slap.



In herhaling zie je dat die terecht is.



Gaat dit nu serieus iedere wedstrijd gebeuren? In de herhaling zie je dat die bal op zijn lichaam komt en niet op zijn arm.



Via zijn lichaam op zijn breed uitgestoken arm waardoor hij er voordeel uithaalt. Ik heb geen idee of dat volgens de regels rood is maar het voelt niet erg terecht.

 

+2/-0

Kunnen we Minteh niet gewoon terugsturen naar Engeland? Die gast brengt echt helemaal niks klaar...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 18 februari 2024 om 18:10:

Kunnen we Minteh niet gewoon terugsturen naar Engeland? Die gast brengt echt helemaal niks klaar...



Je hebt het politieke klimaat mee. Stel het eens voor zou ik zeggen.

 

+1/-0

Wissel (3/5):

Paixao --> Minteh

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC Waalwijk (18/02/2024-16:45)