Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (7-2-2024 21.00 uur) kwartfinale KNVB Beker

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Blik maar weer na voren na zo'n matige wedstrijd.

Hoop toch zo dat Slot een beetje voor een progressieve opstelling kiest. Dus zonder Zerrouki of Nieuwkoop, maar met Sauer, Lingr of Ivanusec. Zal ook wel afhankelijk zijn van fitheid Stengs. Wat mij betreft begint Ivanusec (dat is geen invaller) en lost Sauer hem halverwege tweede helft af. En gaat Paixao naar rechts.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 05 februari 2024 om 13:18:

Blik maar weer na voren na zo'n matige wedstrijd.

Hoop toch zo dat Slot een beetje voor een progressieve opstelling kiest. Dus zonder Zerrouki of Nieuwkoop, maar met Sauer, Lingr of Ivanusec. Zal ook wel afhankelijk zijn van fitheid Stengs. Wat mij betreft begint Ivanusec (dat is geen invaller) en lost Sauer hem halverwege tweede helft af. En gaat Paixao naar rechts.




Hoe jij het zegt lijkt het zo simpel.
Misschien is Slot iets te veel gaan geloven in zijn eigen kunde.

Je hebt twee opties op links dat zijn Suer en Ivanusec
OP rechts zou ik altijd beginnen met Pax dat is zijn plek en vanuit die positie ook meer assists op onze spits.

Lingr mag van mij ook gewoon basis een keer.


Je moet goals in je team zetten, dat is al zo oud.
dat hoor je te weten als trainer.

 

+1/-0

Tegen AZ thuis dat experiment met Zerrouki overboord gooien en terug naar de basis. Wat mij betreft bestaat de aanval uit je beste spelers: Sauer, Gimenez en Paixao. Durf het eens aan met Sauer op links, zeker thuis. Daarachter zou ik iemand zetten die Gimenez kan ondersteunen met loopacties en drukzetten, dat is Lingr.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik zou beginnen met Lingr 'op 10', het tandem Wieffer-Timber in ere herstellen, en Stengs/Paixão op de flanken. Verder hoop ik dat Trauner en Hancko 90 minuten kunnen volmaken, die kunnen Pavlidis behoorlijk goed beteugelen. Bij Beelen heb ik dat vertrouwen minder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 februari 2024 om 15:11:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik zou beginnen met Lingr 'op 10', het tandem Wieffer-Timber in ere herstellen, en Stengs/Paixão op de flanken. Verder hoop ik dat Trauner en Hancko 90 minuten kunnen volmaken, die kunnen Pavlidis behoorlijk goed beteugelen. Bij Beelen heb ik dat vertrouwen minder.



Pavlidis is geschorst

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 februari 2024 om 15:11:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik zou beginnen met Lingr 'op 10', het tandem Wieffer-Timber in ere herstellen, en Stengs/Paixão op de flanken. Verder hoop ik dat Trauner en Hancko 90 minuten kunnen volmaken, die kunnen Pavlidis behoorlijk goed beteugelen. Bij Beelen heb ik dat vertrouwen minder.




De vleugels bevielen je wel?
Ben erg benieuwd wat je precies goed vond.

 

+1/-0

Ik wil Ivanusec wel eens op 10 zien, dat is z'n originele positie namelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 februari 2024 om 20:39:

Ik wil Ivanusec wel eens op 10 zien, dat is z'n originele positie namelijk.



Zou het ook wel eens willen zien , lijkt me dat je het ook wel een keer gaat proberen toch?
Was toch wel de top aankoop van Feyenoord.
Wat dan dan wel weer raar is dat hij volgens mij nog geen seconde de kans daar heeft gekregen, helemaal omdat de andere positie niet echt loopt.

Vertrouw er niet helemaal meer in dat Slot dat goed ziet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 februari 2024 om 22:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 februari 2024 om 20:39:

Ik wil Ivanusec wel eens op 10 zien, dat is z'n originele positie namelijk.



Zou het ook wel eens willen zien , lijkt me dat je het ook wel een keer gaat proberen toch?
Was toch wel de top aankoop van Feyenoord.
Wat dan dan wel weer raar is dat hij volgens mij nog geen seconde de kans daar heeft gekregen, helemaal omdat de andere positie niet echt loopt.

Vertrouw er niet helemaal meer in dat Slot dat goed ziet.



Dat ben ik wel met je eens.

Hij liet het echt wel zien voor z'n blessure, maar daarna is er iets mentaals bij hem gaan blokkeren. Hij kan echt wel goed voetballen, maar iets blokkeert bij hem.

Hij moet een paar acties hebben die goed vallen en eventueel paar goals maken, dan komt die weer in een flow en kan het zijn dat die ergens doorheen is.

Zelfde geldt voor Santi....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 februari 2024 om 23:12:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 februari 2024 om 22:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 februari 2024 om 20:39:

Ik wil Ivanusec wel eens op 10 zien, dat is z'n originele positie namelijk.



Zou het ook wel eens willen zien , lijkt me dat je het ook wel een keer gaat proberen toch?
Was toch wel de top aankoop van Feyenoord.
Wat dan dan wel weer raar is dat hij volgens mij nog geen seconde de kans daar heeft gekregen, helemaal omdat de andere positie niet echt loopt.

Vertrouw er niet helemaal meer in dat Slot dat goed ziet.



Dat ben ik wel met je eens.

Hij liet het echt wel zien voor z'n blessure, maar daarna is er iets mentaals bij hem gaan blokkeren. Hij kan echt wel goed voetballen, maar iets blokkeert bij hem.

Hij moet een paar acties hebben die goed vallen en eventueel paar goals maken, dan komt die weer in een flow en kan het zijn dat die ergens doorheen is.

Zelfde geldt voor Santi....



blijf het raar vinden. Kennelijk kan hij de intensiteit niet aan of verdedigt hij onvoldoende mee. Maar Minteh dan, die verliest 9 van de 10 ballen, loopt continu uit positie.

Kijk, vorig jaar hoorden we ook steeds dat Danilo beter kon jagen en druk zetten dan Santi. maar het was duidelijk dat Santi 10 klassen beter was. Soms moet je gewoon uitgaan van iemands kwaliteiten en niet van zijn verbeterpunten. Zeker als het aanvallend niet loopt zoals nu

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 05 februari 2024 om 16:46:

(...)
Pavlidis is geschorst



Wist ik niet. Zou Zeefuik dan de voorkeur krijgen?

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 februari 2024 om 18:16:

De vleugels bevielen je wel?
Ben erg benieuwd wat je precies goed vond.



Nee, ook de vleugels kwamen niet goed uit de verf tegen AZ zondag. Terwijl Feyenoord eindelijk een wedstrijd speelde waarin er wél ruimte lag achter de verdediging van de tegenstander. De vraag is een beetje of dat lag aan de vleugels, of Feyenoord van achteruit niet in staat bleek hen te lanceren.

Vooral Paixão had in dat wedstrijdbeeld meer mogelijkheden om met zijn snelheid gevaar te stichten.

Persoonlijk verwacht ik een andere wedstrijd woensdagavond, één waarin AZ het initiatief méér aan Feyenoord gaat laten én waarin Feyenoord voor eigen publiek iets wil laten zien.

Ik hoop dat met het herstel van het tandem Wieffer-Timber Feyenoord weer beter tot voetballen komt. En vanaf de flanken méér en directer de spits gaat worden gezocht, waar Lingr dan bij kan aansluiten.

Maar waarschijnlijk is dat niet, want Lingr heeft komt geloof ik (nog) niet in aanmerking voor een basisplaats bij Slot.

 

+1/-0

Misschien dat Slot iets leuks kan bedenken met bv Bart als rechtsbuiten weer en dan Lopez als linksbuiten.
Stoppen we ieder geval de links en rechts backs af..

 

+1/-0

Zooo, zin en behoefte aan een galawedstrijd á la Lazio thuis! het zit er verdomme gewoon in, laat het er nu maar weer eens uitkomen. Soms moet het net een beetje meezitten om de motor op volle toeren te laten draaien. Dus een snelle goal en dan nu wel erop en erover

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 februari 2024 om 10:27:

Misschien dat Slot iets leuks kan bedenken met bv Bart als rechtsbuiten weer en dan Lopez als linksbuiten.
Stoppen we ieder geval de links en rechts backs af..


Van der Belt in de goal, zou wel een iets verfrissend zijn :)

 

+1/-0

Feyenoord-AZ 2-0 (1-0)
scoreverloop: 44. Geertruida 1-0, 86. Nieuwkoop 2-0.
Bekerwedstrijd: 03
Datum: 07/02/2024-
Tijd: 21:00-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele kaart: 51. Gimenez.
Bijzonderheid: Gimenez is geschorst voor de eerst volgende bekerwedstrijd.

Beker: 03-03-00-00 09 05-01
Thuis: 03-03-00-00 09 05-01
Uit: 00-00-00-00 00 00-00

Topscoorders: Stengs, Paixão, Timber, Geertruida, Nieuwkoop/01

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Geertruida/#04(C/2), Trauner/#18(C)(31. Beelen/#03), Hancko/#33, Hartman/#05; Wieffer/#20, Stengs/#10, Timber/#08(90+3. Milambo/#27); Nieuwkoop/#02, Gimenez/#29(78. Ueda/#09), Paixão/#14.

Wissels Feyenoord: Lamprou/#31, Van Sas/#39, Read/#26, Lopez/#15, Zerrouki/#06, Lingr/#32, Ivanušec/#17, Minteh/#19, Sauer/#25.

Buiten Wedstrijdselectie: -Bijlow/#01(Kuit), -Jahanbakhsh/#07(Azie Cup), -Dilrosun/#11(Club America), -Van den Belt/#16(Hamstrings), -Zechiël/#24(Knie), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd1), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen2/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd), -Alemayehu/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 februari 2024, 21:17:44.

 

+1/-0

Gaan we weer met die onzin met Nieuwkoop als rechtsbuiten :dood

 

+1/-0

Slot is een held maar wel een held die de weg kwijt is.

En maar verbaasd zijn dat we zo moeilijk scoren.

 

+1/-0

Tja, what the fuck weer. Niet blij mee. Echt mee kappen. Dat kut experiment

 

+1/-0

AZ doet hetzelfde met Sugawara als rechtsbuiten.

Ze spelen met Poku in de spits, dat wordt link voor Trauner en Hancko.

Edit of ze spelen met 5 achterin en poku en Van Bommel voorin. Verdedigen en snelheid voorin.

 

+1/-0

Slot lijkt wel wat op Omtzigt te lijken,geen geur noch smaak.Wellicht maakt Nieuwkoop nog kans op Oranje,hoewel dat dan weer niet echt lastig is.Voor de bondskeutsj...Blind is optie voor linkswinger,gratis tip namens mij Ronald.Een sensatie hangt in de lucht,hoop dat het
geen gebakken lucht moge wezen.Sterkte Kameraden!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (7-2-2024 21.00 uur) kwartfinale KNVB Beker