Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (7-2-2024 21.00 uur) kwartfinale KNVB Beker

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Het falen van de buitenspelers ligt niet, of in ieder geval niet alleen, aan die buitenspelers zelf. Slot zal echt naar de tekentafel moeten om hen meer in een 1-1 te krijgen, want ze staan altijd tegen een overmacht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 07 februari 2024 om 21:49:

Meen je dit nu echt serieus? :I Wow



Ok jij je zin, ik heb net frame voor frame teruggekeken en pas NA het spelen van de bal stapt Trauner en dan staat z'n knie in buitenspel.

Dus blijft geen buitenspel.

Ik stop deze discussie nu ook verder, ik heb al gezegd dat "mijn inziens" het onterecht is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 februari 2024 om 21:58:

Het falen van de buitenspelers ligt niet, of in ieder geval niet alleen, aan die buitenspelers zelf. Slot zal echt naar de tekentafel moeten om hen meer in een 1-1 te krijgen, want ze staan altijd tegen een overmacht.



Het gaat al beter dan afgelopen weken, maar dat veel spelers uit vorm zijn door deels roofbouw, dat is een feit.

We zullen op bepaalde momenten ook moeten accepteren dat dit het voor nu even is en dat we ons daaruit zullen moeten spelen.

Santi is gewoon roofbouw op gepleegd en dat komt er nu gewoon uit. Bij andere spelers zie je dat ook.
Wat ik wel belangrijk vind is dat Slot Ueda en Santi bijvoorbeeld komende weken gaat afwisselen, zoals bijvoorbeeld zaterdag Ueda er in en donderdag Santi weer.

Kijken waar je spelers rust kunt geven en dergelijke.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 februari 2024 om 22:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 07 februari 2024 om 21:49:

Meen je dit nu echt serieus? :I Wow



Ok jij je zin, ik heb net frame voor frame teruggekeken en pas NA het spelen van de bal stapt Trauner en dan staat z'n knie in buitenspel.

Dus blijft geen buitenspel.

Ik stop deze discussie nu ook verder, ik heb al gezegd dat "mijn inziens" het onterecht is.



Op moment van spelen staat hij al buitenspel met zijn schouder. Je hoeft daar niet eens frame voor frame terug te kijken, want dat stilstaande beeld is gewoon op tv te zien geweest :D

 

+1/-0

Santi kom maar efkes wisselen jongen. Je doet echt helemaal niets goed en dan ook nog zo'n lompe gele kaart. Tijd voor Ueda.

 

+2/-0

Nu weet ik niet of hij geschorst is voor de halve finale omdat dit zijn tweede gele kaart van het toernooi is, maar wat een oliedomme overtreding zeg. Raakt al weken geen knikker en gaat dan even op zo'n manier de ploeg nog benadelen.

 

+1/-0

Gimenez zit er compleet doorheen, daar komt ook die overtreding en gele kaart vandaan.
Frustratie, door vorm gebrek en dat wordt weer veroorzaakt door de roofbouw van afgelopen zomer.

Feyenoord had dit anders moeten opvangen, had hem rustig vakantie gegund en daarna weer ingepast, nu moest die na 1,5 week vrij alweer spelen...

Het houdt wel een keer ergens op...

 

+1/-0

Wissel (2/5):

Ueda --> Santi Gimenez

 

+1/-0

Het lijkt vandaag echt in alles weer alsof we terug zijn in de periode onder Advocaat. Drama

 

+1/-0

86" 2-0: Nieuwkoop

 

+1/-0

Mag ik zo vrij zijn dat ik Marc wel mis op dit soort momenten?

Mis z'n reacties wel na de goals...

 

+1/-0

Toppertje als rechtsbuiten :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 07 februari 2024 om 22:52:

Toppertje als rechtsbuiten :D



We zijn het zowaar een keer eens...

Vandaag althans vult die het weer goed in, tegen Twente liep het niet.

 

+1/-0

Wat hebben we toch geweldige buitenspelers :B :pul

 

+1/-0

Wissel (WIT):

Milambo --> Timber

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 07 februari 2024 om 22:52:

Toppertje als rechtsbuiten :D



Eens altijd al geroepen.

Ik ben vooral blij met die actie van Paixao. Dan kan hij leuter-gate achter zich laten.

Zeer tevreden over Wellenreuther en Beelen. Ze zijn beiden niet minder dan hun concurrenten.

 

+1/-0

Leuk die trap af met die brancard...

 

+1/-0

En dat is op naar de halve finale en de eerste zege in 2024 in De :kuip :pul

 

+1/-0

Toch nog een prijs dit seizoen :cool Met die veredelde campingteams die er verder nog bij zitten, mag dat geen enkel probleem meer worden :pul

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (7-2-2024 21.00 uur) kwartfinale KNVB Beker