Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht-Feyenoord (03/09/2023-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2023 om 13:53:

Feyenoord stort Utrecht verder in een zwart gat. Gaan FC Groningen achterna..



Klopt, maar dit moeten ze nu ook ff omzetten in 6/7 goals. Dit is zo'n wedstrijd dat je die kant op moet gaan...

 

+1/-0

Man, wat speelt Timber goed.

 

+1/-0

Ze vinden het wel goed zo, mischien nog eentje erbij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 september 2023 om 13:56:

Man, wat speelt Timber goed.



Altijd in hem geloofd, hij komt nu echt tot wasdom.

 

+1/-0

Wissel (4/5):

Zerrouki --> Timber
Lingr --> Stengs

Bijz: Debuut Lingr voor Feyenoord

 

+1/-0

Stevige beuk. Welkom in de eredivisie Lingr hehe..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2023 om 14:04:

Stevige beuk. Welkom in de eredivisie Lingr hehe..



Schijnt zelf een goede Lingr te hebben ;)

 

+1/-0

Hancko wat een beest.

 

+1/-0

Hahaha Minteh !

 

+1/-0

"90+3 1-5: Minteh

Bijz: Eerste goal Feyenoord

 

+1/-0

DIE KOP VAN VAN SEUMEREN ONBETAALBAAR:D:D:D:D

 

+1/-0

Lingr assist, Ivanusec assist Stengs doelpunt en 2 assists Ueda doelpunt lekker hoor.

 

+1/-0

Gewoon een topwedstrijd van Feyenoord.

Zoals ik al zei: Ivanusec brengt net dat beetje extra slimmigheid wat we nodig hadden.
Als Ivanusec, Santigaol, Paixao en Stengs op elkaar ingespeeld gaat raken, dan hebben we een heel dodelijk quatro en dan nog zoveel kwaliteit er achter.

We gaan echt mee spelen om de titel nu we op oorlogsterkte zijn en dit volhouden:pul

 

+1/-0

nabeschouwing op espn 2

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 september 2023 om 14:22:


Zoals ik al zei: Ivanusec brengt net dat beetje extra slimmigheid wat we nodig hadden.




Ivanusec brengt niet een beetje. 😜 Maar gaat echt een verschil maken! 🍺

 

+1/-0

Zeer leuke wedstrijd, goed om te zien dat Timber het doortrekt, goed gezien Kuijt007 :)
Ben vooral blij dat Stengs zijn draai vind, had hem eerlijk gezegd al af geschreven op die positie maar goed te zien dat hij mijn ongelijk bewijst.
Gaf echt een paar beauties.

 

+1/-0

Aan de elf namen op het wedstrijd formulier zou ik voorlopig niets wijzigen. Het enige wat ik nog wel zou willen zien, is Ivanusec ‘op 10’ en Stengs vanaf de flank. Maar dat je een speler (hoe goed ook) die pas een week meetraint nog niet op de meest centrale positie zet, begrijp ik wel.

Als je ziet wie Slot dan nog achter de hand heeft; dat belooft wat!

Dat Minteh goed inviel, is prima. Maar ik hoop toch niet dat het iets is wat overeengekomen is met Newcastle in de voorwaarden van verhuur. Dat hij een x-aantal wedstrijden speeltijd moet krijgen ofzo.

Op dat moment van de wedstrijd kun je ook Sauer, Zechiel of Milambo nog speelminuten geven. Dat zijn je ‘eigen’ spelers, als die daar een boost van krijgen zijn we daar meer bij gebaat dan bij een huurspeler….

 

+1/-0

Slot heeft gewoon een zwak voor Minteh laat hem vaak spelen, geloof niet dat hij moet spelen van Newcastle dat zal Slot niet accepteren hij doet wat hij in zijn hoofd heeft.

 

+1/-0

"Balbezit is heilig" zegt Slot, heeft hij van Guardiola. Die staat bekend als een coach van teams die grossieren in balbezit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 september 2023 om 14:33:

Aan de elf namen op het wedstrijd formulier zou ik voorlopig niets wijzigen. Het enige wat ik nog wel zou willen zien, is Ivanusec ‘op 10’ en Stengs vanaf de flank. Maar dat je een speler (hoe goed ook) die pas een week meetraint nog niet op de meest centrale positie zet, begrijp ik wel.

Als je ziet wie Slot dan nog achter de hand heeft; dat belooft wat!

Dat Minteh goed inviel, is prima. Maar ik hoop toch niet dat het iets is wat overeengekomen is met Newcastle in de voorwaarden van verhuur. Dat hij een x-aantal wedstrijden speeltijd moet krijgen ofzo.

Op dat moment van de wedstrijd kun je ook Sauer, Zechiel of Milambo nog speelminuten geven. Dat zijn je ‘eigen’ spelers, als die daar een boost van krijgen zijn we daar meer bij gebaat dan bij een huurspeler….




Enige min puntje wel weer dat Slot geen jeugdspeler inzet, niet omdat ze jeugd zijn mar omdat ze het verdienen.
Waarom je een huur erin zet ook apart als je Sauer hebt.
Wat ik wel raar vond is dat Zek warm liep toem Timber wat had.
Dat lijkt me juist de persoon die hem niet moet vv.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht-Feyenoord (03/09/2023-12:15)