Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Johan Cruijff Schaal

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 augustus 2023 om 15:58:

arrow1 schreef op 06 augustus 2023 om 11:34:

Misschien wat voorbarig, maar ik had dit hinderlijke gevoel ook. Te vlot de beste spelers laten vertrekken ? Te snel kwalitatief minder er voor in de plaats gehaald ? Ik vraag mij af of ons middenveld overwicht gaat krijgen en ook of we niet te veel " leuke spelers voorin " hebben maar zonder inbreng v.w.b. creatie van doelkansen.

Leek wel als we niet konden wachten om Kokcu te verkopen.
Waarom was die haast er eigenlijk?
Om spelers als Zerrouki te halen?

Ondertussen hebben we nog steeds geen vv voor hem en de jeugd krijgt sowieso geen kans dus moet er wel weer iemand gehaald worden.
De wingers zijn zo zwaar onderbemand dat die Alireza er maar weer loopt.
Vraag me echt af wat ze hebben gedaan deze zomer?
De schadow lijsten worden of niet gevolgd of is echt crap.

Eens. Het valt tot nu toe allemaal zwaar tegen. Er is wel meer nodig dan alleen Ivanusec. In ieder geval een spelverdeler/creatieve middenvelder. Een middenbveld met Stengs, Wieffer en Zerrouki zal nooit gaan werken. Zelfs niet met een toptrainer als Slot. En dan hebben inderdaad nog een buitenspeler nodig. Slot wisselt de buitenspelers vrijwel standaard dus je hebt vier goeden nodig. Dat zijn dan Paxao, Ivanusec, een aankoop en wat mij betreft gooi je Sauer voor de leeuwen. Dilrosun. Walemark (desnoods verhuur), Ali (alleen aardig als we moeten forceren) zijn (nog) niet goed genoeg. Timber is ook wel klaar. Milambo kan die plek moeiteloos en beter opvullen.

+1/-0

Ik hou mij hart vast voor het huidige midenveld, dat gaat gewoon overlopen worden, ... we moeten echt nu de koe bij de horens vatten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2023 om 05:54:

arrow1 schreef op 06 augustus 2023 om 11:34:

Misschien wat voorbarig, maar ik had dit hinderlijke gevoel ook. Te vlot de beste spelers laten vertrekken ? Te snel kwalitatief minder er voor in de plaats gehaald ? Ik vraag mij af of ons middenveld overwicht gaat krijgen en ook of we niet te veel " leuke spelers voorin " hebben maar zonder inbreng v.w.b. creatie van doelkansen.

Kwaliteit is niet het probleem op het middenveld alleen de juiste opstelling je hebt desnoods Zechiël en Milambo ook nog, tegen een Fortuna zou ik die durven opstellen het is jammer dat jeugd alleen kansen krijgt uit noodzaak.

We missen daar wel wat kwaliteiten hoor. We hebben geen spelverdeler en geen scorend vermogen (het huidige middenveld maakt er hooguit acht per seizoen).

+1/-0

Laten we maar afwachten hoe onze wedstrijden verlopen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Johan Cruijff Schaal