Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord kan niet beschikken over Idrissi tegen Sparta
Oussama Idrissi is niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De aanvaller van Feyenoord heeft een schorsing opgelopen tijdens de gewonnen Klassieker van afgelopen weekend.
Idrissi ontving in de eerste helft zijn vijfde gele kaart van het seizoen en daarmee een automatische schorsing van één duel. De eerste volgende wedstrijd van Feyenoord is op zondag 2 april om 14:30 uur tegen Sparta. Tegen RKC Waalwijk kan trainer Arne Slot weer beschikken over de 27-jarige buitenspeler.
Quilindschy Hartman en Gernot Trauner staan op scherp. De centrale verdediger en de linksback staan op vier gele kaarten. Marcus Pedersen en Mats Wieffer volgen met drie gele kaarten. Orkun Kökcü staat op zes gele kaarten.
Opstelling Feyenoord: Trauner is fit en start in de basis
vandaag, 12:46 216 reacties
Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Sparta Rotterdam bekendgemaakt. Gernot Trauner is tijdens de afsluitende training fit genoeg gebleken en start in de stadsderby dan ook in de basisopstelling.
Slot kiest verder voor Igor Paixão als vervanger van de geschorste Oussama Idrissi. De buitenspeler ontving tijdens de gewonnen Klassieker zijn vijfde gele kaart van het seizoen en moet daardoor tegen Sparta Rotterdam toekijken vanaf de tribune.
Marcus Holmgren Pedersen is tegen Sparta de rechtsback. De Noor kan zich de komende weken gaan opmaken voor veel speeltijd nu Lutsharel Geertruida een blessure heeft opgelopen aan zijn hamstring. De verwachtingen zijn nu dat hij tijdens de thuiswedstrijd tegen AS Roma weer opgenomen kan worden in de wedstrijdselectie.
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão.
Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Milambo, Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Danilo.
Dit bericht is gewijzigd op 2 april 2023, 14:02:33.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 22 maart 2023 om 13:42:
Szymanski op de positie van Idrissi en Lopez erbij zetten als extra middenvelder.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
Ik vind het een beetje gelul dat dit "de enige moeilijke" wedstrijd is die we nog hebben dit seizoen. De meeste punten hebben we verspeeld tegen ploegen die alleen maar achterover hangen. Enige voordeel wat we hebben is dat we tegen veel van die degradatieploegjes spelen op het einde van het seizoen en dan moeten ze wel komen want vaak hebben ze dan aan een puntje niet meer genoeg.
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 01 april 2023 om 20:55:
Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.
de realist
Fan van Feyenoord
Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Beker Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Forumreacties: 10.593
Reg.: 15 januari 2009
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 01 april 2023 om 22:10:
Je moet er gewoon nog aan wennen zijn nog veel Feyenoorders die gewoon niet kunnen kijken door de te grote spanning en stress, dat het niet leuk meer is. Maar daar moeten we met zijn allen over heen en dat kan alleen als je vaker succesvol bent dan went het.
Geen lid meer
Opstelling Feyenoord: Trauner is fit en start in de basis
vandaag, 12:46 124 reacties
Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Sparta Rotterdam bekend gemaakt. Gernot Trauner is tijdens de afsluitende training fit genoeg gebleken en start in de stadsderby dan ook in de basis opstelling.
Slot kiest verder voor Igor Paixão als vervanger van de geschorste Oussama Idrissi. De buitenspeler ontving tijdens de gewonnen Klassieker zijn vijfde gele kaart van het seizoen en moet daardoor tegen Sparta Rotterdam toekijken vanaf de tribune.
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão.
Wissels Feyenoord
Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Milambo, Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Danilo.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 02 april 2023 om 14:15:
Dat is een goed begin van de dag, zelfs als we verliezen heb je nog 5 punten ruimte en dat is wel heel erg lekker. Verder staat iedereen inmiddels stijf van de zenuwen neem ik aan want als je deze wint gaat het er echt mooi uit zien.
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (02/04/2023-14:30)