Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (02/04/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord kan niet beschikken over Idrissi tegen Sparta

Oussama Idrissi is niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De aanvaller van Feyenoord heeft een schorsing opgelopen tijdens de gewonnen Klassieker van afgelopen weekend.

Idrissi ontving in de eerste helft zijn vijfde gele kaart van het seizoen en daarmee een automatische schorsing van één duel. De eerste volgende wedstrijd van Feyenoord is op zondag 2 april om 14:30 uur tegen Sparta. Tegen RKC Waalwijk kan trainer Arne Slot weer beschikken over de 27-jarige buitenspeler.

Quilindschy Hartman en Gernot Trauner staan op scherp. De centrale verdediger en de linksback staan op vier gele kaarten. Marcus Pedersen en Mats Wieffer volgen met drie gele kaarten. Orkun Kökcü staat op zes gele kaarten.

Opstelling Feyenoord: Trauner is fit en start in de basis
vandaag, 12:46 216 reacties
Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Sparta Rotterdam bekendgemaakt. Gernot Trauner is tijdens de afsluitende training fit genoeg gebleken en start in de stadsderby dan ook in de basisopstelling.

Slot kiest verder voor Igor Paixão als vervanger van de geschorste Oussama Idrissi. De buitenspeler ontving tijdens de gewonnen Klassieker zijn vijfde gele kaart van het seizoen en moet daardoor tegen Sparta Rotterdam toekijken vanaf de tribune.

Marcus Holmgren Pedersen is tegen Sparta de rechtsback. De Noor kan zich de komende weken gaan opmaken voor veel speeltijd nu Lutsharel Geertruida een blessure heeft opgelopen aan zijn hamstring. De verwachtingen zijn nu dat hij tijdens de thuiswedstrijd tegen AS Roma weer opgenomen kan worden in de wedstrijdselectie.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Milambo, Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Danilo.

Dit bericht is gewijzigd op 2 april 2023, 14:02:33.

 

+1/-0

Szymanski op de positie van Idrissi en Lopez erbij zetten als extra middenvelder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 22 maart 2023 om 13:42:

Szymanski op de positie van Idrissi en Lopez erbij zetten als extra middenvelder.



Huh?

Paixao brengen en klaar.

 

+2/-0

Als je er al voor kiest om Szymanski hangend op links te laten spelen, zet je Bullaude erbij om de aansluiting bij Gimenez te verzorgen. En dan zoveel (hoge) voorzetten vanaf de flank dat Bart Vriends in de rust huilend om een wissel vraagt bij Steijn.

 

+1/-0

Ik vind het een beetje gelul dat dit "de enige moeilijke" wedstrijd is die we nog hebben dit seizoen. De meeste punten hebben we verspeeld tegen ploegen die alleen maar achterover hangen. Enige voordeel wat we hebben is dat we tegen veel van die degradatieploegjes spelen op het einde van het seizoen en dan moeten ze wel komen want vaak hebben ze dan aan een puntje niet meer genoeg.

 

+1/-0

Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 april 2023 om 20:55:

Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.



Heb eenzelfde voorgevoel, dit is z'n wedstrijd waar je makkelijk punten kan laten liggen. Ik zie het net als in 2017 nog wel echt spannend worden. Maar aan het begin van het seizoen was het nog niet eens duidelijk of de we top 3 zouden gaan halen met al die nieuwe spelers. Dus dit zijn dan wel lekkere zenuwen om te hebben, ik zou het zeker gaan kijken als ik jou was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 april 2023 om 20:55:

Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.



Je moet er gewoon nog aan wennen zijn nog veel Feyenoorders die gewoon niet kunnen kijken door de te grote spanning en stress, dat het niet leuk meer is. Maar daar moeten we met zijn allen over heen en dat kan alleen als je vaker succesvol bent dan went het.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 april 2023 om 20:55:

Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.


Wil de hond 't voetbal ook niet zien dan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 april 2023 om 20:55:

Ik ben er niet gerust op. Wat een zenuwentoestand gaan die 8 wedstrijden nog worden te beginnen met morgen. Ik denk dat ik morgen om half drie een uurtje of twee het bos in ga met de hond.


Ook ik ben er niet gerust op hoor maar ga wel kijken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 april 2023 om 22:10:

Je moet er gewoon nog aan wennen zijn nog veel Feyenoorders die gewoon niet kunnen kijken door de te grote spanning en stress, dat het niet leuk meer is. Maar daar moeten we met zijn allen over heen en dat kan alleen als je vaker succesvol bent dan went het.



Ik betwijfel of het ooit zal wennen. ‘Gewoon’ wordt het nooit denk ik. De spanning en de twijfel is voor mij onderdeel van het ‘supporter-zijn’ van Feyenoord. Het hoort erbij. Het is erin gesleten en maakt de vreugde en ontlading wanneer het wel lukt des te grootser en intenser. Op bepaalde manier zou ik het niet anders willen beleven, al is het verre van gezond volgens mij. Cardiologisch gezien krijg ik iedere week een flinke optater. Laten we zeggen dat m’n hart telkens weer flink getest wordt, en de rest goed doorstaat…

Die spanning vreet aan mij. Ik kan het na een weekend redelijk los laten, maar gedurende de week stijgt het weer en op de speeldag komt het tot een kookpunt. Ik ben niet op mijn gezelligst op zondag. Er komt ook geen ratio bij kijken, het is pure emotie en totaal onlogisch. Ik kan het niet verklaren, maar het gevoel is voor een doordeweekse speelronde veel minder.

Waar wel enige logica achter zit; nu de competitie tegen haar einde loopt en Feyenoord er zo fantastisch voor staat, stijgt de druk en spanning alleen maar. Het heeft geen effect op mijn nachtrust, maar zodra ik wakker wordt, voel ik het; vandaag is het weer zover.

Mijn gevoel voor de wedstrijd tegen Ajax was ook niet al te best, en het resultaat daar was ongekend. Daar houd ik me maar aan vast, dat het ‘gevoel’ weer wordt gelogenstraft en Feyenoord ‘gewoon’ weer wint. Weer drie punten erbij. Weer een stapje dichterbij. Maar ik word er niet geruster op helaas…

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Trauner is fit en start in de basis
vandaag, 12:46 124 reacties
Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Sparta Rotterdam bekend gemaakt. Gernot Trauner is tijdens de afsluitende training fit genoeg gebleken en start in de stadsderby dan ook in de basis opstelling.

Slot kiest verder voor Igor Paixão als vervanger van de geschorste Oussama Idrissi. De buitenspeler ontving tijdens de gewonnen Klassieker zijn vijfde gele kaart van het seizoen en moet daardoor tegen Sparta Rotterdam toekijken vanaf de tribune.

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord
Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Milambo, Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Danilo.

 

+1/-0

020 SPEELT 0-0 TEGEN GA EAGLES!

Op naar de 8 punten voorsprong, zetel naar de titel:pul

 

+1/-0

Dat is een goed begin van de dag, zelfs als we verliezen heb je nog 5 punten ruimte en dat is wel heel erg lekker. Verder staat iedereen inmiddels stijf van de zenuwen neem ik aan want als je deze wint gaat het er echt mooi uit zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 02 april 2023 om 14:15:

Dat is een goed begin van de dag, zelfs als we verliezen heb je nog 5 punten ruimte en dat is wel heel erg lekker. Verder staat iedereen inmiddels stijf van de zenuwen neem ik aan want als je deze wint gaat het er echt mooi uit zien.



Zeker weten. Je kan gewoon op 8 punten komen vandaag.

 

+1/-0

Gewoon rustig blijven en vertrouwen in de overwinning hebben.

 

+1/-0

Damn, blijft Paixao iets rustiger schiet die hem gewoon binnen.

 

+1/-0

12" 0-1: Paixao

 

+1/-0

IGOR!!!!!

 

+1/-0

LEKKERE Kanonskogel Igor, YESSS 0-1 binnen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (02/04/2023-14:30)