Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (02/04/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Wissel (2/5):

Danilo --> Paixao

 

+1/-0

Mooi dat alle bankzitters en afwezigen zo mee feesten.

 

+1/-0

Wissel (3/5):

Milambo --> Kökcu

 

+1/-0

FEYENOORD OP WEG NAAR KAMPIOENSCHAP VOORSPRONG NAAR 8 PUNTEN!!!!

WIE IS NOU DE CLUB VAN ROTTERDAM?

 

+1/-0

THE SLOTFATHER!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 april 2023 om 16:24:

THE SLOTFATHER!



:B mooie bijnaam.

Timon MOTM en ook Alireza en Igor vond ik goed vandaag.

Het ziet er goed uit voor de titel :feyenoord

 

+1/-0

Enorme knoop in m’n maag voorafgaand het eerste fluitsignaal, zodra de wedstrijd begon was het weg. En het vertrouwen terug. Nog even knijpen bij de 1-1 en de penalty, maar deze ploeg weigert gewoon te verliezen.

Nu bouw de spanning zich weer op naar komend weekend. Woensdag kan me persoonlijk gestolen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 april 2023 om 16:24:

THE SLOTFATHER!



Wat dacht je van onze Rotterdamse muur Timon Welelnreuther!

 

+1/-0

Man man man wat een toestanden. Nog 7 wedstrijden te gaan. Ik ben er klaar voor met de AED binnen handbereik :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 april 2023 om 16:54:

Enorme knoop in m’n maag voorafgaand het eerste fluitsignaal, zodra de wedstrijd begon was het weg. En het vertrouwen terug. Nog even knijpen bij de 1-1 en de penalty, maar deze ploeg weigert gewoon te verliezen.

Nu bouw de spanning zich weer op naar komend weekend. Woensdag kan me persoonlijk gestolen worden.



Echt niet, als je een keer kans hebt om 020 echt pijn te doen, dan is dit hem wel.
Hoe vaak maak je de kans op de dubbel?

Volgens mij is laatste keer 1984 geweest...

We moeten nu zo doorgaan, want een nederlaag kan ook ineens iets breken in een ploeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 02 april 2023 om 16:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 april 2023 om 16:24:

THE SLOTFATHER!



Wat dacht je van onze Rotterdamse muur Timon Welelnreuther!



Berlijnse Muur is terug. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 02 april 2023 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 april 2023 om 16:54:

Enorme knoop in m’n maag voorafgaand het eerste fluitsignaal, zodra de wedstrijd begon was het weg. En het vertrouwen terug. Nog even knijpen bij de 1-1 en de penalty, maar deze ploeg weigert gewoon te verliezen.

Nu bouw de spanning zich weer op naar komend weekend. Woensdag kan me persoonlijk gestolen worden.



Echt niet, als je een keer kans hebt om 020 echt pijn te doen, dan is dit hem wel.
Hoe vaak maak je de kans op de dubbel?

Volgens mij is laatste keer 1984 geweest...

We moeten nu zo doorgaan, want een nederlaag kan ook ineens iets breken in een ploeg.



Dat is zeker een niet te onderschatten risico. Maar ik herken het gevoel van Middenveldert wel. Bij mij leeft die wedstrijd veel minder dan gebruikelijk. Het gaat echt puur alleen om het kampioenschap maar de dubbel zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

 

+1/-0

Als je Kokcu hoorde is er geen verschil met hoe ze er tegen aankijken of het nu sparta is of ajax competitie of beker ze doen gewoon hetzelfde dus voor hun is de beker netzo belangrijk.

 

+1/-0

Mooi weekend zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 april 2023 om 16:24:

THE SLOTFATHER!


Wat humor erbij, altijd goed.

 

+1/-0

forumillustratie

 

+1/-0

Soevereine overwinning op een bloedfanatiek Sparta. Uitblinkers waren voor mij Paixao, Gimenez en Wellenreuther.

Veel zin in de wedstrijd tegen Ajax woensdag, in deze vorm kunnen we ze nog een keer pakken!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (02/04/2023-14:30)