Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - PSV (5 feb 2023 14.30 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 februari 2023 om 23:32:

Als zijn pols geheeld is, zal hij dan nog steeds in vorm zijn? Misschien dat het einde verhaal kan worden. Ik hoop het niet voor hem.



Hangt van de breuk af, als die "netjes op z'n plek zit", dan kan het herstel snel gaan. M'n vriendin was gevallen voor kerst, kleine flauwe breuk, maar alles zat z'n plek.
Ze hoefde maar 3 weken gips en 3 weken met een brace.

Bijlow traint regelmatig op kracht, dus kan best zijn dat die sneller terug is, maar dat zal pas medio midden maart zijn gok ik.

 

+1/-0

'Feyenoord moet het ook doen zonder Hartman'

Quilindschy Hartman ontbreekt vandaag bij Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De verdediger is ziek en behoort daardoor niet tot de wedstrijdselectie van de Rotterdamse club.

Marcos López lijkt hierdoor in de basis te beginnen bij Feyenoord. De 23-jarige linksback was de afgelopen weken de back-up achter Hartman. López is fit en heeft de laatste dagen voluit kunnen meetrainen met de ploeg van trainer Arne Slot.

Slot kan ook nog kiezen om Dávid Hancko te gebruiken als linksback en Jacob Rasmussen weer de kans te geven als centrale verdediger. De trainer maakt rond kwart over één de opstelling van Feyenoord bekend. Naast Hartman zijn Sebastian Szymański, Justin Bijlow en Gernot Trauner niet beschikbaar.

 

+1/-0

Mooi kut dat precies in de kritieke fase van het seizoen het blessurespook weer opsteekt. Ik acht PSV een betere ploeg dan Twente dus dan ga je die spelers wel missen. Ik vrees voor puntenverlies vanmiddag.

 

+1/-0

Geen Bijlow, geen Hartman, wel Pedersen en Lopez, die beiden niet kunnen verdedigen....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 februari 2023 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 februari 2023 om 20:34:

En dan vragen we ons af waarom het altijd zo lang duurt voor Feyenoord weer kampioen word.

Lijkt wel een voodoo vloek ofzo.
Wie zal er nog meer afvallen...



Volgens mij werden we in 2017 met een drama keeper op goal kampioen, omdat de verdediging goed op orde was...

Wellenreuter schat ik hoger in dan onze Ausie vriend van toen.



Jones werp pas in zijn tweede seizoen een drama, psv-uit geweldige save in de laatste minuut op die kopbal.

 

+1/-0

De ene na de andere speler valt om. Gelukkig hebben we van de zomer een vracht aan spelers voor de breedte ingekocht. Dan mogen die het laten zien vanmiddag.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther, López en Timber basis
vandaag, 12:44 103 reacties

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen PSV bekend gemaakt. De Rotterdammers kunnen niet beschikken over Justin Bijlow, Gernot Trauner, Quilindschy Hartman, en Sebastian Szymański. Het is daarom puzzelen geblazen voor Slot.

Timon Wellenreuther, Marcos López en Quinten Timber zijn de directe vervangers van de afwezigen Bijlow, Hartman en Szymański. Zoals bekend is Lutsharel Geertruida voorlopig de rechter centrale verdediger van de Rotterdammers. De talentvolle Geertruida doet dat de laatste weken uitstekend. Ook tegen PSV mag hij weer starten.

Verder valt op dat Feyenoord weer kiest voor Igor Paixão als linksbuiten. Javairô Dilrosun begint hierdoor aan de rechterkant en Alireza Jahanbakhsh moet genoegen nemen met een plek op de bank. Het duel tegen PSV begint om 14:30 uur en is live te bekijken op ESPN.

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, López; Wieffer, Timber, Kökcü; Dilrosun, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord
Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Benita, Bullaude, Taabouni, Wålemark, Idrissi, Alireza, Danilo.

 

+1/-0

Als Kocksu tegen zijn vierde gele kaart oploopt geldt de automatische schorsing dan ook voor de beker tegen nec woensdag? Als dat zo is zou ik zeggen pak lekker die kaart dan ben je er iig tegen az bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 februari 2023 om 12:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 februari 2023 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 februari 2023 om 20:34:

En dan vragen we ons af waarom het altijd zo lang duurt voor Feyenoord weer kampioen word.

Lijkt wel een voodoo vloek ofzo.
Wie zal er nog meer afvallen...



Volgens mij werden we in 2017 met een drama keeper op goal kampioen, omdat de verdediging goed op orde was...

Wellenreuter schat ik hoger in dan onze Ausie vriend van toen.



Jones werp pas in zijn tweede seizoen een drama, psv-uit geweldige save in de laatste minuut op die kopbal.



Jones is altijd drama geweest, z'n fouten werden gemaskeerd door de prestaties van de rest van het team.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, López; Wieffer, Timber, Kökcü; Dilrosun, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Benita, Bullaude, Taabouni, Wålemark, Idrissi, Alireza, Danilo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 februari 2023 om 13:18:

Als Kocksu tegen zijn vierde gele kaart oploopt geldt de automatische schorsing dan ook voor de beker tegen nec woensdag? Als dat zo is zou ik zeggen pak lekker die kaart dan ben je er iig tegen az bij.



Nee, telt alleen in de competitie. Hij staat overigens al op vier gele kaarten, dit zou dan de vijfde (en dus schorsing) zijn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 februari 2023 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 februari 2023 om 12:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 februari 2023 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 februari 2023 om 20:34:

En dan vragen we ons af waarom het altijd zo lang duurt voor Feyenoord weer kampioen word.

Lijkt wel een voodoo vloek ofzo.
Wie zal er nog meer afvallen...



Volgens mij werden we in 2017 met een drama keeper op goal kampioen, omdat de verdediging goed op orde was...

Wellenreuter schat ik hoger in dan onze Ausie vriend van toen.



Jones werp pas in zijn tweede seizoen een drama, psv-uit geweldige save in de laatste minuut op die kopbal.



Jones is altijd drama geweest, z'n fouten werden gemaskeerd door de prestaties van de rest van het team.


Dat kampioensjaar was hij in mijn herinnering in grote vorm, kan me eigenlijk weinig fouten van hem herinneren in dat jaar. Alleen meevoetballend was het een drama. Welke fouten doel je precies op?

 

+2/-0

López is wel echt een drama speler tot nu toe.
Had een paar leuke wedstrijden in het begin maar daarna was het helemaal niets meer.
Vind dat wel een groot gemis, volgens mij worden de andere blessures goed opgevangen verder.
Ben wel benieuwd wie er volgende week allemaal gaan afvallen , misschien goed om even weekje niet te trainen ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 05 februari 2023 om 12:31:

Mooi kut dat precies in de kritieke fase van het seizoen het blessurespook weer opsteekt. Ik acht PSV een betere ploeg dan Twente dus dan ga je die spelers wel missen. Ik vrees voor puntenverlies vanmiddag.



Ze lijken dit seizoen heel goed in topwedstrijden, ik heb niet de indruk dat het weer een ouderwetse Feyenoord-PSV gaat worden. Maar hoop dat ik er naast zit.

 

+1/-0

Wat ie er met Kokcu aan de hand? Naar binnen gegaan tijdens de warming up. Het zal toch niet….

 

+1/-0

Ik heb volste vertrouwen er in met een volle :kuip er achter moeten we deze klus kunnen klaren en eindelijk afstand gaan nemen.

Het is nu doorbijten en doorzetten, dan komt het resultaat vanzelf.
Snel er op klappen, 1-0 maken en dan er overheen gaan.

Dan gaat psv heel moeilijk krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 februari 2023 om 14:15:

Wat ie er met Kokcu aan de hand? Naar binnen gegaan tijdens de warming up. Het zal toch niet….



Niet gelijk ergste denken, soms worden ze nog ff extra behandeld, gemasseerd etc.

Niks aan het handje...

Correctie: Ik had inderdaad laatste info nog niet gelezen. Maar afwachten dus...

 

+1/-0

Bijz: Debuut Timon Wellenreuther

Succes kameraden!

 

+1/-0

PSV laten komen, ruimte zoeken daarna en erover heen gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - PSV (5 feb 2023 14.30 uur)