Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - PSV (5 feb 2023 14.30 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Dit wordt een superbelangrijke wedstrijd. Eigenlijk MOETEN we deze winnen. We willen AZ op afstand houden en PSV (met wat aanwinsten) en Ajax (zonder brokkenpiloot aan het roer) zullen ongetwijfeld wat beter gaan draaien.

Als we deze winnen laten we echt zien klaar te zijn voor de strijd om het kampioenschap, ook omdat we tegen Ajax en Twente eigenlijk ook teveel punten hebben laten liggen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Supportersvereniging organiseert zondag actie voor zieke Slegers
vandaag, 22:03 310 reacties

Thijs Slegers heeft vanmiddag enorm verdrietig nieuws gedeeld op sociale media. De perschef van PSV en voormalig journalist van onder meer Voetbal International is ongeneeslijk ziek en artsen kunnen niets meer doen voor de 46-jarige Slegers.

Zondag staat de topper tussen Feyenoord en PSV op het programma. Supportersvereniging FSV De Feijenoorder doet een oproep aan de supporters van de Rotterdamse club om Thijs Slegers en zijn naasten een hart onder de riem te steken.

''Ook ons bereikte dit enorm trieste nieuws'', schrijft FSV De Feijenoorder op Twitter. ''Uiteraard zullen wij dit ondersteunen en vragen wij supporters in De Kuip om in de 12e minuut aanstaande zondag hun mobiele lampje te laten schijnen voor eenieder die hiermee te maken krijgt. YNWA.''

+1/-0

Het is altijd een groots gebaar om over je eigen schaduw te stappen. Wie het ook is, bij welke tegenstander hij ook bij is, het is en blijft een nare ziekte met aflopende zaak, tenzij hij nog gered kan worden door een donor.

+2/-0

Mooi gebaar net zo oud als ik. Relativeert alles weer.

+2/-0

+1/-0

Belangrijke wedstrijd, we zullen toch wat topwedstrijden moeten winnen als we daadwerkelijk kampioen willen worden. De komende twee thuiswedstrijden zijn daarvoor ideaal. Je zet gelijk twee grote concurrenten op afstand.

+1/-0

'Bijlow afwezig tegen PSV; Wellenreuther zijn vervanger'

Feyenoord heeft in aanloop naar de topper tegen PSV opnieuw een flinke tegenslag moeten verwerken. De Rotterdammers kunnen tegen de Eindhovenaren niet beschikken over Justin Bijlow.

Dit meldt het Algemeen Dagblad zaterdagavond. De 25-jarige Bijlow trainde gisteren nog volop mee met de groep, maar vandaag is bekend geworden dat hij niet fit genoeg is om minuten te maken in De Kuip. Timon Wellenreuther is zijn vervanger in de basisopstelling.

Feyenoord zag afgelopen week ook Sebastian Szyma?ski afhaken. De Pool heeft tegen FC Twente een blessure opgelopen aan zijn knie en is daardoor enkele weken niet inzetbaar. Quinten Timber gaat de middenvelder vervangen tegen PSV.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

En dan vragen we ons af waarom het altijd zo lang duurt voor Feyenoord weer kampioen word.

Lijkt wel een voodoo vloek ofzo.
Wie zal er nog meer afvallen...

+1/-0

wehave schreef op 04 februari 2023 om 20:34:

En dan vragen we ons af waarom het altijd zo lang duurt voor Feyenoord weer kampioen word.

Ongelofelijk wat een pech echt een vloek...

Een polsbreuk heeft helemaal niets maar dan ook gelemaal niets met een topsport lichaam te maken, ik snap de frustrarie ik wordt ook gek maar ja

+1/-0

wehave schreef op 04 februari 2023 om 20:34:

Volgens mij werden we in 2017 met een drama keeper op goal kampioen, omdat de verdediging goed op orde was...

Wellenreuter schat ik hoger in dan onze Ausie vriend van toen.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Als zijn pols geheeld is, zal hij dan nog steeds in vorm zijn? Misschien dat het einde verhaal kan worden. Ik hoop het niet voor hem.

+1/-0

Heel veel sterkte Justin hij was zo goed bezig, maar hij komt wel weer terug heeft al vaker tegenslagen gehad is een vechter.

+1/-0

Time to dimm some lights in Eindhoven...:pul

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - PSV (5 feb 2023 14.30 uur)