Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » KNVB Beker Feyenoord - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

56" 3-1: Danilo

 

+1/-0

4-1 was geen buitenspel...

 

+1/-0

Wissels:

Idrissi --> Paixao
Rasmussen --> Hancko
Dilrosun --> Alireza

 

+1/-0

Wat heeft Wålemark misdaan?

 

+2/-0

Vooral een heel slordig Feyenoord wat nalaat om echt met grote cijfers te winnen.
Die keeper deed het "redelijk", maar vooral was het gebrek aan scherpte wat Feyenoord (wederom) opbrak.

Het zal echt 3 stappen beter moeten, want tot op heden ligt het twee niveaus lager dan tijdens de oefenwedstrijden en dat vind ik echt wel zorgelijk.

Waarom Walemark niet meer mag spelen vind ik een raadsel, die was de beste van de winterbreak en in topvorm.

Al met al zakelijke zege, maar ik maak me wel zorgen.
Op deze manier de toppers gaan spelen en je kan 9 punten afschrijven...

 

+1/-0

Heb je z'n talent als Wieffer in huis dan hoef je echt geen miljoenen teveel te betalen voor een verdedigend middenveldertje van twente die hooguit 4 miljoen waard is. Als hij blessurevrij blijft dan is het echt een prima speler. Onbegrijpelijk dat walemark niet eens een paar minuten mag maken, er is iets aan de hand maar wat weet niemand. Als hij volgende week speelt dan zal het wel een storm in een glas water zijn en anders is het echt heel vreemd.

 

+1/-0

We hoeven ons geen zorgen te maken omtrent Walemark, want Arne weet wat hij met zijn spelers moet doen. Paniek zaaien helpt niet, rustig afwachten en alles daarna op een rijtje zetten is veel effectiever, dan gebrul uit de duisternis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 13 januari 2023 om 00:10:

Heb je z'n talent als Wieffer in huis dan hoef je echt geen miljoenen teveel te betalen voor een verdedigend middenveldertje van twente die hooguit 4 miljoen waard is. Als hij blessurevrij blijft dan is het echt een prima speler.



Rob Jacobs voorspelde het al Wieffer wordt een grote, we moeten ook niet overdrijven zijn Enkelband gescheurd in de zomer daardoor is er hij lang uit geweest, maar dat kan gewoon gebeuren en daarna nog kwakkelen maar je ziet dat hij steeds fitter wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 januari 2023 om 00:24:

We hoeven ons geen zorgen te maken omtrent Walemark, want Arne weet wat hij met zijn spelers moet doen. Paniek zaaien helpt niet, rustig afwachten en alles daarna op een rijtje zetten is veel effectiever, dan gebrul uit de duisternis.



Klopt je speelt een beker wedstrijd maar Arne kijkt ook verder naar Groningen en Ajax het zit hem in de details wie er speelt.

 

+1/-0

Wat doet die Paksoi elke keer in de basis? Is in alles nog een kind (op profniveau) en daar nog niet klaar voor. Zelfs de zeer wisselvallige Idrissi is beter. Jhb (prima gisteren), WM, Dilro ook en zelfs Gimenez zou het beter doen aan de zijkant.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 januari 2023 om 21:35:

34" 2-1: Danilo



2e cadeau van die keeper en hij stond toevallig op de juiste plek

 

+1/-0

Goede overwinning die veel hoger had moeten uitvallen. In de eerste helft had er al ruimer afstand genomen moeten worden, en in de tweede helft was er ook een fase waarin Feyenoord vaker had kunnen/moeten scoren.

Jahanbakhsh was heel bedrijvig, maar had écht moeten scoren. Ik vond hem goed spelen, maar hij doet zichzelf en het team tekort door niet te scoren.

Ik zat mij bij de blessure van Hancko echt te verbijten, dat is een speler die je in dit soort wedstrijden rust moet geven als de buit binnen is. Slot had eerder en méér moeten wisselen, direct na de 3-1. Zet er maar spelers van 'Jong' in, mooie kans voor hen en als Zwolle daardoor terugkomt en alsnog wint; jammer dan.

Liever dit weekend in Groningen winnen dan dóór in de beker. En als we zondag Hancko moeten missen (of nog langer) zet je dat op het spel.

Wieffer speelde goed, maar dat is geen reden om nu te zeggen dat we geen extra middenvelder nodig hebben voor de restant van het seizoen. Het gaat ook om kwantitatieve kwaliteit; de selectie is nu gewoon te smal op het middenveld en centraal achterin. Het goede spel van Wieffer zorgt er enkel voor dat een nieuwe speler (Mannsverk?) niet direct voor de leeuwen gegooid hoeft te worden. Dat is fijn.

 

+1/-0

Met Wieffer in het elftal krijg je een beter voetballende ploeg.

 

+1/-0

Wieffer viel inderdaad positief op en als hij heel blijft kan hij zeker een versterking zijn. Ben benieuwd hoe hij zich houdt tegen een sterkere tegenstander en minder tijd krijgt voor zijn acties.
We kunnen wel stellen dat de voorhoede een flinke jas heeft uitgedaan. Danilo., ondanks zijn twee goals, heeft het niet en zijn kleine Braziliaanse broertje Paixo ook nog niet. Idrissi en Dilrosun vielen dramatisch in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 januari 2023 om 11:54:

Wieffer viel inderdaad positief op en als hij heel blijft kan hij zeker een versterking zijn. Ben benieuwd hoe hij zich houdt tegen een sterkere tegenstander en minder tijd krijgt voor zijn acties.
We kunnen wel stellen dat de voorhoede een flinke jas heeft uitgedaan. Danilo., ondanks zijn twee goals, heeft het niet en zijn kleine Braziliaanse broertje Paixo ook nog niet. Idrissi en Dilrosun vielen dramatisch in.


Szymanski en Alireza op de vleugels a.s. zondag en dan Lopez erbij als middenvelder.

 

+1/-0

Degelijke overwinning, het aantal doelpunten lag wel laag naar verhouding tot de grote kansen die werden gecreëerd. Wieffer blijkt gewoon uitstekend te functioneren als 6. Beetje log, maar prima spelverdeler. Hartman speelde ook sterk. Dat waren voor mij de twee uitblinkers.

Ons probleem ligt vooral voorin, niemand functioneert daar. Dat is misschien ook wel iets wat Slot zich mag aanrekenen, hij was voorstander van de komst van Idrissi, Dilrosun, Danilo en Alireza. Het is van het niveau FC Utrecht. Met name Idrissi en Dilrosun zijn de zwakste buitenspelers die ik de afgelopen jaren bij Feyenoord heb gezien, die komen momenteel nog geen pion voorbij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 januari 2023 om 12:17:

Degelijke overwinning, het aantal doelpunten lag wel laag naar verhouding tot de grote kansen die werden gecreëerd. Wieffer blijkt gewoon uitstekend te functioneren als 6. Beetje log, maar prima spelverdeler. Hartman speelde ook sterk. Dat waren voor mij de twee uitblinkers.

Ons probleem ligt vooral voorin, niemand functioneert daar. Dat is misschien ook wel iets wat Slot zich mag aanrekenen, hij was voorstander van de komst van Idrissi, Dilrosun, Danilo en Alireza. Het is van het niveau FC Utrecht. Met name Idrissi en Dilrosun zijn de zwakste buitenspelers die ik de afgelopen jaren bij Feyenoord heb gezien, die komen momenteel nog geen pion voorbij.



Idrissi heeft weinig gespeeld de laatste jaren en ook Dilrosun stond in Duitsland zelden in de basis. Dan mis je dus wel wat, maar anders waren ze ook niet haalbaar voor Feyenoord. Ook Alireza niet veel gespeeld in Engeland en Danilo was niet geslaagd in de hoofdstad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 13 januari 2023 om 12:06:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 januari 2023 om 11:54:

Wieffer viel inderdaad positief op en als hij heel blijft kan hij zeker een versterking zijn. Ben benieuwd hoe hij zich houdt tegen een sterkere tegenstander en minder tijd krijgt voor zijn acties.
We kunnen wel stellen dat de voorhoede een flinke jas heeft uitgedaan. Danilo., ondanks zijn twee goals, heeft het niet en zijn kleine Braziliaanse broertje Paixo ook nog niet. Idrissi en Dilrosun vielen dramatisch in.


Szymanski en Alireza op de vleugels a.s. zondag en dan Lopez erbij als middenvelder.



Teveel gezopen of zo? ;)

Lopez heeft niks in de basis te zoeken, Szymanski niks op de vleugels, is een centrale middenvelder/nr 10.

Walemark is betere optie dan Alireza.

Dit bericht is gewijzigd op 13 januari 2023, 21:34:07.

 

+1/-0

Wanneer is er voor het laatst een klasse aanvaller uit de jeugd doorgebroken? Was Van Perdie nou echt de laatste of zie ik er eentje over het hoofd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 januari 2023 om 22:03:

Wanneer is er voor het laatst een klasse aanvaller uit de jeugd doorgebroken? Was Van Perdie nou echt de laatste of zie ik er eentje over het hoofd?



Wereldklasse aanvallers niet meer sinds van Persie. Slechte jeugdscouting en je had de achteruitgang van het niveau van de opleiding die pas onder Arnesen is gekeerd.

Paar aanvallers zijn tot een redelijk niveau gekomen, maar de opbrengst van zelfopgeleide aanvallers is echt heel mager. Ik kom uit m'n hoofd op deze namen:

Idrissi toen hij naar Sevilla ging, maar nu is het middelmaat;
Vincent Janssen kortstondig;
Zirkzee staat nu stil qua ontwikkeling maar was uitblinker bij Anderlecht;
Summerville had niet misstaan in ons team als hij de kans had gekregen, blinkt zowat wekelijks uit in de Premier League bij Leeds United (jammer van dat incident met die broer);
Boëtius was heel even veelbelovend, maar na z'n vertrek is hij een middenvelder en niet echt topniveau;

Mis ik nog iemand?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » KNVB Beker Feyenoord - PEC Zwolle