Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » KNVB Beker Feyenoord - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 januari 2023 om 19:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 januari 2023 om 12:17:

Degelijke overwinning, het aantal doelpunten lag wel laag naar verhouding tot de grote kansen die werden gecreëerd. Wieffer blijkt gewoon uitstekend te functioneren als 6. Beetje log, maar prima spelverdeler. Hartman speelde ook sterk. Dat waren voor mij de twee uitblinkers.

Ons probleem ligt vooral voorin, niemand functioneert daar. Dat is misschien ook wel iets wat Slot zich mag aanrekenen, hij was voorstander van de komst van Idrissi, Dilrosun, Danilo en Alireza. Het is van het niveau FC Utrecht. Met name Idrissi en Dilrosun zijn de zwakste buitenspelers die ik de afgelopen jaren bij Feyenoord heb gezien, die komen momenteel nog geen pion voorbij.



Idrissi heeft weinig gespeeld de laatste jaren en ook Dilrosun stond in Duitsland zelden in de basis. Dan mis je dus wel wat, maar anders waren ze ook niet haalbaar voor Feyenoord. Ook Alireza niet veel gespeeld in Engeland en Danilo was niet geslaagd in de hoofdstad.



Al deze namen had je beter niet kunnen halen mijns inziens, teveel krasjes/gokjes. Voortaan gewoon even geld opsparen voor een betere speler met meer kwaliteit, potentie en restwaarde.

Het is jammer dat Paixao zo weinig laat zien, op basis van data was hij echt heel veelbelovend. Stond hoog op veel rankings in de Braziliaanse competitie. Niet voor niets dat de Portugese topclubs hem ook wilden hebben. Hopen op een Sinisterra verhaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 januari 2023 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 januari 2023 om 19:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 januari 2023 om 12:17:

Degelijke overwinning, het aantal doelpunten lag wel laag naar verhouding tot de grote kansen die werden gecreëerd. Wieffer blijkt gewoon uitstekend te functioneren als 6. Beetje log, maar prima spelverdeler. Hartman speelde ook sterk. Dat waren voor mij de twee uitblinkers.

Ons probleem ligt vooral voorin, niemand functioneert daar. Dat is misschien ook wel iets wat Slot zich mag aanrekenen, hij was voorstander van de komst van Idrissi, Dilrosun, Danilo en Alireza. Het is van het niveau FC Utrecht. Met name Idrissi en Dilrosun zijn de zwakste buitenspelers die ik de afgelopen jaren bij Feyenoord heb gezien, die komen momenteel nog geen pion voorbij.



Idrissi heeft weinig gespeeld de laatste jaren en ook Dilrosun stond in Duitsland zelden in de basis. Dan mis je dus wel wat, maar anders waren ze ook niet haalbaar voor Feyenoord. Ook Alireza niet veel gespeeld in Engeland en Danilo was niet geslaagd in de hoofdstad.



Al deze namen had je beter niet kunnen halen mijns inziens, teveel krasjes/gokjes. Voortaan gewoon even geld opsparen voor een betere speler met meer kwaliteit, potentie en restwaarde.

Het is jammer dat Paixao zo weinig laat zien, op basis van data was hij echt heel veelbelovend. Stond hoog op veel rankings in de Braziliaanse competitie. Niet voor niets dat de Portugese topclubs hem ook wilden hebben. Hopen op een Sinisterra verhaal.



In situatie waar Feyenoord in zat/zit vond ik het wel logische aanwinsten, maar eens hoor in de toekomst moet je wel naar een andere/betere catogerie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 januari 2023 om 19:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 januari 2023 om 12:17:

Degelijke overwinning, het aantal doelpunten lag wel laag naar verhouding tot de grote kansen die werden gecreëerd. Wieffer blijkt gewoon uitstekend te functioneren als 6. Beetje log, maar prima spelverdeler. Hartman speelde ook sterk. Dat waren voor mij de twee uitblinkers.

Ons probleem ligt vooral voorin, niemand functioneert daar. Dat is misschien ook wel iets wat Slot zich mag aanrekenen, hij was voorstander van de komst van Idrissi, Dilrosun, Danilo en Alireza. Het is van het niveau FC Utrecht. Met name Idrissi en Dilrosun zijn de zwakste buitenspelers die ik de afgelopen jaren bij Feyenoord heb gezien, die komen momenteel nog geen pion voorbij.



Idrissi heeft weinig gespeeld de laatste jaren en ook Dilrosun stond in Duitsland zelden in de basis. Dan mis je dus wel wat, maar anders waren ze ook niet haalbaar voor Feyenoord. Ook Alireza niet veel gespeeld in Engeland en Danilo was niet geslaagd in de hoofdstad.


:kuip De club moet geen spelers meer halen, die in het buitenland op de bank zitten. Die spelers zijn niet goed genoeg voor Feyenoord. In de jeugdopleiding moeten toch ook vleugelspelers zitten? Geef ze de kans.

 

+1/-0

Goeie 1e helft en wat mindere 2e helft.
In positie zin viel Alireza op vond ik en ook Mats speelde voor een eerste keer in de basis prima, al maakte hij ook wel wat slippertjes in de eerste helft en gek genoeg hoorde ik niemand daarover.
Maar als hij zo doorgaat kan het een goeie versterking worden in de selectie van Feyenoord.
Nu op zoek naar een goeie R-CV naar een extra multifunctionele middenvelder en dan komt het wel goed.

 

+1/-0

Loting zometeen.

 

+1/-0

Weer thuis lol NEC.
Twente - Ajax

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » KNVB Beker Feyenoord - PEC Zwolle