Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord kan zondag 2 oktober in de uitwedstrijd tegen NEC weer beschikken over Lutsharel Geertruida. De verdediger kampte met de ziekte van Pfeiffer en mag maandag weer volledig meetrainen met de groep. Geertruida mist dus nog de uitwedstrijd tegen PSV van aanstaande zondag.
''De ziekte van Pfeiffer brengt met zich mee dat je een x-aantal weken geen fysiek contact mag hebben met je medespelers, omdat dat een bepaalde dreiging kan meebrengen voor de gezondheid van een speler'', vertelt trainer Arne Slot. ‘’Als je door die periode heen bent, en dat voelt hij zich, dan kan je gewoon weer aansluiten bij de groepstraining. Dat kan dus na aanstaande zondag. Voor ons is het heel prettig dat Geertruida naar Jong Oranje gaat en daar wedstrijden gaat spelen, want dan krijgen we hem weer topfit terug na de interlandbreak.''
Slot weet verder te melden dat Feyenoord weer kan beschikken over Ofir Marciano. De training van morgen zal moeten uitwijzen of de doelman weer tot de selectie kan behoren. Ook Sebastian Szymański is weer inzetbaar. Wanneer de training van morgen geen problemen oplevert reist de Pool met Feyenoord mee naar Eindhoven. Verder beschikt de Rotterdamse club over een volledig fitte selectie.
Szymanski meldt zich op trainingsveld; Geertruida traint apart
Feyenoord kon vandaag weer beschikken over Sebastian Szymanski. De aanvallende middenvelder is volledig hersteld van een hamstringblessure en sloot vandaag weer aan op de openbare training van de Rotterdammers.
Dit meldt RTV Rijnmond. Trainer Arne Slot zag verder Lutsharel Geertruida individueel trainen. De verdediger kampt met de ziekte van Pfeiffer en heeft nog even nodig om weer op zijn oude niveau te komen. Feyenoord trainde daags na de wedstrijd tegen SK Sturm Graz voornamelijk met wisselspelers.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 17 september 2022 om 00:58:
Iedereen is zo positief over Feyenoord en dat we zondag wel even winnen dat ik het nog maar moet zien.
Feyenoord is in mijn ogen nog steeds in de eerste fase en dan ga je soms hard op je bek en kan je soms ook super uithalen.
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Ik laat me graag positief verrassen. Ik heb er geen hoge verwachting van, de media lijkt ons nu wat te hypen na twee makkelijke overwinningen tegen relatief matige tegenstanders. PSV heeft nog steeds veel kwaliteit, ze zijn bijzonder effectief in matige wedstrijden. Ik denk dat een gelijkspel op dit moment het hoogst haalbare is voor ons, gezien de ruimtes die we af en toe weggeven omdat de hoge druk af en toe niet collectief wordt uitgevoerd.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Ik moet het nog maar zien. Feyenoord lijkt al tot favoriet te zijn gebombardeerd, ik zie ze liever vanuit de underdogpositie verrassen dan dat de buitenwacht een overwinning verwacht.
Dit speelt PSV in de kaart, een ploeg waar het rommelt en die tot nu toe nog niet overtuigd heeft. Zij mogen nu bijna achterover leunen, terwijl ik vind dat ze juist kwetsbaar zijn als zij de bovenliggende partij worden geacht te zijn.
Tegen Rangers, Bodo/Glimt en Twente ging het misschien wel juist niet omdat alles en iedereen wel dacht dat het goed zou komen.
Het kan echt alle kanten op morgen, om er nog een cliché uit te gooien. Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord kan winnen, maar het gaat echt geen makkie worden. PSV kan door al het gerommel daar zomaar de geest krijgen, er kan een collectief opstaan dat gaat vechten voor een resultaat en waar Feyenoord het heel moeilijk mee gaat krijgen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi.
Wissels Feyenoord: Wellenreuther, Marciano, Benita, Bjørkan, Hartman, Rasmussen, Wieffer, Bullaude, Szymański, Wålemark, Gimenez, Paixão.
-Geertruida(Pfeiffer), -Remie, -Troost, -Taabouni,-Dermane, -Milambo, -Naujoks, -Valk, -Kleijn(Buiten Wedstrijdselectie).
Dit bericht is gewijzigd op 18 september 2022, 13:34:02.
Geen lid meer
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:
Geen lid meer
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Psv-Feyenoord (18/09/2022-14:30)