MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2022 om 20:24:
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 07 augustus 2022 om 19:41:
Er valt wel wat van te maken dit seizoen maar ik denk niet dat we hele hoge ogen gaan gooien.
Die andere twee trainers moeten het wel helemaal waarmaken, Feyenoord heeft wat dat betreft een voorsprong met Slot.
Vak: Olympiatribune - PP
Forumreacties: 2.227
Reg.: 18 december 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 07 augustus 2022 om 19:42:
Ik vind het fantastisch dat dit bestuur en de trainer de korte termijn (en daarmee het eigen belang) opzij durven zetten ten behoeve van de toekomst van de club.
Forumreacties: 925
Reg.: 18 november 2012
Feyenoord begon heel zwak. Herstelde zich goed. Toch wat verdedigende onbenulligheden. Bij die 2-2 werd ook niet goed ingestapt. Ook Trauner ging niet voluit. Qua voetbal gaat het alleen maar beter worden. Hopelijk is die Lopez een versterking. Dan heb je in ieder geval een basis om mee verder te werken. Dilrosun vind ik een kruising tussen Sini en Nelson. Minder dan Sini en beter dan Nelson. Timber toch vrij onzichtbaar. Rasmussen heel matig maar is een backup. Danilo rendeert als het aanvallend goed loopt. Zo niet, heb je er niks aan. Aursnes was vandaag weer de oude. Ik hoop stiekem dat hij blijft. Maar ben bang dat hij toch vertrekt.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 augustus 2022 om 20:32:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2022 om 20:24:
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 07 augustus 2022 om 19:41:
Er valt wel wat van te maken dit seizoen maar ik denk niet dat we hele hoge ogen gaan gooien.
Die andere twee trainers moeten het wel helemaal waarmaken, Feyenoord heeft wat dat betreft een voorsprong met Slot.
Dat is de voorsprong van Feyenoord ten opzichte van PSV en Ajax. De financiële voorsprong van de twee ploegen ten opzichte van Feyenoord is echter zodanig dat ik niet denk dat een hoofdtrainer die is gebleven dit volledig compenseren kan.
Zelfs niet als die trainer Slot heet…
Maar we moeten hem nog wel een paar weken gunnen. De groep is nog steeds niet compleet en alle mutaties zorgen voor een hoop onrust. Er kan nog een hoop progressie geboekt worden, en dat gaat Slot ook nog wel realiseren.
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Het eerste kwartier was voor Vitesse, en ik dacht dat gaat niets worden.
Feyenoord ging steeds beter spelen maar Vitesse was geen goede tegenstander meer toen ze achterstonden.
Als je erbij neemt dat de spelers nog niet zijn ingespeeld is het een knappe overwinning, en ik denk dat wij per saldo de selectie sterker is dan vorig seizoen.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (07/08/2022-14:30)