Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Partizan-Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ben benieuwd, verwachtingen?

 

+1/-0

Ik heb gisterenavond in de kuip tegen Groningen gekenen en net Partizan uit (0-1)
Partizan speelt laatste 2-3 welen zeer slecht. Topspeler, spits Rikardo speelt niet. Hij is wel enige spits en het zou me niet verbazen als Meniq op nummwr 9 gaat spelen donderdag

Mijn verwachting, gelijk spel. En ik zou tevreden mee zijn.

Ben wel benieuwd hoeveel supporters naar Belgrado zullen gaan?
Ik verwacht wel 3.000 partizan fans in Rotterdam

 

+1/-0

Gelijkspel zou prima zijn voor dit Feyenoord, thuis afmaken. Ik denk dat Partizan een lastiger tegenstander is dan menigeen denkt, maar in principe heeft Feyenoord meer kwaliteit.

 

+1/-0

Senesi banken en Lutser in de basis. Senesi is totaal uit vorm en wordt aan alle kanten voorbij gelopen.

 

+1/-0

Moeilijke ploeg om in te schatten dat Partizan. Ze hebben in de ECL verloren van een caféelftal uit Letland en sppelden thuis 1-1 gelijk tegen een tegenstander van het zelfde kaliber uit Cyprus. Dus ja alleen winnen 2x van Sparta praag hebben ze knap gedaan dit jaar en dat was het wel. Van rode ster belgrado kunnen ze ook niet winnen dit jaar dus ja geweldig is het allemaal niet.

Maar als je in belgrado verliest dan kan het gewoon link worden.

 

+1/-0

We moeten minimaal de nul in Belgrado houden, ze geen ruimte geven en er bovenop zitten. Onze Oosterburen hebben namelijk patent om het verdedigen tot een kunst te maken, waardoor je er niet doorheen komt. Positiewisselingen zal sneller moeten plaatsvinden, het passen naar elkaar ook, waarbij ik vind dat voordat je de bal krijgt weet waar je medespeler is als je naar die gaat passen. Thuis zullen de Partizanen zwaar defensief spelen en met break-outs te scoren, waarna ze weer in defensie treden.

 

+1/-0

Ik mis een beetje het constand druk zetten van feyenoord op een hoog tempo.

Daar wonnen wij de wedstrijden mee, en het tempo is danig omlaag gegaan dan gaat het voorspelbaar worden.

Ik hoop dat ze winnen of minstends de 0 houden en thuis de wedstrijd winnen, maar dan moeten ze het beter doen als afgelopen zondag ik heb mij rot zitten ergeren de eerste helft.

Ik hoop dat het toch echt beter gaan worden en derde worden, en volgend seizoen moeten wij echt meedoen voor het kampioenschap.

Anders ben je aan het trekken aan een paard die niet echt voorruit komt. :feyenoord

 

+2/-0

klopt zeker in het begin van het seizoen liep dat veel beter. Maar nogmaals een 5 mans verdediging en Feyenoord blijkt dit seizoen geen goede match te zijn.

 

+1/-0

Feyenoord met 20-koppige selectie op weg naar Belgrado

Feyenoord-trainer Arne Slot kan donderdagavond in de achtste finale van de Europa Conference League beschikken over twintig spelers. De selectie is momenteel onderweg naar Belgrado voor de uitwedstrijd tegen FK Partizan (aftrap: 18:45 uur).

Tot die selectie behoren de bekende namen, met uitzondering van de selectiespelers Guus Til, Patrik Wålemark en Cole Bassett. De eerste twee zijn geschorst en Bassett is niet ingeschreven voor het restant van het Europese seizoen. Het drietal reist wel mee naar Servië. Philippe Sandler is er niet bij. De verdediger is wel ingeschreven, maar zoals bekend nog altijd niet fit genoeg om aan te kunnen sluiten bij de selectie.

Volledige selectie Feyenoord
1. Justin Bijlow
21. Ofir Marciano
30. Thijs Jansen
2. Marcus Pedersen
3. Lutsharel Geertruida
4. Marcos Senesi
5. Tyrell Malacia
6. Jorrit Hendrix
7. Luis Sinisterra
9. Alireza Jahanbakhsh
10. Orkun Kökcü
11. Bryan Linssen
14. Reiss Nelson
17. Fredrik Aursnes
18. Gernot Trauner
25. Ramon Hendriks
28. Jens Toornstra
33. Cyriel Dessers
43. Mimeirhel Benita
45. Lennard Hartjes

Linssen vraagteken voor duel met FK Partizan

Feyenoord kan vermoedelijk niet beschikken over Bryan Linssen. De aanvaller van de Rotterdammers is niet fit en traint straks dan ook niet mee met de groep. Linssen is een vraagteken voor het duel met FK Partizan.

Dit meldt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel van RTV Rijnmond. Linssen ondergaat vanavond een behandeling. Het is niet duidelijk wat de spits mankeert. Cyriel Dessers is weer fit en gaat zijn vervanger worden wanneer Linssen het duel niet haalt.

Guus Til, Patrik Wålemark (geschorst) en Cole Bassett (niet speelgerechtigd) trainen wel mee. Slot: ''Niet alleen voor het groepsgevoel. We hebben deze keuze voornamelijk gemaakt omdat ze nu mee kunnen trainen met de eerste selectie, anders hadden ze met Onder 21 mee moeten trainen. Dan heb ik ze liever hier.''

Slot: ''Dit Partizan kan niet alleen goed verdedigen''

Arne Slot kan niet wachten op de wedstrijd van Feyenoord tegen FK Partizan. De trainer heeft de afgelopen weken al veel aandacht besteed aan het bestuderen van de tegenstander in de achtste finale van de Conference League.

''Dit FK Partizan kan niet alleen goed verdedigen. Het is voor deze ploeg ook nog eens bijna een kwestie van leven of dood of ze een duel winnen of niet. Die enorme drive tekent dit team'', vertelt Slot op de persconferentie. Vorige week verloor FK Partizan voor het eerst. ''Het was interessant om die wedstrijd te analyseren. Het ging enorm tekeer op de tribunes. Maar we zagen ook een manier van spelen die wij nu wekelijks tegenkomen.''

''Partizan speelt graag op de counter en is daar goed in'', vervolgt de trainer van Feyenoord in Servië. ''We zijn voorbereid op een bomvol stadion morgenavond. Wat we daar tegenover gaan stellen? In deze ploeg zit inmiddels een hoop ervaring, als het gaat om spelen in een vijandige omgeving. Ik verwacht daarom geen problemen.''

 

+1/-0

Nog steeds geen VAR. De Conferance League is echt een derde rangs toernooitje als de uefa zelf het niet eens serieus neemt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 maart 2022 om 21:21:

Nog steeds geen VAR. De Conferance League is echt een derde rangs toernooitje als de uefa zelf het niet eens serieus neemt.


Inderdaad belachelijk!

 

+1/-0

Partizan speelt laatste paar welen vrij slecht.
Daarnaast zijn dmc, amc en links buiten geblesseerd
Enige spits heeft rode kaart tegen sparta praag opgelopen en in plaats van hem zal 17 jarige spits beginnen(tweede spits is ook geblesseerd)

Gelijk spel zou wel een top prestatie zijn, hoewel ik denk wel dat Feijeboord ook vanavond gaat winnen
Enige voordeel is sfeer in Belgrado. Dankzij supporters zit gelijk spelletje wel in.

Het is trouwens geel
Lasrig om voor uitvak in de kuip kaartje te krijgen
Of ze hebben alles verkocht of willen ze geen supporters meenemen
Ik heb voor alle zekerheid een kaartje vood D gekocht via via, maar blijf hopen op een kaartje in uit vak

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 08 maart 2022 om 07:57:

Moeilijke ploeg om in te schatten dat Partizan. Ze hebben in de ECL verloren van een caféelftal uit Letland en sppelden thuis 1-1 gelijk tegen een tegenstander van het zelfde kaliber uit Cyprus. Dus ja alleen winnen 2x van Sparta praag hebben ze knap gedaan dit jaar en dat was het wel. Van rode ster belgrado kunnen ze ook niet winnen dit jaar dus ja geweldig is het allemaal niet.

Maar als je in belgrado verliest dan kan het gewoon link worden.


Uitschakeling van Sochi vond ik wel een top prestatie. Veel betere team is Sochi dan Slavia Praag

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Grobar schreef op 10 maart 2022 om 10:54:

Partizan speelt laatste paar welen vrij slecht.
Daarnaast zijn dmc, amc en links buiten geblesseerd
Enige spits heeft rode kaart tegen sparta praag opgelopen en in plaats van hem zal 17 jarige spits beginnen(tweede spits is ook geblesseerd)

Gelijk spel zou wel een top prestatie zijn, hoewel ik denk wel dat Feijeboord ook vanavond gaat winnen
Enige voordeel is sfeer in Belgrado. Dankzij supporters zit gelijk spelletje wel in.

Het is trouwens geel
Lasrig om voor uitvak in de kuip kaartje te krijgen
Of ze hebben alles verkocht of willen ze geen supporters meenemen
Ik heb voor alle zekerheid een kaartje vood D gekocht via via, maar blijf hopen op een kaartje in uit vak


De sfeer moet voor Feyenoord geen reden zijn puntenverlies te lijden, er is geen grotere heksenketel dan de Kuip als het echt gaat spoken.

Denk eerder dat de counters van Partizan gevaarlijk zullen zijn met verdedigers als Senesi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 maart 2022 om 21:21:

Nog steeds geen VAR. De Conferance League is echt een derde rangs toernooitje als de uefa zelf het niet eens serieus neemt.



Denk dat het nog moet groeien zo'n nieuw toernooi heeft nog geen eigen geschiedenis voor Nederlandse clubs pakt het toch goed uit tot nu.

 

+1/-0

met een punt ben ik tevreden. Scoren gaat nu eenmaal erg moeilijk, zeker als alle gevaar van links moet komen

 

+1/-0

4-4-2 vanavond?

 

+1/-0

Lekker begin.

 

+1/-0

Zo slap achterin, pffff.

 

+1/-0

1-1 20": Toornstra

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Partizan-Feyenoord