Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker - Zondag 19-12 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Deze wedstrijd spelen voor de koppositie in de Eredivisie is altijd het mooist, lampies moeten een uur later dus wie wint staat bovenaan.

Gelijkspel is niet genoeg maar ik vermoed dat we met een zelfde tactiek als tegen PSV gaan spelen. Als het een beetje meezit dus zondag ook 4-0 voor ons :D

 

+1/-0

Dit wordt een kansloze nederlaag tegen een getergd Ajax. Gebrek aan kwaliteit voorin en op het middenveld breekt ons op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 december 2021 om 14:47:

Dit wordt een kansloze nederlaag tegen een getergd Ajax. Gebrek aan kwaliteit voorin en op het middenveld breekt ons op.



Valt wel mee zoals Slot net zegt op de persco Feyenoord zit in een stijgende lijn en deze klassieker komt voor Feyenoord op een goed moment.

 

+1/-0

Mooi die fanatieke amsterdamse feyenoorders, Michel Boerebach is ook zo.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 december 2021 om 15:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 december 2021 om 14:47:

Dit wordt een kansloze nederlaag tegen een getergd Ajax. Gebrek aan kwaliteit voorin en op het middenveld breekt ons op.



Valt wel mee zoals Slot net zegt op de persco Feyenoord zit in een stijgende lijn en deze klassieker komt voor Feyenoord op een goed moment.


Welke stijgende lijn? Ik zie het de laatste weken alleen maar lastiger worden.
Til mag zich nu eindelijk wel weer eens laten zien.

 

+1/-0

Spel tegen Twente was toch goed? Dat ze de kansen niet afmaken is een ander verhaal en moet zeker beter. Tegenstanders krijgen ook weinig kansen zoals Slot terecht zegt.

 

+1/-0

Normaliter zit er in dat we worden afgeslacht, maar .. juist in dit soort wedstrijden stijgen we naar grotere hoogte, echter ... het zegt niks, voor de rest van het seizoen voorspel ik een vrije val. Het scenario dat Slot in gedachten heeft past gewoon niet bij Feyenoord ( aanvalsspel, lopen, bewegen, allround spelers ). Laat Feyenoorders nou maar lekker zwoegen, beton-voetbal spelen, dat werkt. Mouwen opstropen en de beuk er in.

 

+1/-0

sorry ARROW jij was de eerste die mopperde vorig jaar. Het is bij jou NOOIT goed

 

+1/-0

Ik lees er niets over en er ook niets over gehoord, maar zou na de personconferentie vanavond de mogelijkheid bestaan dat alles afgelast wordt morgen en dus ook de Klassieker? Niet dat ik er met smart op zit te wachten, maar een mogelijkheid om in februari of zo de klassieker met publiek,(dus ik op Z4) de wedstrijd te laten spelen geniet toch wel mijn voorkeur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Roeltheboel schreef op 18 december 2021 om 12:34:

Ik lees er niets over en er ook niets over gehoord, maar zou na de personconferentie vanavond de mogelijkheid bestaan dat alles afgelast wordt morgen en dus ook de Klassieker? Niet dat ik er met smart op zit te wachten, maar een mogelijkheid om in februari of zo de klassieker met publiek,(dus ik op Z4) de wedstrijd te laten spelen geniet toch wel mijn voorkeur.



Nee wordt vanaf maandag, je kunt niet bedrijven dwingen om van het 1 op het andere uur de tent te sluiten. Je hebt te maken met personeel, veiligheid en onderhoudswerkzaamheden die moeten plaatsvinden als de boel eenmaal in gang gezet is. Voetbal zonder publiek zal gewoon doorgaan net als in de lockdown van december 2020

Dit bericht is gewijzigd op 18 december 2021, 12:50:37.

 

+1/-0

Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.


Op het spandoek staat de tekst: ‘Vandaag is rood, Lizzy en Joy bij Borsato op schoot’. Lizzy en Joy zijn de twee kinderen van de familie Berghuis. De laatste weken doen diverse geruchten over Marco Borsato de ronde. De zanger zou zich op verschillende momenten grensoverschrijdend hebben gedragen ten opzichte van minderjarige meisjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 14:47:

Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.


Op het spandoek staat de tekst: ‘Vandaag is rood, Lizzy en Joy bij Borsato op schoot’. Lizzy en Joy zijn de twee kinderen van de familie Berghuis. De laatste weken doen diverse geruchten over Marco Borsato de ronde. De zanger zou zich op verschillende momenten grensoverschrijdend hebben gedragen ten opzichte van minderjarige meisjes.



Grappen maken over kindermisbruik is echt ziek. Daar kan ik nooit om lachen. Past ook totaal niet bij Feyenoord.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 december 2021 om 14:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 14:47:

Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.


Op het spandoek staat de tekst: ‘Vandaag is rood, Lizzy en Joy bij Borsato op schoot’. Lizzy en Joy zijn de twee kinderen van de familie Berghuis. De laatste weken doen diverse geruchten over Marco Borsato de ronde. De zanger zou zich op verschillende momenten grensoverschrijdend hebben gedragen ten opzichte van minderjarige meisjes.



Grappen maken over kindermisbruik is echt ziek. Daar kan ik nooit om lachen. Past ook totaal niet bij Feyenoord.



Opvoeding totaal mislukt.

 

+1/-0

Zij zien dat als humor/satire de één kan er wel om lachen voor de ander gaat het veels te ver.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 15:09:

Zij zien dat als humor/satire de één kan er wel om lachen voor de ander gaat het veels te ver.



O jij kent deze mensen en weet hoe ze dit bedoelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 december 2021 om 15:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 15:09:

Zij zien dat als humor/satire de één kan er wel om lachen voor de ander gaat het veels te ver.



O jij kent deze mensen en weet hoe ze dit bedoelen?



Nee maar als het bij dit doek blijft gericht tegen Berghuis valt het nog mee toch? Provocerend en onsmakelijk maar niet zo bedreigend voor Berghuis.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 14:47:

Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.


Op het spandoek staat de tekst: ‘Vandaag is rood, Lizzy en Joy bij Borsato op schoot’. Lizzy en Joy zijn de twee kinderen van de familie Berghuis. De laatste weken doen diverse geruchten over Marco Borsato de ronde. De zanger zou zich op verschillende momenten grensoverschrijdend hebben gedragen ten
opzichte van minderjarige meisjes.



Dit zijn zieke mensen, misselend makent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 15:24:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 december 2021 om 15:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 15:09:

Zij zien dat als humor/satire de één kan er wel om lachen voor de ander gaat het veels te ver.



O jij kent deze mensen en weet hoe ze dit bedoelen?



Nee maar als het bij dit doek blijft gericht tegen Berghuis valt het nog mee toch? Provocerend en onsmakelijk maar niet zo bedreigend voor Berghuis.



Niet bedreigend maar het idee dat je meisjes van 0 & 2 gaat associeren met sexuele handelingen is voor mij al dermate ziek dat het verder niet uitmaakt hoe het bedoeld is. Sommige dingen zijn nooit grappig.

 

+1/-0

Bij Figo vloog er zelfs een afgehakte varkenskop zijn kant op, zijn overstap heeft nu eenmaal veel los gemaakt. Maar zoals De Kromme zei normaal blijven doen. Het beste is gewoon dat Feyenoord op het veld laat zien dat hij verkeerde keuze heeft gemaakt.

 

+1/-0

Het blijft een wedstrijd op zich.

Echter als we spelen zoals afgelopen weken, dan gaat het gewoon een hele pijnlijke middag worden.
We mogen tevreden zijn met een gelijkspel morgen, maar als we ons niveau van begin van het seizoen halen kunnen we gewoon winnen.

Het zal echt aan onszelf liggen wat het resultaat wordt, ze bepalen zelf door het spel en de inzet wat het gaat worden.

Is het weer het inspiratieloze arrogante spel zoals tegen Twente en Groningen, dan gaat het hem niet worden en zit het seizoen er nagenoeg weer op kwa prijzen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker - Zondag 19-12 14.30