Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker - Zondag 19-12 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Geen Trauner
Feyenoord moet het vandaag doen zonder Trauner.

Geen Trauner
Feyenoord moet het vandaag doen zonder Gernot Trauner. De verdediger van de Rotterdammers heeft te veel last van een blessure aan zijn dijbeen en staat daarom niet in de basis.

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcü, Til; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Benita, Hendriks, Diemers, Milambo, Teixeira, Jahanbakhsh, Nelson, Dessers, Bannis.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 december 2021, 13:40:17.

+1/-0

Vrouwen 020-Feyenoord: 2-0...

+1/-0

Zonder Trauner = Feyenoord 50% minder achterin

+1/-0

En de smalle selectie wreekt zich nu. Er zit nog maar 1 echte verdediger op de bank in de persoon van Hendriks. RKC heeft meer verdedigers op de bank zitten…..

+1/-0

Mijn vertrouwen in een goede afloop is naar het nulpunt gedaald nu helaas.
Geertruida na zijn blessure is het gewoonweg niet

+1/-0

Feyenoord moet karakter tonen vanmiddag en laten zien wat ze werkelijk kunnen.
Als ze dat kunnen, dan hebben ze een goede kans op een goed resultaat.

Na vanmiddag weten we waar we werkelijk staan....

+1/-0

Waterkanon net ingezet bij De Kuip.

Kleine groep wilde niet weg gaan.

+1/-0

Ik hoop zoals altijd dat we winnen, maar ik teken voor een gelijkspel. In principe heeft ajax de betere spelers, al wil dat niet altijd wat zeggen.

Dat die Schuurs speelt komt ons ook goed uit. Ik heb er in ieder geval zin in! Laat het maar een mooie wedstrijd worden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 december 2021 om 14:03:

Waterkanon net ingezet bij De Kuip.

Kleine groep wilde niet weg gaan.

Gezellig :\(

+1/-0

Mijn hart gaat tekeer als een gek al de hele ochtend,ik hoop ook dat Bijlow wakker is vandaag.

+1/-0

Feyenoord begint veel te gespannen, moeten snel dat van zich afgooien, want ze maakten al gelijk heel veel onnodige fouten....

+1/-0

pitbull schreef op 19 december 2021 om 14:30:

Mijn hart gaat tekeer als een gek al de hele ochtend,ik hoop ook dat Bijlow wakker is vandaag.

Hij staat op de goal, dus ik denk het wel:B

+1/-0

Als dit zo doorgaat wordt het een hele pijnlijke middag....

+1/-0

Nu Jens op het middenveld staat gaat het een stuk beter.

+1/-0

0-1 Senesi (ed)....

Dik verdient en gewoon tekenend voor hoe Feyenoord speelt...

+1/-0

Sinterklaas Senesi doet weer eens 3 punten cadeau, zoveelste keer dit seizoen.

+1/-0

Kuijt007 schreef op 19 december 2021 om 15:16:

0-1 Senesi (ed)....

Dik verdient en gewoon tekenend voor hoe Feyenoord speelt...

Dik verdiend? Hoezo? Omdat 020 zo weergaloos speelt?

+1/-0

Samenvatting eerste helft en sorry dat ik zo hard en negatief ben:

Ik heb Feyenoord nog niet ZO SLECHT gezien dit seizoen.
Wederom is er helemaal geen enkele passie, inzet of inspiratie.
Passes over 5 meter worden ingeleverd, mensen lopen uit positie, afspraken worden niet nagekomen, domme overtredingen en zo kan nik nog wel even doorgaan.

Dit is dus precies waar ik al bang voor was wat er zou gebeuren, ze gaan door in de lijn van afgelopen weken: Arrogantie, geen inspiratie en afspraken worden niet nagekomen.

Feyenoord staat dik verdient achter en die eigen goal is gewoon tekent, en nee dat ligt NIET aan de kwaliteit van Senesi. Maar het probleem zit in de mentaliteit van de selectie aan zich.

Feyenoord zal met een 200% andere mentaliteit moeten gaan spelen, anders gaat dit een hele hele hele pijnlijke middag worden.

+1/-0

Van Argentijnse gladiator naar superprutser met een transferwaarde die nu wel onder de aankoopprijs moet liggen.
We hebben officieel een opvolger van Sven….

+1/-0

een DRAMA en haal svp Jens eruit en janhanbaks of Nelson erin. Er komt 0.0. gevaar vanaf t=rechts

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker - Zondag 19-12 14.30