Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 867
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 03 juli 2025 om 21:58:
Als het bedrag klopt (bod van 15 miljoen is afgewezen) slaat dit helemaal nergens op. Daar kan je toch wel iets beters voor scouten, kom op.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 867
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 06 juli 2025 om 10:21:
Trouwens, het zal mij niet verbazen als de aandacht op een andere spits gericht is en dit als afleiding wordt gebruikt. € 15 miljoen gaat niet gebeuren en dan ook nog eens zijn salaris... Gevalletje nepnieuws???
Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 3.223
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Dit gaat hem toch niet worden
Transfer Meijer alsnog afgeketst na medische keuring
Feyenoord heeft op het laatste moment besloten af te zien van de komst van Björn Meijer. De linksback van Club Brugge leek op weg naar De Kuip, waar een vierjarig contract voor hem klaarlag, maar de deal is na de medische keuring alsnog afgeketst.
Eerder deze week bereikten Feyenoord en Club Brugge een akkoord over een transfersom van zo'n zes miljoen euro. Meijer zou daarmee na Sem Steijn, Luciano Valente en Gaoussou Diarra de vierde aanwinst worden voor de ploeg van Robin van Persie. Afgelopen vrijdag onderging hij de medische keuring in Rotterdam.
Volgens zijn management doorstond de verdediger alle medische tests zonder problemen. "Na de medische keuring op maandag zijn er toch twijfels bij Feyenoord ontstaan over de directe inzetbaarheid van Meijer, zegt zijn zaakwaarnemer. Al wordt benadrukt dat Meijer gewoon door alle testen is gekomen", laat zaakwaarnemer Nikkie Bruinenberg van Muy Manero weten aan ESPN.
De zorgen van Feyenoord richten zich op zijn korte voorbereiding. Meijer genoot vanwege het EK Onder 21 een korte vakantie en zou pas over twee weken aansluiten bij de selectie. De Rotterdammers vrezen dat hij daardoor niet op tijd wedstrijdfit is voor de belangrijke Champions League-voorronde op 5 of 6 augustus. Ook de competitiestart tegen NAC Breda, op 9 augustus, komt mogelijk te vroeg.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.747
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 06 juli 2025 om 11:31:
Beetje vreemde redenatie. Als de vijver 'directe inzetbaarheid' is beperk je jezelf enorm. Ik hoop toch dat er wat meer achter zit.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 06 juli 2025 om 11:39:
...
Ik mag hopen dat de club alleen maar in deze vijver vist.
Verstandig besluit, niemand zit te wachten op de volgende gevalletjes Nieuwkoop en Stengs.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.218
Reg.: 7 december 2020
Beetje vreemde redenatie. Als de vijver 'directe inzetbaarheid' is beperk je jezelf enorm. Ik hoop toch dat er wat meer achter zit.
Verstandig besluit, niemand zit te wachten op de volgende gevalletjes Nieuwkoop en Stengs.
Het gaat hier niet om kneuzen als Nieuwskoop, maar om wedstrijdfitte spelers vóór de 1e CL wedstrijd. Daarmee sluit je bijvoorbeeld kandidaten van het jeugd WK uit, omdat die eerst vakantie hebben en nooit wedstrijdfit zijn bij de 1e CL wedstrijd. Dat was het bovenstaande argument inzake Meijer. Die 1e CL wedstrijd moet je wat dat betreft 'voor lief nemen'. Het gaat om de degelijkheid voor de lange termijn (het hele seizoen).
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.562
Reg.: 26 juli 2005
Club Brugge ging erg snel door de bocht. Het leek er op alsof ze Meijer wilden kwijt zijn. Dat Meijer niet 100% fit is had Feyenoord kunnen weten. Wellicht sliep de scouting.
Het verhaal van Spartak is ook allesbehalve gezellig. Een spits waarin de Europese top-clubs geen interesse hebben ? Voor 15 miljoen ? Dat stinkt.
Intussen is Gimenez werkloos. Einde Italiaans avontuur. Misschien gewoon terug ophalen ?
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten