Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 02 maart 2024 om 21:37:

Accelleratie en snelheid zijn volgens mij pimaire kwaliteiten die je als buitenspeler moet bezitten.

Je vergeet een belangrijke. Een stropdas klare voorzet.

+1/-0

+1/-0

Ik vond hem gisteren geen slechte wedstrijd spelen; hij lijkt er een beetje in te komen. De wisselwerking met zijn teamgenoten wordt ook steeds beter. Als hij nog een paar stapjes kan zetten en constanter wordt, kan hij van meerwaarde worden voor het team.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 11 maart 2024 om 08:38:

Ik vond hem gisteren geen slechte wedstrijd spelen; hij lijkt er een beetje in te komen. De wisselwerking met zijn teamgenoten wordt ook steeds beter. Als hij nog een paar stapjes kan zetten en constanter wordt, kan hij van meerwaarde worden voor het team.

Ja, eens, er zit gewoon heel veel intelligentie en creativiteit in zijn spel. Vond wel dat hij op een gegeven moment net als het hele elftal wegzakte in laag tempo. Als je vecht voor een basisplaats, dan mag je dat ook uitstralen.

+1/-0

Mwa, zijn tempo is gewoon te laag. Hij heeft weinig acceleratie snelheid (wat je als buitenspeler nodig hebt). Natuurlijk zal hij hier en daar een leuke wedstrijd spelen. Hij zal echt wel een assist maken of wel eens een goal maken, maar al met al komt hij gewoon te kort.

+1/-0

Hij kan echt wel voetballen goede techniek en hij is intelligent. Komt echt wel goed met hem.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 11 maart 2024 om 15:47:

Hij kan echt wel voetballen goede techniek en hij is intelligent. Komt echt wel goed met hem.

Toch mag je van hem verwachten dat hij nu op dit nivo kan aanhaken. Ik ben teleurgesteld in hem. Ja, hij heeft intelligente oplossingen en zijn passeerbewegingen zijn soms sprankelend, maar het is nog veel te weinig wat hij laat zien.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Lekkere voorzet! Van mij mag hij ze iedere wedstrijd wel zo pasklaar neerleggen! ?

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Wereldaankoop! Echt geweldig!

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Zijn beste wedstrijd tot nu toe, hij probeerde af en toe ook buitenom een actie te maken. Daardoor direct een stuk dreigender. Ik blijf bij mijn mening dat je hem beter als '10' kan opstellen, maar je ziet wel dat hij tegen clubs waar de ruimtes nogal krap zijn achterin meerwaarde heeft door zijn korte wendbaarheid, passing en inzicht.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec