Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 15 16 17

Nu weet ik niet hoe en waar ik Utreg kan inpassen. In vorige seizoenen waren zij fanatiek, nu vind ik dat minder. Af en toe geklungel ook bij ons, maar de 3 punten zijn binnen. Als we nu alles winnen zal ik daar niet om rouwen.

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 4 september 2023, 17:09:36.

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2023 om 20:55:

(...)lol kon die andere meid van Lingr zo snel niet vinden hou me aanbevolen schijnt dat ze al ergens staat met Feyenoord shirt !

Op de socials zie ik dat Lingr een fraaie brunette aan zijn zijde heeft.

forumillustratie

+1/-0

Thanks ! :pul

+1/-0

Ziet er lelijk uit. Zou Idrissi al getekend hebben in Mexico?

+1/-0

socrates schreef op 20 september 2023 om 00:16:

Nee man LEO SAUER ! ;)

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 20 september 2023 om 00:36:

socrates schreef op 20 september 2023 om 00:16:

Nee man LEO SAUER ! ;)

Niet als Ivanusec er lang uit ligt, dan is Sauer te weinig.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Ik zeg al sinds hij transfervrij is haal Idrissi met het salaris van Dilrosun. Okay die hebben we niet weten te slijten, maar dat lukt waarschijnlijk wel in de winterstop. Idrissi gewoon topspeler, perfecte leeftijd 27, kent ons al goed, transfervrij (terwijl de deal om hem voor veel te kopen net niet doorging), direct inpasbaar en op dit moment beter dan Sauer, Minteh, JHB, etc. Maar goed helaas helaas. In Mexico trouwens veel publiek en sfeer en hoge salarissen, dus die vindt zijn plek wel.

Ik bedoelde eigenlijk haal hem extra en eventueel voor het geval dat Luka geschorst of geblesseerd is, en jahoor...... :\(

Ik vond JHB echt goed inallen, prima optie. Ook altijd wel goed/belangrijk in topwedstrijden. Paixiao op links.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

zou al opgelucht zijn met 3/4 weken out. Vrees toch wel maandenlange revalidatie. Zal toch wel snel een update komen denk ik? Of moeten ze wachten tot de zwelling weg is, voordat ze een scherpe foto kunnen maken?

+1/-0

Goed punt Middenveldert hij maakte op mij ook een vermoeide indruk, dat de blessure zo laat gebeurde kan daarmee temaken hebben vergeet niet hij heeft met Dinamo ook veel CL voorrondes gespeeld.

+1/-0

+1/-0

Bij verrekte enkelbanden krijgt u een drukverband en is het advies een dag of vijf rustig aan te doen. De enkel kan voor normale dagelijkse bezigheden worden belast. Het is verstandig om twee tot drie weken niet te sporten. Na deze periode kunt u de sport of de trainingen hervatten als u geen pijnklachten meer heeft.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 15 16 17

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec