Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd FC Volendam-Feyenoord: -
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.968
Reg.: 7 december 2020
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.689
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 1.376
Reg.: 31 augustus 2023
Ik ben het eens met het idee dat sommige spelers tijd nodig hebben om zich te ontwikkelen. Echter, ik ben ook van mening dat er een onderscheid is tussen jonge spelers die nog moeten groeien en spelers die op een meer gevorderde leeftijd worden gekocht en meteen prestaties moeten leveren.
Santi wordt vaak vergeleken met Ueda. Toen Santi bij Feyenoord kwam, was hij 21 jaar oud. Naar mijn mening waren er al bepaalde kwaliteiten zichtbaar voordat hij in de basis begon te spelen. Het leek alsof hij al klaar stond om zijn kans te grijpen. Dit zie ik bijvoorbeeld niet bij Ueda. Ueda is 25 jaar oud en bevindt zich al in een meer gevorderde fase van zijn ontwikkeling. Hij heeft 8 miljoen gekost en ik vind dat je daarom meer van hem mag verwachten.
Een ander voorbeeld is Sauer. Hij presteert nog niet op zijn best, maar ik ben bereid hem de tijd te gunnen omdat ik geloof dat hij meer potentie heeft. Bovendien is hij voor een lager bedrag aangetrokken en is hij slechts 18 jaar oud. Al deze factoren werken in het nadeel van Ivanusec.
Dus ja, ik ben van mening dat het belangrijk is om spelers de tijd te gunnen om zich te ontwikkelen. Echter, ik zie een duidelijk onderscheid tussen spelers aan wie je meer tijd kunt geven en spelers die (naar mijn mening) sneller op niveau moeten presteren.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Misschien hebben jullie wel een punt en ben ik te pessimistisch. Ik ben gewoon van nature kritisch, dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.
Als ik op zondag studio sport zit te kijken en ik zie Pepi bij PSV erin komen en 2 minuten later een mooie goal maken, of Myron Boadu die, 2 weken geleden, bij Twente zijn debuut maakt en 30 seconden later een goal maakt. Dan ben ik teleurgesteld dat ik dat bij Ueda niet terugzie.
Deze reservespelers stralen beiden een puur voetbaltalent en een neusje voor de goal uit. Ze zijn net nieuw bij de club en bevinden zich in mijn optiek in dezelfde situatie als Ueda.
Maar goed, laten we het aankijken.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.059
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 13 februari 2024 om 09:14:
Misschien hebben jullie wel een punt en ben ik te pessimistisch. Ik ben gewoon van nature kritisch, dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.
Als ik op zondag studio sport zit te kijken en ik zie Pepi bij PSV erin komen en 2 minuten later een mooie goal maken, of Myron Boadu die, 2 weken geleden, bij Twente zijn debuut maakt en 30 seconden later een goal maakt. Dan ben ik teleurgesteld dat ik dat bij Ueda niet terugzie.
Deze reservespelers stralen beiden een puur voetbaltalent en een neusje voor de goal uit. Ze zijn net nieuw bij de club en bevinden zich in mijn optiek in dezelfde situatie als Ueda.
Maar goed, laten we het aankijken.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
ben er voorstander van om scherp en kritisch te kijken naar spelers en prestaties. Ook met nuance, duiding en geduld. Volgens mij doen we dat ook in dit forum.
Waar ik me wel aan stoor - en dat gebeurt meer op Twitter, in de fr12-comments of in het stadion - is een soort consumenten gedrag. Alsof we recht hebben op van alles. En wel direct en nu en anders is het ruk. Ik blijf het liever vanuit een supportersbril bekijken. kritisch ja, maar niet direct afbranden en bij het grof vuil zetten.
https://x.com/ZS_Voetbal/status/1735033430209958080?s=20link
De hele aanval is nog veel mooier, maar kan ik niet vinden. Hier zag je ook al de klasse van Ivanusec, zowel in de combinatie als de passing. En ja, dat kan prima vanaf links, als de afstemming maar goed is. Laat hem in godsnaam het slot-spelletje snel onder de knie krijgen inclusief de inhoud daarvoor, want dit soort klasse hebben we gewoon nodig.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 17.173
Reg.: 2 januari 2007
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 17.173
Reg.: 2 januari 2007
Forumreacties: 209
Reg.: 3 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:
Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 16:00:
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:
Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!
Wellicht voor een andere club of een club met een ander systeem. Nu heeft hij al behoorlijk wat minuten kunnen spelen en heeft mij nog niet weten te overtuigen.
Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec