Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Yankuba Minteh

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Leuk hoor om je tegenstander keer op keer op snelheid te passeren in de eerste twintig minuten, maar vervolgens moet je ook gewoon rendement halen uit zo'n situatie. En het kan ook niet zo zijn dat je daarna zo moe bent dat alles mislukt. Zonde dat hij zo weinig overzicht en finesse aan de bal heeft. Het kwaliteitsverschil met bijvoorbeeld Bakayoko is groot.

Wij hebben een hele snelle speler in de jeugd die vrijwel hetzelfde kan, Jaden Slory. Die heeft in de eindfase doorgaans meer overzicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 14 december 2023 om 00:42:

Newcastle Utd uitgeschakeld in Europa.
Wellicht iets minder noodzaak om Minteh terug te halen.



Van mij mag hij vanavond nog terug. Wat een ongelofelijke domme speler is dit.

 

+2/-0

Een blind paard heeft meer overzicht.

 

+1/-0

Het is toch vanaf de eerste dag al duidelijk dat hij heel hard kan rennen en verder gewoon letterlijk helemaal niks kan? Echt een onbegrijpelijke huur

 

+1/-0

Heb al eerder gezegd hij heeft nog niks tezoeken in de PL, de potentie is er wel maar na een Afrika Cup is dit gewoon teveel gevraagd is ook niet gek vind ik.

 

+1/-0

Stuur maar terug. De rest is kut en hij ook. Kan je net zo goed een ander opstellen.

 

+1/-0

https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/uk-premier-league/2024/03/feyenoord-hoopt-op-langer-verblijft-van-yankuba-minteh-van-newcastle-united?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&ut
m_campaign=Headliner.nl


Hoeveel mensen zijn hier blij mee?
Je ziet hem wel iets beter worden maar is het echt waard nog een jaar in hem te investeren?
Hebben zelf toch ook gewoon jeugdspelers die beter willen worden door wat kansen?
Of zullen we die maar gewoon wegdoen..

 

+1/-0

vdvsdv

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2024 om 12:39:

https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/uk-premier-league/2024/03/feyenoord-hoopt-op-langer-verblijft-van-yankuba-minteh-van-newcastle-united?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&ut
m_campaign=Headliner.nl


Hoeveel mensen zijn hier blij mee?
Je ziet hem wel iets beter worden maar is het echt waard nog een jaar in hem te investeren?
Hebben zelf toch ook gewoon jeugdspelers die beter willen worden door wat kansen?
Of zullen we die maar gewoon wegdoen..



Hangt ervan af wat we verder willen/kunnen aantrekken. Op dit moment is Minteh onze beste rechtsbuiten, maar dan ook echt op dit moment, hangt bij hem heel erg van de vorm af. Paixao is dat nu niet en Alireza ook niet. Heb ook een voorkeur voor eigen spelers, maar als het verschil te groot is dan liever kwaliteit.

Volgend jaar heb je Slory erbij op rechts, maar die zal nog geen basis kunnen spelen, althans niet structureel. Als we bijvoorbeeld ook die Luciano Rodriguez halen (en hij is zo goed als de verhalen beweren) dan heb je Minteh minder nodig lijkt me, want anders krijgen Paixao en Slory nooit speeltijd.

Maar de hele selectie gaat volgend jaar over de kop. Denk dat Feyenoord ook liever zo min mogelijk huurspelers heeft, maar soms schept het net de ruimte om op andere posities dan wel flink te kunnen investeren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 05 maart 2024 om 13:23:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2024 om 12:39:

https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/uk-premier-league/2024/03/feyenoord-hoopt-op-langer-verblijft-van-yankuba-minteh-van-newcastle-united?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&ut
m_campaign=Headliner.nl


Hoeveel mensen zijn hier blij mee?
Je ziet hem wel iets beter worden maar is het echt waard nog een jaar in hem te investeren?
Hebben zelf toch ook gewoon jeugdspelers die beter willen worden door wat kansen?
Of zullen we die maar gewoon wegdoen..



Hangt ervan af wat we verder willen/kunnen aantrekken. Op dit moment is Minteh onze beste rechtsbuiten, maar dan ook echt op dit moment, hangt bij hem heel erg van de vorm af. Paixao is dat nu niet en Alireza ook niet. Heb ook een voorkeur voor eigen spelers, maar als het verschil te groot is dan liever kwaliteit.

Volgend jaar heb je Slory erbij op rechts, maar die zal nog geen basis kunnen spelen, althans niet structureel. Als we bijvoorbeeld ook die Luciano Rodriguez halen (en hij is zo goed als de verhalen beweren) dan heb je Minteh minder nodig lijkt me, want anders krijgen Paixao en Slory nooit speeltijd.

Maar de hele selectie gaat volgend jaar over de kop. Denk dat Feyenoord ook liever zo min mogelijk huurspelers heeft, maar soms schept het net de ruimte om op andere posities dan wel flink te kunnen investeren


Luciano Rodriguez zal eerder in aanmerking komen voor de spits positie als vervanger van Gimenez, je hebt dan nog steeds een kwaliteitsimpuls nodig op de rechtsbuiten positie. Al zou Slory wat mij betreft ook een kans mogen krijgen.

 

+1/-0

Ja hij helaas gehuurd maar hij heeft iets extras dat zie je als hij niet meedoet voor zulke spelers kom je naar het stadion hij is echter nog niet klaar voor het grote werk dus nog een jaar huren zou voor alle partijen beter zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2024 om 17:42:

Ja hij helaas gehuurd maar hij heeft iets extras dat zie je als hij niet meedoet voor zulke spelers kom je naar het stadion hij is echter nog niet klaar voor het grote werk dus nog een jaar huren zou voor alle partijen beter zijn.



He ouwe rukker, back in town?
Hij is inderdaad onze meest dreigende buitenspeler, alhoewel ik vind dat hij te weinig buitenom gaat. Jammer, want die snelheid heeft hij wel.
Van mij mag hij best nog een jaartje blijven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 05 maart 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2024 om 17:42:

Ja hij helaas gehuurd maar hij heeft iets extras dat zie je als hij niet meedoet voor zulke spelers kom je naar het stadion hij is echter nog niet klaar voor het grote werk dus nog een jaar huren zou voor alle partijen beter zijn.



He ouwe rukker, back in town?



Yep schorsing zit erop maar heb jullie wel gevolgd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2024 om 19:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 05 maart 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2024 om 17:42:

Ja hij helaas gehuurd maar hij heeft iets extras dat zie je als hij niet meedoet voor zulke spelers kom je naar het stadion hij is echter nog niet klaar voor het grote werk dus nog een jaar huren zou voor alle partijen beter zijn.



He ouwe rukker, back in town?



Yep schorsing zit erop maar heb jullie wel gevolgd.


Welcome back, Marc.

 

+1/-0

Goed dat ze nu al bezig zijn met volgend seizoen het wordt sowieso druk in de zomer al kan het ook meevallen met transfers.

Te Kloese zet in op verlenging Feyenoord-transfer’

https://www.soccernews.nl/news/te-kloese-zet-in-op-verlenging-feyenoord-transfer/link

 

+1/-0

hopen dat hij het wel een beetje doortrekt nu, hoef niet nog zo jaar te zien met een blind paard op rechts mocht hij nog een jaar blijven.
Vind het wel weer een tekortkoming dat we moeten hopen een spelers zoals dit.
Dat hij beter is dan de andere zegt me in dit geval helemaal niets.

Misschien kunnen we op een nog paar andere posities wat jongen gasten huren doe we beter kunnen maken.
Kunnen wij onze spelers verhuren aan Dordrecht.

 

+1/-0

Hallo allemaal, Newcastle-fan hier, vergeef mijn door Google vertaalde Nederlands.

Ik zag de absolute afbraak van Ajax en dat Minteh goed speelde en ik wilde mensen vragen die wekelijks naar hem mogen kijken; Hoe gaat het met de jonge knul?

Denk je dat hij klaar is voor de Premier League, of zou een nieuwe huurperiode hem ten goede komen?

Nogmaals, sorry voor het afslachten van uw taalgebruik door te vertrouwen op Google Translate, en ik wens u het allerbeste.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

The Fish schreef op 08 april 2024 om 12:23:

Hallo allemaal, Newcastle-fan hier, vergeef mijn door Google vertaalde Nederlands.

Ik zag de absolute afbraak van Ajax en dat Minteh goed speelde en ik wilde mensen vragen die wekelijks naar hem mogen kijken; Hoe gaat het met de jonge knul?

Denk je dat hij klaar is voor de Premier League, of zou een nieuwe huurperiode hem ten goede komen?

Nogmaals, sorry voor het afslachten van uw taalgebruik door te vertrouwen op Google Translate, en ik wens u het allerbeste.




Speler met potentie , die nu eindelijk lijkt door te breken.
Beetje laat voor een gehuurde speler maarja.
Is absoluut niet klaar voor de PL nog.
Veels te wisselvallig en lijkt me dat hij daardoor niet veel zal spelen in de PL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

The Fish schreef op 08 april 2024 om 12:23:

Hallo allemaal, Newcastle-fan hier, vergeef mijn door Google vertaalde Nederlands.

Ik zag de absolute afbraak van Ajax en dat Minteh goed speelde en ik wilde mensen vragen die wekelijks naar hem mogen kijken; Hoe gaat het met de jonge knul?

Denk je dat hij klaar is voor de Premier League, of zou een nieuwe huurperiode hem ten goede komen?

Nogmaals, sorry voor het afslachten van uw taalgebruik door te vertrouwen op Google Translate, en ik wens u het allerbeste.



I'll just write it down in English for you myself, to prevent weird Google Translate confusion (though your message was perfectly clear). :)

In recent weeks, Minteh has shown more of his potential. However, he is still erratic and needs to show it over a longer period of time. Earlier on he showed some good things but then in other games it seemed he didn't think about what he was doing, he only saw the ball and just tried to bulldozer through, without result. Or his passes in(to) the box ended up absolutely nowhere because he wasn't looking. Then there was his absolute best game yesterday (2 goals and a great assist), hunting down Ajax players, trying (and succeeding) to steal the ball away. However, I don't think he's PL-ready yet.

Personally, I hope Newcastle will want Feyenoord to have him on loan for another season. Let him improve by playing the Dutch league, Dutch cup and (it looks like) a minimum of 8 games in the Champions' League (Feyenoord needs 6 points out of 5 games for that). With the new CL setup, there will be a wide range of international opponents at all levels. If he stays, he can become more constant in his play and it gives us another year to look for a real successor on the right wing (we have a lot of work to do for next year's squad, so if we can save a few million on a right winger, I'm all for it).

Also, he is becoming more popular, he seems happy with us, so there's no reason for him not to come back to Rotterdam next season, I would say.

Cheers!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Yankuba Minteh