Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Yankuba Minteh

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 04 augustus 2023 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 augustus 2023 om 22:50:

Nelson 2.0, maar dan nog wat minder vast aan de bal. Sauer is beter, dat was tijdens de voorbereiding ook al duidelijk.



Maar die wordt niet als spits gebruikt.


Zijn allebei geen spits maar vleugelaanvaller, zo moet je ze beoordelen. Minteh speelt straks ook niet meer in de spits nu Ueda er is.

 

+1/-0

Het was niet best, maar die jongen komt net kijken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 augustus 2023 om 22:58:

Het was niet best, maar die jongen komt net kijken...



Dan kan je ‘m beter bij Dordrecht stallen maar dat zal die sheik van Newcastle vast niet goed vinden.

 

+1/-0

Joh het is allemaal nog erg ongepolijst, maar hij heeft specifieke kwaliteiten die anderen niet hebben, bv doelgericht, snelheid. Het is wel een mannetje hoor. :B

 

+1/-0

Toch kan ie beter een jaar elders rijpen. Komt te vroeg.

 

+1/-0

Heeft echt wel wat supersnel onvoorspelbaar en scorend vermogen ook vandaag een goal helaas buitenspel.

 

+1/-0

Ik vind Minteh voor het eerst goed invallen gisteren.

 

+1/-0

Leuk goaltje hoor en ik begrijp die jongen ook wel. Die wil zich laten zien en is nog jong en speels en dat kwam zo in hem op alsof ie op een pleintje stond te ballen.
Persoonlijk hou ik niet zo van die fratsen als de tegenstander al helemaal knock-out is deze nog extra te vernederen, al zal Minteh het zeker niet zo bedoeld hebben. Volgende keer gewoon die bal, na de keepert omspeeld te hebben, meteen de goal in jassen :B

 

+1/-0

In een interview met Slot na afloop, vond de trainer dat Minteh een beetje onnodig olie op het vuur gooide met zijn actie bij de 1-5. Ik ben het daar niet mee eens.

De keeper omspelen was mooi en wellicht had hij de bal daarvoor al langs Barkas kunnen spelen. Maar het uitkappen van van der Marel op de doellijn vond ik juist heel slim. Die kwam blind invliegen, en als je dan afdrukt zou je hem zomaar tegen hem aan kunnen schieten. En dan verprutst hij het.

Dat deed gewoon heel slim.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 september 2023 om 08:39:

In een interview met Slot na afloop, vond de trainer dat Minteh een beetje onnodig olie op het vuur gooide met zijn actie bij de 1-5. Ik ben het daar niet mee eens.

De keeper omspelen was mooi en wellicht had hij de bal daarvoor al langs Barkas kunnen spelen. Maar het uitkappen van van der Marel op de doellijn vond ik juist heel slim. Die kwam blind invliegen, en als je dan afdrukt zou je hem zomaar tegen hem aan kunnen schieten. En dan verprutst hij het.

Dat deed gewoon heel slim.



Volgens mij had hij meteen nadat hij de keepert omspeelde de bal binnen kunnen schuiven. Maar whatever we moeten, of moet ik zeggen ik, wat te zeiken hebben😁

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 september 2023 om 08:39:

In een interview met Slot na afloop, vond de trainer dat Minteh een beetje onnodig olie op het vuur gooide met zijn actie bij de 1-5. Ik ben het daar niet mee eens.

De keeper omspelen was mooi en wellicht had hij de bal daarvoor al langs Barkas kunnen spelen. Maar het uitkappen van van der Marel op de doellijn vond ik juist heel slim. Die kwam blind invliegen, en als je dan afdrukt zou je hem zomaar tegen hem aan kunnen schieten. En dan verprutst hij het.

Dat deed gewoon heel slim.



haha nee, als je eerlijk bent had hij hem gelijk kunnen inschieten.
Geef Slot wel gelijk erin maar vind bij 4-1 het ook wel weer stiekem leuk.

 

+1/-0

Doelpunt Minteh gaat viraal en behaalt ruim elf miljoen views !

https://www.fr12.nl/nieuws/doelpunt-minteh-gaat-viraal-en-behaalt-ruim-elf-miljoen-viewslink

Hij had ook een droomdebuut bij Gambia.

 

+1/-0

De vorige goal ging de wereld over, maar deze was technisch veel moeilijker mannetje zit wel op voetbal. :cool

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 september 2023 om 19:41:

De vorige goal ging de wereld over, maar deze was technisch veel moeilijker mannetje zit wel op voetbal. :cool



Zou met hem ook in de spits beginnen denk ik, als hij het op zijn heupen heeft lijkt hij moeilijk af te stoppen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 17 september 2023 om 01:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 september 2023 om 19:41:

De vorige goal ging de wereld over, maar deze was technisch veel moeilijker mannetje zit wel op voetbal. :cool



Zou met hem ook in de spits beginnen denk ik, als hij het op zijn heupen heeft lijkt hij moeilijk af te stoppen.



Ik denk dat je dinsdag beter kan starten met een type centraal voorin die het meer van (voetbal)intelligentie moet hebben. Ik denk dat Minteh meegaat in de strijd met Celtic, en of hij de capaciteiten heeft om zich op die manier staande te houden tegenover een (defensieve) overmacht?!

 

+1/-0

Ik zou het zoveel mogelijk laten staan zoals het nu is. Dus Pax en Luka op de vleugels laten. Dan kom je bij Minteh, Lingr of ALireza uit. Dat Lingr in de spits ging lopen en Minteh naar rechts verhuisde tegen Heerenveen kan een signaal zijn dat het Lingr wordt. Maar Slot zei ook dat Lingr al lang geen 90 minuten meer heeft gespeeld.

 

+1/-0

Het is jammer dat deze speler gehuurd is. Zou volgens mij op den duur echt een smaakmaker kunnen worden!

 

+1/-0

Ja maar ik kan me ook voorstellen dat 7 miljoen domweg teveel was. Daarnaast moet de speler zelf en NUFC ook meewerken en ik heb niet het idee dat men daar happig op was.

 

+1/-0

Als je dan toch een speler huurt haal je met Minteh wel een publiekslieveling en die ook daadwerkelijk wat extra toevoegt. Overigens maakte hij in Denemarken ook al indruk dus dit moet voor Feyenoord niet als een verrassing komen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 oktober 2023, 12:34:41.

 

+1/-0

Zo zie je maar als soms een kans krijgt dat je ook steeds beter word.
Ben blij met deze speler hoor maar ik denk dan we hebben ook een hele leuke jonge flankspeler die van ons zelf is.
Ook hij het liet zien in het begin, meer dan deze speler maar die krijgt geen kans meer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Yankuba Minteh