Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Yankuba Minteh

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 14:01:

Zo zie je maar als soms een kans krijgt dat je ook steeds beter word.
Ben blij met deze speler hoor maar ik denk dan we hebben ook een hele leuke jonge flankspeler die van ons zelf is.
Ook hij het liet zien in het begin, meer dan deze speler maar die krijgt geen kans meer.


Leo mist snelheid en body. Zodra hij dit heeft verworven, zal hij vaker aan spelen toekomen.

 

+1/-0

Je ziet dat hij veel potentie heeft maar hij irriteerd behoorlijk.
Denkt dat alleen is en de grote man.
We zijn nu een speler die goed kan worden helemaal aan het voorbereiden voor New Castle.
Ik zou liever die tijd aan onze eigen mensen geven.

Gisteren was echt verschrikkelijk, irriteer me niet zo vaak aan zo een speler maar deze man had je na de zoveelste egotrip lekker moeten wisselen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 09 oktober 2023 om 16:08:

Je ziet dat hij veel potentie heeft maar hij irriteerd behoorlijk.
Denkt dat alleen is en de grote man.
We zijn nu een speler die goed kan worden helemaal aan het voorbereiden voor New Castle.
Ik zou liever die tijd aan onze eigen mensen geven.

Gisteren was echt verschrikkelijk, irriteer me niet zo vaak aan zo een speler maar deze man had je na de zoveelste egotrip lekker moeten wisselen.



echt heel erg oneens. Alle gevaar kwam van hem. Misschien dat ie 1 of 2 keuzes voor zichzelf heeft gemaakt. In de andere gevallen was ie onhandig (bal tegen zijn standbeen bijvoorbeeld) of gaf ie gewoon een slechte bal.

De framing van de commentatoren was al heel snel dat Minteh alleen maar voor eigen succes ging en dat bestrijd ik dus. Veel kansen creëerde hij bovendien zelf door zijn snelheid en vaak ook goede aannames/combinaties. Mooie voorzet op Gimenez trouwens (kopbal)

 

+1/-0

Ik begrijp al die drukte over Minteh eerlijk gezegd niet zo goed. Aardig spelertje, goed bruikbaar als invaller en nu door blessures als basisspeler. Volgend seizoen is ie weg want het is en blijft een huurspeler. Lekker belangrijk dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 09 oktober 2023 om 16:12:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 09 oktober 2023 om 16:08:

Je ziet dat hij veel potentie heeft maar hij irriteerd behoorlijk.
Denkt dat alleen is en de grote man.
We zijn nu een speler die goed kan worden helemaal aan het voorbereiden voor New Castle.
Ik zou liever die tijd aan onze eigen mensen geven.

Gisteren was echt verschrikkelijk, irriteer me niet zo vaak aan zo een speler maar deze man had je na de zoveelste egotrip lekker moeten wisselen.



echt heel erg oneens. Alle gevaar kwam van hem. Misschien dat ie 1 of 2 keuzes voor zichzelf heeft gemaakt. In de andere gevallen was ie onhandig (bal tegen zijn standbeen bijvoorbeeld) of gaf ie gewoon een slechte bal.

De framing van de commentatoren was al heel snel dat Minteh alleen maar voor eigen succes ging en dat bestrijd ik dus. Veel kansen creëerde hij bovendien zelf door zijn snelheid en vaak ook goede aannames/combinaties. Mooie voorzet op Gimenez trouwens (kopbal)



Net zoals tegen AM is het een speler die voornamelijk alleen zich zelf ziet.
Kijk de wedstrijd maar eens terug, dat waren echt geen ongelukkigheden hoor.
Zie het juist eerder als toevallig die wedstrijd ervoor dat alles lukte.

Hij creeert idd veel kansen door zijn snelheid en soms zijn behendigheid maar dat ontslaat hem niet van constant voor eigen kans gaan en liefst zo speciaal mogelijk.

Vind wel dat als Slot hem duidelijk heeft gemaakt hoe hij moet spelen je een super speler hebt.
Alleen is hij dan waarschijnlijk al weg..

 

+1/-0

Als Minteh bij de confrontatie met Oblak een pisboog of lob had gegeven, had die bal gezeten en gingen we met een gelijkspel en een dosis verhoogde eigenwaarde naar huis en stak veel lof onder Minteh en hoe goed hij wel was. Het is jammer dat hij die zelfgerichtheid in ruime mate heeft. Hopelijk dat Slot hem dat doet inzien.

 

+1/-0

Ongepolijst en arrogant, maar kan van hem genieten hoor haha, vergeet niet dat hij nog maar 1,5 jaar in Europa is uit Gambia Afrika is een heel andere wereld dan moet je ook wel bikkelhard zijn om te overleven andere europese spelers zijn verwend.

 

+1/-0

Een aanvaller met zijn kwaliteiten gaat de top niet halen als hij niet stronteigenwijs bij tijd en wijle, en op sommige momenten voor eigen succes gaat terwijl afspelen een betere optie was. Bij een speler zoals Minteh 'hoort' zo'n randje. Wat Slot en zijn staf hem moeten leren, is dat er momenten zijn waarop je ermee wegkomt. Terwijl op andere momenten het hem persoonlijk ook méér oplevert als hij die medespeler (al dan niet bewust) niet over het hoofd ziet.

Maar het past ook wel weer bij dit soort spelers, als ze zich daar weer niets van aantrekken. De aard van het beestje verander je niet.

Hij moet het zélf inzien. Ik denk dat Slot wel weet hoe hij dat voor elkaar moet krijgen.

 

+1/-0

Hoor alleen maar excuses.
Als hij gewoon afgeeft ga je gewoon weg met wat punten.
Dat hij in de toekomst heel groot gaat worden is leuk maar dat gaan wij allemaal niet bij Feyenoord meemaken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 13 oktober 2023 om 12:54:

Hoor alleen maar excuses.
Als hij gewoon afgeeft ga je gewoon weg met wat punten.
Dat hij in de toekomst heel groot gaat worden is leuk maar dat gaan wij allemaal niet bij Feyenoord meemaken.



Je hoort alleen maar excuses...

Dit is een bijzonder groot talent, wat door de (sub) top uit de PL is opgepikt en zich binnen no-time in de basis heeft gevochten.
Hij maakt een stormachtige ontwikkeling door, moet nog heel veel leren, maar laat ook zien iedere week beter te worden.

Tegen Atleico schoot die prima binnen, maar de keeper kan ook eens een prachtige redding hebben. Ja hij kan afleggen, maar die bal had normaal gezeten.

Minteh gaat ons dit jaar nog heel veel plezier leveren, maar zal zoals tegen Zwolle ook mindere wedstrijden hebben.
Dat is 1 op 3 a 4 wedstrijden tot op heden.

Dit is geen Nelson 2.0, maar echt een heel groot talent die het Paixao en zelfs misschien Ivanusec heel lastig kan maken.

Sauer komt er ook wel, maar die komt net kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 oktober 2023 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 13 oktober 2023 om 12:54:

Hoor alleen maar excuses.
Als hij gewoon afgeeft ga je gewoon weg met wat punten.
Dat hij in de toekomst heel groot gaat worden is leuk maar dat gaan wij allemaal niet bij Feyenoord meemaken.



Je hoort alleen maar excuses...

Dit is een bijzonder groot talent, wat door de (sub) top uit de PL is opgepikt en zich binnen no-time in de basis heeft gevochten.
Hij maakt een stormachtige ontwikkeling door, moet nog heel veel leren, maar laat ook zien iedere week beter te worden.

Tegen Atleico schoot die prima binnen, maar de keeper kan ook eens een prachtige redding hebben. Ja hij kan afleggen, maar die bal had normaal gezeten.

Minteh gaat ons dit jaar nog heel veel plezier leveren, maar zal zoals tegen Zwolle ook mindere wedstrijden hebben.
Dat is 1 op 3 a 4 wedstrijden tot op heden.

Dit is geen Nelson 2.0, maar echt een heel groot talent die het Paixao en zelfs misschien Ivanusec heel lastig kan maken.

Sauer komt er ook wel, maar die komt net kijken.




De laatste wedstrijd ging hij met 1 doel in het veld in en dat was laten zien hoe goed hij is en de rest kon hem echt geen moer schelen.
Dribbelen om het dribbelen.
zelfs toen het mis ging en je medespeler op 5 m stond toch nog ff proberen door 3 man te gaan.
Dat is gewoon slecht en arrogant en dan hoef je daarvoor geen excuses te geven nee.

En ja ik geloof echt wel dat we nog hele mooie dingen gaan zien waar ik ook blij van word.

 

+2/-0

Slot maar ook Pusic spelen een belangrijke rol bij zulke jongens, wil hem niet direct moeilijk noemen maar je moet hem nu nog goed begeleiden, daarom zit Newcastle er ook bovenop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Je hoort geen excuses, maar nuances die zijn gedrag verklaren. Dat hij niet zélf vanuit een lastige hoek moet schieten als andere teamgenoten er beter voorstaan, moet hij gewoon heel snel onder de knie krijgen. Daar is iedereen het over eens.

Wat je kunt doen, is 'begrijpen' waar dit vandaan komt. Omdat het helpt hém te begrijpen, en je dan uiteindelijk beter tot hem door kan dringen zodat hij het zélf inziet en verandert.

En tegelijkertijd, je moet het in zekere zin ook koesteren. Want het schieten vanuit een welhaast onmogelijke positie komt voort uit een soort opportunisme wat ook een kwaliteit is voor een speler als Minteh. Het maakt hem onvoorspelbaar en zorgt ervoor dat hij soms ervoor gáát en sláágt, waar anderen de bal terugspelen.

Ik denk dat hij tegen Zwolle vooral het gevoel had iets goed te moeten maken, maar ook dat moet hij niet in zijn eentje willen doen. Het werd nu geforceerd, het sloeg een beetje door. Uiteindelijk greep Slot ook in, en ik denk dat Minteh achteraf er ook op aangesproken is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 oktober 2023 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:




Je hoort geen excuses, maar nuances die zijn gedrag verklaren. Dat hij niet zélf vanuit een lastige hoek moet schieten als andere teamgenoten er beter voorstaan, moet hij gewoon heel snel onder de knie krijgen. Daar is iedereen het over eens.

Wat je kunt doen, is 'begrijpen' waar dit vandaan komt. Omdat het helpt hém te begrijpen, en je dan uiteindelijk beter tot hem door kan dringen zodat hij het zélf inziet en verandert.

En tegelijkertijd, je moet het in zekere zin ook koesteren. Want het schieten vanuit een welhaast onmogelijke positie komt voort uit een soort opportunisme wat ook een kwaliteit is voor een speler als Minteh. Het maakt hem onvoorspelbaar en zorgt ervoor dat hij soms ervoor gáát en sláágt, waar anderen de bal terugspelen.

Ik denk dat hij tegen Zwolle vooral het gevoel had iets goed te moeten maken, maar ook dat moet hij niet in zijn eentje willen doen. Het werd nu geforceerd, het sloeg een beetje door. Uiteindelijk greep Slot ook in, en ik denk dat Minteh achteraf er ook op aangesproken is.


Kan nog zo'n talent zijn, maar als hij ballen op de achterlijn niet afgeeft gaan we weinig aan hem hebben. Tuurlijk, hij is pas 19, komt pas kijken etc., maar het grote verschil is dat we hem slechts één jaartje huren. Als hij in die 30 wedstrijden 40 mooie ballen krijgt en hem 50 keer verliest, dan heb je er per saldo weinig aan.

 

+1/-0

Denk dat hij nog een jaar extra blijft ook een reeele optie is hij is nog niet toe aan Newcastle ook volgend seizoen nog niet en geloof dat Afrikanen aan verschillende eisen moeten voldoen om naar de PL tegaan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 oktober 2023, 02:28:29.

 

+1/-0

Minteh zag er volgens de medische staf minder uit als Gimenez, ik vermoed hamstring.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 oktober 2023 om 02:23:

Denk dat hij nog een jaar extra blijft ook een reeele optie is hij is nog niet toe aan Newcastle ook volgend seizoen nog niet en geloof dat Afrikanen aan verschillende eisen moeten voldoen om naar de PL tegaan.



Hij gaat er echt wel komen, moet constanter worden, maar heeft alles om een hele goede speler op dat niveau te worden.

Ik vind het niet erg als die nog een jaartje blijft:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 oktober 2023 om 23:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 oktober 2023 om 02:23:

Denk dat hij nog een jaar extra blijft ook een reeele optie is hij is nog niet toe aan Newcastle ook volgend seizoen nog niet en geloof dat Afrikanen aan verschillende eisen moeten voldoen om naar de PL tegaan.



Hij gaat er echt wel komen, moet constanter worden, maar heeft alles om een hele goede speler op dat niveau te worden.

Ik vind het niet erg als die nog een jaartje blijft:pul



Mee eens maar hij zal nog wel wat moeten leren. Desondanks heb ik daar wel vertrouwen in. Iets meer volwassen en iets meer overzicht, niet alleen voor meerdere eer en glorie gaan. Zal heus wel komen in de loop van de competitie. Eerst maar zien dat hij geen blessures oploopt...

 

+1/-0

Hij is nog lang niet klaar voor Engeland, maar het is wel een speler waarvoor je gaat zitten hij heeft iets extras.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 oktober 2023 om 23:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 oktober 2023 om 02:23:

Denk dat hij nog een jaar extra blijft ook een reeele optie is hij is nog niet toe aan Newcastle ook volgend seizoen nog niet en geloof dat Afrikanen aan verschillende eisen moeten voldoen om naar de PL tegaan.



Hij gaat er echt wel komen, moet constanter worden, maar heeft alles om een hele goede speler op dat niveau te worden.

Ik vind het niet erg als die nog een jaartje blijft:pul



pff waarom zou je een speler die echt alles nog moet leren , en ook nog eens verschrikkelijk egoïstisch is opleiden voor een andere club??
Ik vermoed dat voor hij dat leert , als dat al lukt hij niet eens meer bij new castle speelt.
Je hebt een speler die bijna in alles beter is , ja pas 17 maar net zoals bij Hartman zie je gewoon dat hij een basisplaats aan kan.
Pax hoort in mijn ogen ook op rechts.
Minteh hoort op de bank en als de tegenstander dan moe is kan hij toe slaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Yankuba Minteh