Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Europees Kampioenschap 2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Groep F LOL.

forumillustratie

+1/-0

Duitsland poule des doods?

+1/-0

Ik hoop een flinke afgang voor ze met al die grote muilen.

+2/-0

Met waarschijnlijk Roemenië erbij heeft Nederland het wel getroffen op papier de zwakste groep.

+2/-0

Oekraïne is geen walk over...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 01 december 2019 om 15:58:

Dit is ook mijn team niet hoor. Hoe kan je als Feyenoorder hier nog voor zijn.

+1/-0

de realist schreef op 02 december 2019 om 00:01:

Ik heb er geen probleem mee om voor Oranje te juichen als ze het goed doen hoor.
Dat er nauwelijks Feyenoorders bij de selectie zitten komt echt niet omdat de bondscoach door een gekleurde bril kijkt. We hebben gewoon niet heel veel goede spelers, klaar. En van de spelers die van andere clubs komen, zelfs die van 020 komen, zijn er ook niet veel aan wie ik een hekel kan hebben.
Want -daarop inhakend- als jongens als De Jong en De Ligt TE overvloedig worden opgehemeld, ligt dat meer aan de media dan aan die jongens zelf.
Dat ik persoonlijk dan meer heb met Wijnaldum en Van Dijk mag ik zelf weten, maar als we volgend jaar een eind mogen komen op dat EK ga ik lekker mee in de feestvreugde hoor!

+2/-0

In 88 juichde ik ook voor Van Basten, Rijkaard en Koeman. Natuurlijk was ik meer fan van Gullit en het zou wel mooi zijn als er meer Feyenoorders doorkomen maar zoveel als in 2014 met Louis zal voorlopig niet gebeuren. Het zijn golfbewegingen we zitten nu weer in magere jaren maar jeugd genoeg in Zuid-Holland alleen moet de club ze wel pakken.

+1/-0

de realist schreef op 02 december 2019 om 00:01:

Wijnaldum is toch de grote meneer op het middenveld.

En sommige Ajacieden zijn ergerlijker dan anderen. De Jong en De Ligt heb ik nooit een hekel aan gehad. Blind, tja, toch aan gewend geraakt. Maar Veltman en Cillessen, brrrr.

+1/-0

Inderdaad Gini is de man in dit team en toch wordt hij veel minder genoemd als Depay De Jong, Van Dijk en de Ligt. In mijn ogen zijn deze vijf het fundament jammer dat de keepers matig zijn als ik Ronald was ging ik voor Marco Bizot heeft de beste uitstraling.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Andere competities » Europees Kampioenschap 2020