Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Europees Kampioenschap 2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 23 juni 2021 om 19:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 juni 2021 om 00:50:

Italië - Nederland de finale? Of toch België?




Nederland? Welk spul snuif jij? :D :D :D :D



Weg naar halve finale ligt open top 4 moeten ze sowieso halen daarna moet je ook beetje geluk hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 23 juni 2021 om 19:56:

Bozenik, nul minuten en 3 x de tribune. LOL.



Ja hilarisch. :denk

 

+1/-0

België - Portugal en Engeland - Duitsland lekker man.

 

+1/-0

Oostenrijk zoals ik al zei was echt niet zo slecht tegen Nederland, bijna topfavoriet Italië eruit. Ook Ukraine gaat het goed doen tegen Zweden.

 

+1/-0

Wat een ongelofelijk onsportief Engels publiek was dat gisteren in de wedstrijd tegen Denemarken. Boeh roepen. De wedstrijd lang. Afwachten wat dat in de finale wordt. Waarschijnlijk hetzelfde. Bah. Gelukkig zijn wij - de Nederlander - heel anders. Niet cynisch bedoeld. Dat is helaas de straf voor de UEFA. En wat was die Makkelie slecht. Konden de Europeanen zien, wat wij wekelijks zien. De twaalfde Engelsman. Zo floot hij ook. Hij had never nooit een strafschop mogen geven en de VAR met Blom had moeten ingrijpen. Wat een aanfluiting. Zo wordt het EK weggegeven. Hopen dat Italië er nog iets van gaat maken.

 

+3/-0

Ja, dat heb ik Gijp ook al roepen, maar is dat zo? Ik heb de herhaling goed gevolgd en ik zag dat Sterling zich tussen 2 tegenstanders door wurmde en dat die Deense verdediger zijn been uitstak en Sterling daar dankbaar overheen ging vallen. Dus strafschop. Die verdediger had zich in moeten houden, want hij kreeg al assistentie, dan was er niets aan het handje geweest. Makkelie had het dit keer wel goed. Echter, ik moet ook zeggen, dat ik in eerste instantie ook al dacht dat het een penalty was, want dat krijg je als je defensie een tegenstander er zo tussendoor laat gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Andere competities » Europees Kampioenschap 2020