Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Nelom: 'Als er iets moois komt ga ik daar over nadenken'

25 juli 2017 15:45




Tags

nelom

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 130.870 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane antiparlementair arne autoritair bovenkwamen bronckhorst democratie democratisch docu domheid fascisme fvd gio hoever hoogopgeleid hulshoff intellectuelen jansen japan koeman kuip nazi nederland nsb onnozelheid oranje respecteert sipke slot vanhoutte