[video] Feyenoorders gaan het bad in: 'Kampioenen, olé, olé'
14 mei 2017 17:42
Feyenoorders gaan het bad in. "Kampioenen, olé, olé." #debeslissing pic.twitter.com/i9tlDZnxNW
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 14 mei 2017

Feyenoorders gaan het bad in. "Kampioenen, olé, olé." #debeslissing pic.twitter.com/i9tlDZnxNW
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 14 mei 2017
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu