[video] Kuyt: 'Ik ben er doodziek van dat we hier verliezen'
2 april 2017 16:37
Dirk Kuijt: "Ik ben er doodziek van dat we hier verliezen." #ajafey #mijnklassieker pic.twitter.com/ZifKdiotw5
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 2 april 2017

Dirk Kuijt: "Ik ben er doodziek van dat we hier verliezen." #ajafey #mijnklassieker pic.twitter.com/ZifKdiotw5
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 2 april 2017
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu