Transparent
Inloggen
Sluiten

'Feyenoord vraagt steun van 40 miljoen aan gemeente voor nieuw stadion in ruil voor aandelen'

26 november 2016 07:22

Volgens De Telegraaf bevat het plan van Feyenoord voor het nieuw te bouwen stadion een injectie van 40 miljoen euro van de gemeente Rotterdam. In ruil daarvoor zou de stad mede-aandeelhouder van het stadion kunnen worden. Het stadion zelf zou een kleine 400 miljoen euro moeten gaan kosten.




Tags

gemeente ruil aandeelhouder telegraaf

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.473 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu