Transparent
Inloggen
Sluiten

Rutten: 'komst Kuyt zou ik alleen maar toejuichen'

9 oktober 2014 06:54

In een gesprek met Langs de Lijn laat Fred Rutten weten de komst van Dirk Kuyt alleen maar toe te juichen als die kans zich zou voordoen. 'Als je het mij heel persoonlijk vraagt, kan ik dat alleen maar toejuichen als hij komt. Het is nog niet zo, en als dat werkelijk ter sprake komt dan is er toch altijd wel een rol voor hem.'




Tags

kuyt rutten toejuichen voordoen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.186 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates stade trauner turkije