Transparent
Inloggen
Sluiten

Munsterman: of Feyenoord pakt het geld, of Fer is volgend jaar transfervrij

6 juli 2011 09:43

In het regionale TC Tubantia laat FC Twente weten het bod op Leroy Fer niet te zullen verhogen. "Het is nu aan Feyenoord. Zij moeten maar aangeven wat ze willen: of ze pakken het geld van ons, of ze doen het niet en dan loopt er over een jaar een speler gratis de deur uit. Zij vonden het bod niet serieus te nemen, wij vonden het daarentegen een zeer redelijk bod. Ik reken nergens op, maar ik heb de hoop op de komst van Fer ook zeker nog niet opgegeven."

Meer: TC Tubantia




Tags

fer munsterman opgegeven twente verhogen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu