Transparent
Inloggen
Sluiten

Tomasson blijft werken aan comeback

24 februari 2011 23:25

Tegenover Radio Rijnmond liet Jon Dahl Tomasson weten zijn carrière nog niet opgegeven te hebben. Hij blijft werken aan een comeback. 'Daar doe ik alles aan. Je moet eens weten hoeveel pijn het doet dat ik langs de kant moet toekijken. Ik werk zes dagen in de week keihard om terug te komen.'

Meer: Radio Rijnmond




Tags

tomasson rijnmond dahl jon opgegeven toekijken

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.035 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije