Transparent
Inloggen
Sluiten

Definitief geen spelers meer naar Excelsior

31 augustus 2010 08:37

Feyenoord heeft gisteren besloten deze transferperiode geen spelers meer naar Excelsior te sturen. Dat bevestigt Mario Been in het Algemeen Dagblad. Door de langdurige blessures van Fernandez en Schenkeveld kan Been naar eigen zeggen niemand meer missen.




Tags

excelsior fernandez schenkeveld

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.329 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu