Transparent
Inloggen
Sluiten

Timmer inderdaad opgeroepen voor Nederlands elftal

4 februari 2007 21:49

Verslaggever: K

Zoals al de verwachting was op het moment dat Edwin van der Sar geblesseerd uitviel vanmiddag, is Feyenoord doelman Henk Timmer vanavond door Van Basten alsnog opgeroepen voor het Nederlands elftal dat aanstaande woensdag uitkomt in de vriendschappelijke interland tegen Rusland.

Meer op




Tags

timmer basten rusland sar

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane advocaat ami andreev arne beneliga brugge conference devy eenhoorn eredivisie giersthove glasner iran kloese koeman kraaij kuip nistelrooy oliver oranje persie pocognoli priske rigaux slot topkandidaat union wauw wfcgroningen