Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Go Ahead Eagles (30-9-2023)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zou wat zijn als ze meer dan 100 goals maken, waarom niet?

 

+1/-0

Wieffer weer belangrijk vandaag. 1 van de betere. Timber wisselt goede momenten af met mindere momenten. Iets te vaak balverlies.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 september 2023 om 18:53:

Zou wat zijn als ze meer dan 100 goals maken, waarom niet?


Dit gemiddelde gaan ze niet volhouden, maar 90 goals zou ook fraai zijn.

 

+1/-0

Het is wel alweer klaar he met de jeugdspelers lijkt het.
Als ik zie wie er soms invalt..

Hoop dat van Persie de volgende trainer word want die heeft een goed beeld wie er een echte kans hoort te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 13:51:

Het is wel alweer klaar he met de jeugdspelers lijkt het.
Als ik zie wie er soms invalt..

Hoop dat van Persie de volgende trainer word want die heeft een goed beeld wie er een echte kans hoort te krijgen.



Oneens Slot is juist slim jongens als Lopez, Dilrosun en VDB komen normaal niet aan speeltijd toe dit was een mogelijkheid om ze toch gemotiveert tehouden. Echt Slot doet alles met een reden en het managen van zo'n grote groep is anders vooral als je drie wedstrijden in een week speelt! Er wordt nu ook minder getraind dus ze moeten wel speeltijd krigen ook.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 oktober 2023, 14:08:56.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 oktober 2023 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 13:51:

Het is wel alweer klaar he met de jeugdspelers lijkt het.
Als ik zie wie er soms invalt..

Hoop dat van Persie de volgende trainer word want die heeft een goed beeld wie er een echte kans hoort te krijgen.



Oneens Slot is juist slim jongens als Dilrosun en VDB komen normaal niet aan speeltijd toe dit was een mogelijkheid om ze toch gemotiveert tehouden. Echt Slot doet alles met een reden en het managen van zo'n grote groep is anders vooral als je drie wedstrijden in een week speelt!



nu nog keer een reden vinden om vaker jonge spelers te brengen omdat het kan en niet omdat het moet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 oktober 2023 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 13:51:

Het is wel alweer klaar he met de jeugdspelers lijkt het.
Als ik zie wie er soms invalt..

Hoop dat van Persie de volgende trainer word want die heeft een goed beeld wie er een echte kans hoort te krijgen.



Oneens Slot is juist slim jongens als Dilrosun en VDB komen normaal niet aan speeltijd toe dit was een mogelijkheid om ze toch gemotiveert tehouden. Echt Slot doet alles met een reden en het managen van zo'n grote groep is anders vooral als je drie wedstrijden in een week speelt!



nu nog keer een reden vinden om vaker jonge spelers te brengen omdat het kan en niet omdat het moet.



Wat betreft Sauer helemaal eens, Zechiel moet nog wat sterker worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 13:51:

Het is wel alweer klaar he met de jeugdspelers lijkt het.
Als ik zie wie er soms invalt..

Hoop dat van Persie de volgende trainer word want die heeft een goed beeld wie er een echte kans hoort te krijgen.


Terecht dat Lopez en van den Belt speeltijd krijgen. Sauer zie ik nog wel wat minuten maken. Voor Zechiel wordt het lastiger. De selectie is zeer breed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 oktober 2023 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 oktober 2023 om 13:51:

Het is wel alweer klaar he met de jeugdspelers lijkt het.
Als ik zie wie er soms invalt..

Hoop dat van Persie de volgende trainer word want die heeft een goed beeld wie er een echte kans hoort te krijgen.



Oneens Slot is juist slim jongens als Lopez, Dilrosun en VDB komen normaal niet aan speeltijd toe dit was een mogelijkheid om ze toch gemotiveert tehouden. Echt Slot doet alles met een reden en het managen van zo'n grote groep is anders vooral als je drie wedstrijden in een week speelt! Er wordt nu ook minder getraind dus ze moeten wel speeltijd krigen ook.



Ik denk ook dat hij ze tevreden wil houden want zure gezichten op de bank heb je niets aan.

 

+1/-0

Precies, wat Slot doet is niet onverstandig. Natuurlijk zou het prachtig zijn als Zechiël, Milambo en Sauer iedere wedstrijd speelminuten kunnen maken.

Maar de trainer heeft nog handelvol andere spelers op de bank zitten die ook minuten willen maken. Een aantal van hen kan gezien hun leeftijd niet eens meedoen met de O21, wat de meeste talenten van Feyenoord nog wél mogen. Om de balans te bewaken, en iedereen tevreden te houden; moet Slot misschien soms spelers laten invallen wier meespelen ten koste gaat van het talent.

Laten we nou niet gelijk doen, alsof dat betekent dat géén van de talenten in de selectie komend seizoen kansloos zijn waar het aankomt op speelminuten.

Overigens, zou Slot er wellicht voor gekozen hebben de talenten op de bank te houden; omdat ze aankomende week in de Youth League aan de bak mogen? Gezien hun leeftijd/fysiek en risico's op blessures, heeft Slot er misschien daarom wel voor gekozen om ze niet in te laten vallen afgelopen zaterdag?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Go Ahead Eagles (30-9-2023)