Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax-Feyenoord (20/03/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Geen uitsupporters,maar denk dat Onana onze 12e man daar is...

 

+1/-0

Gewoon hele sterke eerste helft, mogelijk de beste dit seizoen.

Nu doorzetten en 1-3/1-4 maken en klaar ermee.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

begon er bijna in te geloven.
Maakt niet uit als we sterker zijn of zwakker.
Ajax wint altijd.

 

+1/-0

echt lachwekkend laatste minuten.
Hoe kan je nou affluiten na dat tijdgerekt.

 

+1/-0

Jammer van die 2e helft, ik heb er altijd een hekel aan als de trainer dan behoudend gaan wisselen waardoor het team gewoon achteruit gaat lopen. Teveel gegokt op een 2-2 en ja als je achteruit gaat lopen kan je hem nog verliezen ook. Onnodig Verlies net als de 1e.

 

+1/-0

En daar is de traditionele nederlaag weer in Amsterdam. Voortaan beter schriftelijk afdoen deze wedstrijd, resultaat staat toch van te voren vast. Zou een hoop gedoe besparen, of gewoon niet komen opdagen.

 

+1/-0

Vond het gewoon weer een fout van Slot in een topwedstrijd die wissels. Laffe instelling door zo behoudend te wisselen.

 

+1/-0

enige leuke is dat die Anthony rood kreeg.

 

+1/-0

Sorry, maar deze nederlaag is COMPLEET aan de mislukte wissels van Slot te danken.

Door zijn foute wissels kletterde ALLES in elkaar en anders had je gewoon met 1-4 gewonnen.

We hadden alles onder controle.

Had Basset gebracht ipv Hendrix, had Walmark ipv Pedersen.

Slot mag dit maal echt zichzelf HEEL DIEP in de spiegel kijken, want dit is echt VOLLEDIG ZIJN SCHULD!!!

Los van het feit dat we een strafschop en rood bij de overtreding op Dessers hadden moeten hebben, los van het feit dat de knjb weer op de hand van de joden was. Dit is puur en alleen maar op het conto van SLOT te schrijven.

WEER faalt die in een topwedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 20 maart 2022 om 16:36:

Vond het gewoon weer een fout van Slot in een topwedstrijd die wissels. Laffe instelling door zo behoudend te wisselen.



Hendrix :nee

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 20 maart 2022 om 16:32:

Jammer van die 2e helft, ik heb er altijd een hekel aan als de trainer dan behoudend gaan wisselen waardoor het team gewoon achteruit gaat lopen. Teveel gegokt op een 2-2 en ja als je achteruit gaat lopen kan je hem nog verliezen ook. Onnodig Verlies net als de 1e.



Basset en Walmark hadden juist het verschil kunnen maken vandaag, dan had je gewoon met 1-3/1-4 gewonnen.

Nu kletterde alles door deze waardeloze wissels helemaal in elkaar. Echt volledig te wijten aan SLOT deze keer.

WEER gefaald in een topwedstrijd.

 

+1/-0

Jammer dat ze de tweede helft zo slecht speelde,, je kon wachten op de winst van ajax het was meer wanneer valt hij alsnog.

Er werdt niet meer gevoetbald, alleen de lange bal en een schot weg is de bal er werdt niet meer gekeken naar wie kan ik de bal spelen dat was in de tweede helft een heel zwak punt.

Dit was onder moeilijke omstandigheden in de eerste helft nog wel mogelijk, ik snap niet dat niemand ingreep ook de trainer niet, je weet toch als je zo speelt de wedstrijd gaat verliezen.

Heel, heel jammer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 maart 2022 om 16:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 20 maart 2022 om 16:36:

Vond het gewoon weer een fout van Slot in een topwedstrijd die wissels. Laffe instelling door zo behoudend te wisselen.



Hendrix :nee



Hendrinkx kwam in het team door blessure Toornstra,daarom dus...

 

+1/-0

Volgens mij heb ik een varretje gemist in de 92e minuut...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 maart 2022 om 16:43:

Sorry, maar deze nederlaag is COMPLEET aan de mislukte wissels van Slot te danken.

Door zijn foute wissels kletterde ALLES in elkaar en anders had je gewoon met 1-4 gewonnen.

We hadden alles onder controle.

Had Basset gebracht ipv Hendrix, had Walmark ipv Pedersen.

Slot mag dit maal echt zichzelf HEEL DIEP in de spiegel kijken, want dit is echt VOLLEDIG ZIJN SCHULD!!!

Los van het feit dat we een strafschop en rood bij de overtreding op Dessers hadden moeten hebben, los van het feit dat de knjb weer op de hand van de joden was. Dit is puur en alleen maar op het conto van SLOT te schrijven.

WEER faalt die in een topwedstrijd.



Ja ben het wel met je eens , zeg het al vaker dat Slot in bepaalde dingen gewoon faalt.
Ook weer die Hendrix erin brengen , snap dat gewoon niet.
Zal ook wel gehaald worden na dit seizoen , dat is Feyenoord.

 

+1/-0

Onnodige nederlaag, een gelijkspel was verdiend geweest. Eerste helft was redelijk overtuigend van Feyenoord, enigszins matig aan de bal maar goed in de omschakeling. Zonde dat Dessers de bal niet aflegt naar Toornstra, dat was een beslissend moment om de derde te maken. Toornstra vond ik z'n beste wedstrijd in jaren spelen overigens, ik heb vaak mijn kritiek maar vandaag was hij een van de beteren.

Tweede helft was Feyenoord dramatisch, ook voordat de wissels kwamen. Nul creativiteit, tempo en aanvallend vermogen in de tweede helft. Het is dat we zo'n stabiele achterhoede hebben, anders loop je tegen hele grote cijfers aan. Middenveld werd compleet overlopen in de tweede helft. Was een heel groot kwaliteitsverschil in de tweede helft, omdat Feyenoord fysiek niet meer mee kon.

Wisselbeleid was vandaag niet sterk van Slot. Ik had Bassett, Walemark en Pedersen gebracht, in die volgorde. Hendrix voegt niets toe en Linssen komt fysiek tekort tegen het centrale duo van Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vanhanegem4ever schreef op 20 maart 2022 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 maart 2022 om 16:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 20 maart 2022 om 16:36:

Vond het gewoon weer een fout van Slot in een topwedstrijd die wissels. Laffe instelling door zo behoudend te wisselen.



Hendrix :nee



Hendrinkx kwam in het team door blessure Toornstra,daarom dus...



Ja en? Die gozer kan er helemaal geen kut van. Totaal onlogische paniekaankoop. Het lukt niet om veerman en/ of bazoer binnen te halen en dan kom je aan met dit gedrocht. Ik dacht dat we voorbij dit soort paniekaankopen waren maar dat was ijdele hoop.
/

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 maart 2022 om 17:02:

open/sluit de onderstaande quote:

vanhanegem4ever schreef op 20 maart 2022 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 maart 2022 om 16:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 20 maart 2022 om 16:36:

Vond het gewoon weer een fout van Slot in een topwedstrijd die wissels. Laffe instelling door zo behoudend te wisselen.



Hendrix :nee



Hendrinkx kwam in het team door blessure Toornstra,daarom dus...



Ja en? Die gozer kan er helemaal geen kut van. Totaal onlogische paniekaankoop. Het lukt niet om veerman en/ of bazoer binnen te halen en dan kom je aan met dit gedrocht. Ik dacht dat we voorbij dit soort paniekaankopen waren maar dat was ijdele hoop.
/



Bizar hoe we telkens dat soort wanbeleid blijven voeren inderdaad. Maar ook dat sommige supporters dit soort spelers als nuttige aanwinsten beschouwen.

 

+1/-0

Bedankt Marciano.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax-Feyenoord (20/03/2022-14:30)