Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:LIVE 16:00 | Feyenoord - SL Benfica
vandaag, 14:45 636 reacties
Feyenoord speelt zondagmiddag de traditionele openingswedstrijd tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Rotterdammers trappen af om 16:00 uur tegen SL Benfica, waar oud-Feyenoorders Orkun Kökçü en Fredrik Aursnes momenteel onder contract staan. Het duel is live te bekijken op ESPN en te volgen via het liveblog van FR12.nl.
Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixao
SL Benfica: Odysseas, Bah, Antonio, Otamendi, Hyrasek, Aursnes, Kokcu, Di Maria, J. Mario, Rafa, Ramos.
Wissels
Feyenoord: Wellenreuther, Jansen, Kasanwirjo, López, Hendriks, Milambo, Van den Belt, Zechiël, Dilrosun, Beelen, Minteh. Timber, Sauer.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Opstelling Feyenoord: Gimenez in de punt van de aanval
vandaag, 15:14 343 reacties
Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen SL Benfica gemaakt. De Rotterdammers trappen om 16:00 uur af in De Kuip en de oefenwedstrijd is live te bekijken op ESPN.
Santiago Gimenez zit voor het eerst in de wedstrijdselectie tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De spits van Feyenoord nam deel aan de Gold Cup en genoot daarna van een welverdiende vakantie. Afgelopen donderdag wilde Slot met het oog op zijn jetlag geen enkel risico nemen. Zondagmiddag tegen de Portugezen start Gimenez direct in de basis.
Ook Calvin Stengs is er weer bij. De aanwinst van Feyenoord begon afgelopen week tegen Villarreal CF in de basis en kreeg dertig minuten speeltijd. De aanvaller, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, kan zondagmiddag zestig minuten in actie komen. Feyenoord stoomt Stengs klaar voor de Johan Cruijff Schaal tegen PSV van volgende week vrijdag.
Bij de tegenstander van Feyenoord, SL Benfica, starten Fredrik Aursnes en Orkun Kökcü in de basisopstelling. Daarnaast heeft SL Benfica ook de beschikking over Ángel Di María, die onlangs besloot om terug te keren na een avontuur bij PSG en Juventus, en hij zal vanaf de aftrap spelen.
Opstelling Feyenoord
Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão.
Wissels Feyenoord
Wellenreuther, Jansen, Kasanwirjo, López, Hendriks, Milambo, Van den Belt, Zechiël, Dilrosun, Beelen, Minteh. Timber, Sauer.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 30 juli 2023 om 15:36:
Aangezien we nog niet compleet zijn denk ik dat dit nog een maatje te groot gaat zijn maar ik laat me graag verrassen.
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Forumreacties: 141
Reg.: 3 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:parena schreef op 30 juli 2023 om 16:42:
Was denk ik wel met in ieder geval de schouders buitenspel, maar who cares vandaag. Prima steekbal ook. Staan gewoon aardig te ballen hoor.
Wel paar momentjes (Pedersen en Geertruida) die niet mogen gebeuren, maar dat krijgen ze dan nog wel te horen. Na vandaag doen ze dat niet meer.
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 30 juli 2023 om 16:46:
Was denk ik wel met in ieder geval de schouders buitenspel, maar who cares vandaag. Prima steekbal ook. Staan gewoon aardig te ballen hoor.
Wel paar momentjes (Pedersen en Geertruida) die niet mogen gebeuren, maar dat krijgen ze dan nog wel te horen. Na vandaag doen ze dat niet meer.
Feyenoord speelt echt een prima wedstrijd.
De goal was goedgekeurd, omdat de rechtsback duidelijk op een lijn stond, ook m.b.t. de schouders
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 30 juli 2023 om 17:02:
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 30 juli 2023 om 16:46:
Feyenoord speelt echt een prima wedstrijd.
De goal was goedgekeurd, omdat de rechtsback duidelijk op een lijn stond, ook m.b.t. de schouders
Blij dat we weer zijn begonnen, dit heb ik echt gemist
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Matchday: Feyenoord vs Benfica