Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Matchday: Feyenoord vs Benfica

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dilrosun valt weer dramatisch in, net zoals de hele voorbereiding.
Die komt gewoon te kort...

 

+1/-0

Minteh met de misser van het jaar, maar nu mag het nog ;)

 

+1/-0

84" 2-1: Musa

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 30 juli 2023 om 17:52:

Minteh met de misser van het jaar, maar nu mag het nog ;)


Heerlijke actie en pass van Milambo.

 

+1/-0

Degelijke overwinning op een matig Benfica, goede afsluiter van de voorbereiding. De verdediging is er klaar voor, aanvallend moet het beter.

 

+1/-0

Feyenoord lijkt klaar voor de Johan Cruijff schaal.
Indrukwekkende eerste helft was gewoon prima voetbal te zien.
Tweede helft was niet best, maar na al die wissels is dat ook niet raar.
Twijfelgevallen blijven Pedersen en Wieffer zijn de twijfelgevallen momenteel.

Denk dat het voetbal er steeds beter uit gaat zien en dat het nu verder opbouwen is.
Met Ueda en Ivanusec erbij zijn we gewoon kampioenskandidaat nummer 1, dat durf ik wel uit te spreken.

 

+1/-0

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 18:41:

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?



Zerrouki, Timber, Stengs.

Vond Zerrouki op controlerend tegen Vilereal het prima doen.
Vandaag erg onzichtbaar en veel fouten maken, maar Wieffer is gewoon niet in vorm momenteel.
Dat komt wel weer, maar hij laat het nu gewoon niet zien.

 

+1/-0

Ik zou Mats wel altijd opstellen en Stengs ook.

 

+1/-0

Slot verklaart boosheid: ''Dan ben ik heel geïrriteerd''
vandaag, 18:44 3 reacties
Arne Slot zit er bovenop bij Feyenoord. De trainer beseft dat zijn ploeg geen moment mag verslappen en hamert de laatste weken erop dat er geen stom balverlies geleden moet worden. Toen het in de tweede helft twee keer achter elkaar misging, werd Slot woedend in de dug-out. Na afloop van de wedstrijd ging Slot in op de situatie.

''Dat heeft te maken met stom balverlies'', legt Slot uit in gesprek met ESPN. ''Het kost heel veel kracht, je bent elkaar constant onder druk aan het zetten, en dan is het niet lekker als je makkelijk de bal verliest. Daar hebben we het de laatste tijd heel veel over gehad.'' Toch ging het mis bij Feyenoord. ''Dan besef je niet hoe belangrijk balbezit is op dit niveau. Die lessen hebben we ook tegen Villarreal gehad, want als je op dit niveau de bal verliest, kan je zomaar twee à drie minuten erachteraan lopen. Dat kost echt veel kracht, omdat je het elke keer dicht moet maken tegen een hele goede tegenstander.'

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 30 juli 2023 om 18:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 18:41:

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?



Zerrouki, Timber, Stengs.

Vond Zerrouki op controlerend tegen Vilereal het prima doen.
Vandaag erg onzichtbaar en veel fouten maken, maar Wieffer is gewoon niet in vorm momenteel.
Dat komt wel weer, maar hij laat het nu gewoon niet zien.


Ik vond Wieffer ook matig spelen, hij verbeterde wel toen hij meer als 6 begon te spelen. Zerrouki deed het prima, maar ook weer niet zodanig dat hij een verbetering is ten opzichte van Wieffer als 6.

 

+1/-0

Voor mij was Wieffer man van de wedstrijd. Op hem kan de ploeg goed door voetballen. Verder was de pass van Hartman een hoogtepunt in de wedstrijd. Jahanbakhsh kan je er goed bij hebben. Prima als hij blijft. Verder was goed te zien waarom Feyenoord minstens 30 miljoen wil hebben voor Geertruida. Mocht hij alsnog vertrekken, dan verlies je 1 van je beste spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 18:41:

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?


Van die twee Zerrouki, hoewel we nog iets meer mogen verwachten van hem. Misschien is van den Belt wel een betere optie.

 

+1/-0

Moet de tweede helft nog zien maar is er een reden dat Zechiël vandaag geen kans kreeg?
Vind dat je die nu moet klaarstomen om dit jaar echt veel minuten te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 juli 2023 om 19:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 18:41:

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?


Van die twee Zerrouki, hoewel we nog iets meer mogen verwachten van hem. Misschien is van den Belt wel een betere optie.



Bij van den Belt was vandaag toch wel te zien dat die nog het verst verwijderd is van het gewenste niveau. Ging van hem toch allemaal wel een stuk te snel. Ik zou kiezen voor Wieffer, Zerrouki en Stengs op het middenveld. Ben er ook vrij zeker van dat dat gaat gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 30 juli 2023 om 22:02:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 juli 2023 om 19:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 18:41:

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?


Van die twee Zerrouki, hoewel we nog iets meer mogen verwachten van hem. Misschien is van den Belt wel een betere optie.



Bij van den Belt was vandaag toch wel te zien dat die nog het verst verwijderd is van het gewenste niveau. Ging van hem toch allemaal wel een stuk te snel. Ik zou kiezen voor Wieffer, Zerrouki en Stengs op het middenveld. Ben er ook vrij zeker van dat dat gaat gebeuren.


Of Stengs de gewenste en juiste versterking is, is nog maar de vraag. Vandaag heel matig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 juli 2023 om 22:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 30 juli 2023 om 22:02:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 juli 2023 om 19:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 18:41:

Prima generale voor vrijdag.

Wie zouden jullie kiezen voor de basis Timber of Zerrouki?


Van die twee Zerrouki, hoewel we nog iets meer mogen verwachten van hem. Misschien is van den Belt wel een betere optie.



Bij van den Belt was vandaag toch wel te zien dat die nog het verst verwijderd is van het gewenste niveau. Ging van hem toch allemaal wel een stuk te snel. Ik zou kiezen voor Wieffer, Zerrouki en Stengs op het middenveld. Ben er ook vrij zeker van dat dat gaat gebeuren.


Of Stengs de gewenste en juiste versterking is, is nog maar de vraag. Vandaag heel matig.



Volgens Gil Swerts is hij door blessures op een gegeven moment als een nummer acht gaan voetballen. Daar was hij fantastisch. Oók in de omschakeling.

Dus kan hij ook in een Kokcu rol spelen lijkt me. Het is gewoon nog even puzzelen als ook Luka en Ueda erbij zijn.

 

+1/-0

Wat te denken van die Manshorst of Mansveld die de wedstrijd tegen Villareal heeft geleid? dat is net zo'n koekebakker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 31 juli 2023 om 13:53:

Wat te denken van die Manshorst of Mansveld die de wedstrijd tegen Villareal heeft geleid? dat is net zo'n koekebakker.


Higler en Manschot slecht gefloten? Mij is het niet opgevallen. Ze vielen niet op, dus dan hebben ze het goed gedaan.

 

+1/-0

Zoveel discussies over scheidsrechters tegenwoordig had je vroeger nooit, niet bij Feyenoord alleen. Het is een probleem mondiaal. Meeste scheidsrechters hebben geen personality tegenwoordig, maar het vak is ook wel lastig vroeger ontging hen de helft wat er gebeurde lol Fraser en de Wolf zou nu niet meer kunnen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Matchday: Feyenoord vs Benfica