Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Gepaste trots op het team hoe zij de kater van zich af gespeeld hebben. Alle klote randverschijnselen ten spijt hebben ze een prima wedstrijd op de mat gelegd. En wat een spits hebben we, voor mij was het hoogtepunt van de wedstrijd de assist van Gimenez bij de 4e goal. Ze hebben gespeeld als de kampioen.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 09 april 2023 om 22:16:
Gepaste trots op het team hoe zij de kater van zich af gespeeld hebben. Alle klote randverschijnselen ten spijt hebben ze een prima wedstrijd op de mat gelegd. En wat een spits hebben we, voor mij was het hoogtepunt van de wedstrijd de assist van Gimenez bij de 4e goal. Ze hebben gespeeld als de kampioen.
Vak: -
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Geen lid meer
De 0loeg wordt steeds volwassener en laat tegenslagen steeds minder van invloed zijn.
Of dat nu een blessure van een belangrijke kracht is of een vervelende nederlaag, ze pakken de handschoen weer op en gaan de volgende wedstrijd weer door.
Je merkt dat er zoveel potentie in deze selectie zit.
Als de staf er alles uit kan halen, dan worden het nog hele mooie jaren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 10 april 2023 om 02:36:
De 0loeg wordt steeds volwassener en laat tegenslagen steeds minder van invloed zijn.
Of dat nu een blessure van een belangrijke kracht is of een vervelende nederlaag, ze pakken de handschoen weer op en gaan de volgende wedstrijd weer door.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 april 2023, 02:49:19.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Dit elftal is de beste remedie tegen een in veel opzichten bijzonder teleurstellende week. Tot woensdag zat ik echt op een roze wolk, waar ik in de tweede helft vervolgens keihard vanaf geflikkerd werd. Met een dubbel gevoel richting de Kuip gisteren, maar wat een avond!
Wat een plezier straalt dit elftal uit, wat een doelpunten.
Gimenez; wat een kanjer!
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 10 april 2023 om 02:44:
En dat met een gemiddelde leeftijd van 23,1 jaar 1 vd jongste teams in de eredivisie.
Als je aan het begin van dit seizoen zou hebben gezegd dat ze maar 1x zouden verliezen in 24 wedstrijden en 8 punten los staan van Ajax en PSV hadden ze je laten opnemen. Dit had Slot zelf ook niet gedacht lijkt me.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 10 april 2023 om 02:44:
En dat met een gemiddelde leeftijd van 23,1 jaar 1 vd jongste teams in de eredivisie.
Als je aan het begin van dit seizoen zou hebben gezegd dat ze maar 1x zouden verliezen in 24 wedstrijden en 8 punten los staan van Ajax en PSV hadden ze je laten opnemen. Dit had Slot zelf ook niet gedacht lijkt me.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - RKC Waalwijk (Zo 9-4, 20:00)