Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [EL] Feyenoord - BSC Young Boys

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Men was gewoon in sommige fase erg slordig en warrig ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hehahondelul schreef op 08 november 2019 om 09:54:

Men was gewoon in sommige fase erg slordig en warrig ...



Bij vlagen wel goed, maar klopt was tegen VVV ook nog. Zit meer in geef Advocaat maar de tijd 90 minuten vol gas is nu nog een probleem.

 

+1/-0

uhm ik zei al als clown IE maar geen gekke dingen doet .... :\( nu kon Edgar IE er niet heel veel aan doen (blessure) behalve dat hij achter zijn man liep, maar daarvoor had hij al hands gemaakt wat zeker weer een pingel had kunnen zijn en bijna weer een eigen doelpunt, ik snap nu echt dat hij 6 clubs in 6 jaar heeft gehad wat een clown. En daarnaast ook nog te klein voor een CV. Hij zorgt nagenoeg in zijn eentje voor onze uitschakeling over 3 momenten verdeeld europees (die omhaal eigen goal daarnaast nog was in de competitie dacht ik).

Karsdorp en Jorgensen waren echt dramatisch slecht, ongelofelijk. Ik moet wel zeggen dat die 2 centrale verdedigers van YB beesten waren en ook nog technisch goed en snel, maar hoe kan Jorgensen alle doorkopduels verliezen dat is puur een kwestie van timen als je even groot bent dan win je 80%.

Haps super, als die kans buitenkant voet erin gaat aan het einde na een mooie aanval dan is alles hosana en haalt hij een 9,5 met een wereldgoal naast goed spel. Middenveld wel okay hoor, ik denk dat mensen kokcu afkraken door de afgelopen weken en teleurstelling over die kans, die moet wel op doel ja ipv over uiteraard. Tapia heb ik slechter gezien en toornstra en kokcu bleven combineren (niet altijd goed) en jagen echt knap. Berghuis kwam ook veel terug (bizar dat hij dat onder stam niet deed of niet hoefde te doen....), daardoor wellicht aanvallend minder.

Ik heb wel mooie snelle combinaties (okay lukte niet altijd) met doodmaken van de bal of meteen doorkaatsen gezien op de 2e of 3e man, heel gaaf. Als dit er ingeslepen kan worden wordt dat smullen. Dan zou zelfs Kelly mee kunnen doen thuis tegen kleine tegenstanders.... :I dan haakt sinistera wel af qua techniek, dan heb je meer aan larsson dan zul je zien hoe goed hij is. Sommigen zeggen larsson niet snel genoeg, pfff die is echt wel snel hoor, ga de testen anders even bekijken (=data, =feiten).

Ik zal wel weer calimero zijn (waren we maar calimero dan zijn we te bescheiden maar ajakkes is helaas echt veel groter in alles behalve supporters, zelfs dat gaat ook veranderen). Maar nu hoor je nergens media en ex-scheidsrechters over de 2e geel die die aanvaller die later gewisseld werd moest hebben. Dan winnen we zeker en gaan we waarschijnlijk door na de winter (ivm laatste pot dan tegen uitgeschakeld porto), dat was een topprestatie geweest in een zeer zware poule met 2 CL achtige teams waarbij porto het wellicht niet eens haalt.

 

+1/-0

Dit voelt als europese uitschakeling. Dit was het duel om ff 3 punten te pakken en nu moet je tegen veel lastigere ploegen het veilig stellen. Kortom; kut

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 november 2019, 11:48:23.

 

+1/-0

Ik zie meer strijd in het team daar ben ik blij mee.

Achterin stond het redelijk, op een enkele keer na.

Onze spits was een drama die had zeker twee doelpunten kunnen maken.

Toch verwacht ik in de eredivisie dat wij weer omhoog gaan klimmen en misschien 5e
worden.

Advocaat is denk ik een goede keus geweest, ik heb weer wat hoop!

 

+1/-0

Ik zie juist géén strijd, ja oké hier en daar een aardige actie maar dan wel van het niveau Kip-zonder-kop. Er is met uitzondering van Berghuis niemand die behoorlijk op doel kan schoten. De passing is nooit effectief, ene keer te hard, dan weer slordig enz. Ik heb het gevoel te kijken naar spelers van een aardige zaterdag-amateurs club. Ik betwijfel sterk of Advocaat er vuur in kan gelegd krijgen, met zo'n selectie kan geen enkele trainer een richting inslaan. Net alsof je een klas met volstrekt uiteenlopende leerlingen in een richting moet geduwd kunnen krijgen.

 

+1/-0

Laat Dick eerst maar eens iedereen op een positie laten spelen in verdedigend opzicht. Dus niet stom achter een man aanlopen maar zonaal verdedigen. Bij tijd en wijlen is het gat echt gigantisch tussen bepaalde spelers, ook al staan we meer naar achteren. Nu lopen ze er alsnog makkelijk doorheen.

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie, Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.

 

+1/-0

Het was slecht. Ik neem aan dat Dick de vinger op de zere plek zal leggen.

Dit bericht is gewijzigd op 8 november 2019, 20:21:34.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 14:56:

Laat Dick eerst maar eens iedereen op een positie laten spelen in verdedigend opzicht. Dus niet stom achter een man aanlopen maar zonaal verdedigen. Bij tijd en wijlen is het gat echt gigantisch tussen bepaalde spelers, ook al staan we meer naar achteren. Nu lopen ze er alsnog makkelijk doorheen.

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie, Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.



De echte clown was jouw lievelingetje die het voor elkaar krijgt om een vrije schietkans 2 meter over te jassen maar toen was je zeker net ff pissen

 

+1/-0

Mijn reactie na deze zaadpartij is net zo snel als waar deze selectie het nogal ook aan ontbeert.Was dit werkelijk walking football?Leek er verdomd veel op,zelfs bij een spelhervatting kon je gerust wat gaan inschenken,je behoefte doen en je hond uitlaten of wat ander dan ook...Doelloos rondrennen kun je beter overlaten aan atleten die zich op de Olympische Spelen voorbereiden,dit is zo enorm slecht,voetballend…….tja!

 

+1/-0

Inderdaad is het Voetballend slecht, iets wat ik dus niet begrijp wanneer je als club bij de top vijf wilt meedoen. Kijk, als je véél lagere ambities hebt, mij goed. Verlies eens een paar keer en dan weer eens een potje winst tussendoor, dat wil zeggen, als je minimale doel is om lekker op je sloffen in de eredivisie te overleven of zo. Deze selectie kan het ook niet echt helpen, het zijn nu eenmaal, op een paar uitzonderingen na, héél matige spelers ( ik druk mij zacht uit ). Maar als management moet je wanneer je toetert dat je ambities hebt wèl met een ècht kwaliteits-volle selectie komen. Van mij moet dat ook geen niveau Real Madrid of Barcelona te zijn, maar wel een waarmee je toch wedstrijden kunt winnen en ergens kunt komen zonder dat het halve land in lachen uitbarst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 08 november 2019 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 14:56:

Laat Dick eerst maar eens iedereen op een positie laten spelen in verdedigend opzicht. Dus niet stom achter een man aanlopen maar zonaal verdedigen. Bij tijd en wijlen is het gat echt gigantisch tussen bepaalde spelers, ook al staan we meer naar achteren. Nu lopen ze er alsnog makkelijk doorheen.

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie, Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.



De echte clown was jouw lievelingetje die het voor elkaar krijgt om een vrije schietkans 2 meter over te jassen maar toen was je zeker net ff pissen



Jij verwacht dat een 18 jarige een team op leeftijd op sleeptouw neemt, eigenlijk zou het team hem op sleeptouw moeten nemen. Bij een club waar niet eerder genoemde clowns in het veld staan, waar er normaal gevoetbald wordt, kan hij zich normaal ontwikkelen. Nu wordt hij afgebrand en wordt van hem verwacht dat hij wel even de messias is. Laten we eerst even een vergrootglas leggen op de gevestigde orde en de pijnpunten van het team, de Tapia's, Botteghins, Karsdorpjes, Toornstraatjes en Vermeertjes.

 

+1/-0

Kuijtebijter:

open/sluit de onderstaande quote:

Maar nu hoor je nergens media en ex-scheidsrechters over de 2e geel die die aanvaller die later gewisseld werd moest hebben.


Haha, nee inderdaad. je kunt het eens of oneens met de scheidsrechter zijn, da's duidelijk en al zo oud als de weg naar Athene (die ligt er nog langer dan naar Rome).
Maar er was, en is, een mega-ophef in de media over een handsbal die je kúnt geven mi, tenminste als je het niet goed ziet in eerste instantie. Daarentegen wordt de niet gegeven kaart voor het vol neerhalen van een speler in een uitbraak, wat gewoon standaard geel is, zélfs in die wedstrijd later twee keer (o.a. vd Heijden), in het geheel niet genoemd. Tenminste, voor de commentaren en programma's zoals ik die zag en las.

 

+1/-0

Wij hebben op dit moment niets in Europa te zoeken. We moeten ons nu richten op de competitie en de formatie van een Feyenoordwaardig elftal. Daarvoor zal er minimaal een versterking bij moeten komen voor het middenveld. In die linie ben je erg kwetsbaar met twee zwakke schakels, nl. Kokcu en Tapia. Daar heb je iemand nodig met duelkracht.

 

+1/-0

Het gaat om duelkracht, spelinzicht, fysiek, maar ook het willen schoffelen, stofzuigen, je er in werpen.
Spelers hebben a) te groot aanpassingsprobleem, begrijpelijk maar dat moet niet te lang duren, dat wordt het killing, b) er moet geselecteerd en aangeworven worden op persoonlijkheid, charisma, als je op het veld acht spelers hebt die niets uitstralen, twee wel en één misschien, dan houdt het op, c) spelers moeten voor elkaar willen gaan, er moet bevlogenheid zijn, zelfs na een doelpunt voor Feyenoord kijken de spelers schaapachtig om zich heen. Dit betekent voor het hier en nu a) dat we zo snel mogelijk bye bye zeggen tegen Europees voetbal, b) ons richten op de competitie en c) nu al moeten doorselecteren en contacten moeten leggen voor nieuwe selectie en trainer van volgend seizoen. Het geheel moet kloppen voor volgend seizoen van start gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 08 november 2019 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 14:56:

Laat Dick eerst maar eens iedereen op een positie laten spelen in verdedigend opzicht. Dus niet stom achter een man aanlopen maar zonaal verdedigen. Bij tijd en wijlen is het gat echt gigantisch tussen bepaalde spelers, ook al staan we meer naar achteren. Nu lopen ze er alsnog makkelijk doorheen.

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie, Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.



De echte clown was jouw lievelingetje die het voor elkaar krijgt om een vrije schietkans 2 meter over te jassen maar toen was je zeker net ff pissen



Jij verwacht dat een 18 jarige een team op leeftijd op sleeptouw neemt, eigenlijk zou het team hem op sleeptouw moeten nemen. Bij een club waar niet eerder genoemde clowns in het veld staan, waar er normaal gevoetbald wordt, kan hij zich normaal ontwikkelen. Nu wordt hij afgebrand en wordt van hem verwacht dat hij wel even de messias is. Laten we eerst even een vergrootglas leggen op de gevestigde orde en de pijnpunten van het team, de Tapia's, Botteghins, Karsdorpjes, Toornstraatjes en Vermeertjes.




Dus met een vrije schietkans op 15 meter van het doel mogen we niet verwachten dat het schot iig tussen de palen is ipv de bal 2 meter hoog over te jassen 🤔

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.



Archeologisch onderzoek heeft door middel van oa schedelmetingen aangetoond dat de voorouders van Ie niet de allerslimste wezens waren. Anders hadden deze wel grotere afmetingen gehad waarin meer hersenen hadden gepast. Daar komt het clowneske waarschijnlijk vandaan. .

Verder voelde je gaandeweg dat de verdediging de 1 - 0 niet zou houden. Dat gebeurde dan ook niet. Dat was nog het meest frustrerende. En je komt uiteindelijk nog goed weg omdat zij de betere kansen kregen op het laatst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 09 november 2019 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 08 november 2019 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 14:56:

Laat Dick eerst maar eens iedereen op een positie laten spelen in verdedigend opzicht. Dus niet stom achter een man aanlopen maar zonaal verdedigen. Bij tijd en wijlen is het gat echt gigantisch tussen bepaalde spelers, ook al staan we meer naar achteren. Nu lopen ze er alsnog makkelijk doorheen.

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie, Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.



De echte clown was jouw lievelingetje die het voor elkaar krijgt om een vrije schietkans 2 meter over te jassen maar toen was je zeker net ff pissen



Jij verwacht dat een 18 jarige een team op leeftijd op sleeptouw neemt, eigenlijk zou het team hem op sleeptouw moeten nemen. Bij een club waar niet eerder genoemde clowns in het veld staan, waar er normaal gevoetbald wordt, kan hij zich normaal ontwikkelen. Nu wordt hij afgebrand en wordt van hem verwacht dat hij wel even de messias is. Laten we eerst even een vergrootglas leggen op de gevestigde orde en de pijnpunten van het team, de Tapia's, Botteghins, Karsdorpjes, Toornstraatjes en Vermeertjes.




Dus met een vrije schietkans op 15 meter van het doel mogen we niet verwachten dat het schot iig tussen de palen is ipv de bal 2 meter hoog over te jassen 🤔



Ik denk dat dat inderdaad het probleem was en dat wij daarom niet hebben gewonnen en dat wij daarom slecht stonden te voetballen en dat daarom het gros ook gewoon maar Jan Modaal is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 09 november 2019 om 14:39:

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 09 november 2019 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 08 november 2019 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 08 november 2019 om 14:56:

Laat Dick eerst maar eens iedereen op een positie laten spelen in verdedigend opzicht. Dus niet stom achter een man aanlopen maar zonaal verdedigen. Bij tijd en wijlen is het gat echt gigantisch tussen bepaalde spelers, ook al staan we meer naar achteren. Nu lopen ze er alsnog makkelijk doorheen.

En het helpt ook als je de domme clowns zoals Tapia, Ie, Karsdorp en Toornstra niet meer gaat opstellen.



De echte clown was jouw lievelingetje die het voor elkaar krijgt om een vrije schietkans 2 meter over te jassen maar toen was je zeker net ff pissen



Jij verwacht dat een 18 jarige een team op leeftijd op sleeptouw neemt, eigenlijk zou het team hem op sleeptouw moeten nemen. Bij een club waar niet eerder genoemde clowns in het veld staan, waar er normaal gevoetbald wordt, kan hij zich normaal ontwikkelen. Nu wordt hij afgebrand en wordt van hem verwacht dat hij wel even de messias is. Laten we eerst even een vergrootglas leggen op de gevestigde orde en de pijnpunten van het team, de Tapia's, Botteghins, Karsdorpjes, Toornstraatjes en Vermeertjes.




Dus met een vrije schietkans op 15 meter van het doel mogen we niet verwachten dat het schot iig tussen de palen is ipv de bal 2 meter hoog over te jassen 🤔



Ik denk dat dat inderdaad het probleem was en dat wij daarom niet hebben gewonnen en dat wij daarom slecht stonden te voetballen en dat daarom het gros ook gewoon maar Jan Modaal is.




Moeilijk he erkennen dat ie gewoon kut speelde en die bal tegen de touwen had moeten rammen clown

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 08 november 2019 om 08:25:

Al met al onvoldoende om een rol te spelen in deze EL poule en ik verwacht ook in de competitie hooguit een strijd om de 4e plaats.




De kans dat PSV regelmatig gaat verliezen wordt steeds groter , het kunstje van van Bommel is uitgewerkt. PSV kan zich niet verschuilen achter geblesseerden of spelers die minder in vorm zijn. Absolute flauwekul ! En onzin bovendien. . .

Dus de kans dat Dickie het met Feyenoord met de week steeds iets beter gaat doen is dan aanzienlijk , dus een top 3 notering hoe belachelijk dat nu ook klinkt met deze zwalkende verdediging komt ook dichterbij. .

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [EL] Feyenoord - BSC Young Boys