Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sturm Graz-Feyenoord (27/10/2022-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Wissel: Walemark --> Alireza.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 oktober 2022 om 22:22:

Wissel: Walemark --> Alireza.



Gelukkig gewoon 1 wissel niet 3 tegelijk. Hopelijk een verbetering.

 

+1/-0

Wissel: Pedersen --> Szymański

 

+1/-0

Feyenoord ongelofelijk zwak dit duel, tandeloze leeuw die een tukkie aan het doen is...

 

+1/-0

Feyenoord is een ploeg zonder enig zelfvertrouwen, zonder vastigheden en die de 0-0 wel prima vindt.
Het wordt met de week slechter en er moet een godswonder gebeuren wil dit ooit een ploeg worden die ook maar iets van het niveau van de ploeg van vorig jaar gaat halen.

Sorry, maar je mag dan straks 6 weken voorbereiding op de tweede helft hebben, maar dat gaat lang niet genoeg zijn.
Er zullen zeker 2 a 3 aankopen bij moeten die de ploeg letterlijk beter maken en de nieuwe as gaan vormen, want momenteel is er helemaal niks of niemand die daarvoor in aanmerking komen.

 

+1/-0

Waardeloos lamlendig en inspiratieloos Feyenoord schakelt zichzelf uit in de EL, na een dik verdiende nederlaag.

Het woord crisis mag nu echt wel gaan vallen, want deze hele ploeg, niemand uitgezonderd valt compleet door de mand en het niveau daalt iedere wedstrijd.

Er zit inmiddels geen strijd meer in, ploeg is tevreden als ze 0-0 tegen een amateurploeg als Sturm Graz kunnen spelen.
Er zit ook geen beleving meer in, geen spelvreugde.
De ploeg speelt tegen zichzelf en is volledig los zand.

Dit mag Slot zichzelf echt wel aanrekenen door alle wisselingen en foute keuzes die hij zelf maakt.
Niet de hoofdschuldige, maar wel flink debet aan deze crisis.

Dit is echt om je kapot te schamen...

 

+3/-0

Eerste helft niks aan de hand 2e helft kan je betitelen als "schandalig" en "wanprestatie".

 

+1/-0

Het is nooit goed om direct na een dermate slechte wedstrijd een reactie te plaatsen maar dit Feyenoord kan gewoon niet beter.
Vraag me af of Slot uit dit samenraapsel nog een goed team kan maken.

Wat een wanvertoning.

 

+1/-0

We zijn weer gewoon Feyenoord. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2022 om 23:01:

Eerste helft niks aan de hand 2e helft kan je betitelen als "schandalig" en "wanprestatie".



Eerste helft was gewpon bagger.
Het was Graz wat niks deed, daarom leek het nog iets.

Anders sta je gewoon 2-0 achter met rust.

 

+1/-0

Gewissel met Gimenez en nu weer Danilo is ook gewoon kut beiden zijn best aardige spelers maar beiden komen niet in een ritme.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2022 om 23:29:

Gewissel met Gimenez en nu weer Danilo is ook gewoon kut beiden zijn best aardige spelers maar beiden komen niet in een ritme.



Los daarvan, waarom niet Gimenez NAAST Danilo zetten in de slotfase?

Een bewegende spits (Danilo) om een aanspeelpunt (Gimenez) heen, dat je meer druk naar voren zet.

Steeds meer wordt duidelijk dat dit een ploeg is die niet wil verliezen, maar bang is om te winnen en daardoor keer op keer in het mes loopt.

Dit laat bijna de kern van het probleem zien, verkeerde keuzes die gemaakt worden.

 

+1/-0

Het is ook allemaal wat behoudender Szymanski eruit voor Pedersen dan ga je niet uit van eigen kracht.

 

+2/-0

Ik krijg waarschijnlijk modder over mij heen, maar het is wederom duidelijker dat Slot weg moet. Het is een en al chaos bij deze trainer.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2022 om 23:08:

We zijn weer gewoon Feyenoord. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.



Maar dat maakt het juist zo mooi als je volgende week Lazio met 2-0 pakt. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 oktober 2022 om 00:14:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2022 om 23:08:

We zijn weer gewoon Feyenoord. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.



Maar dat maakt het juist zo mooi als je volgende week Lazio met 2-0 pakt. :B



Dat gaat niet gebeuren, dat wordt eerder 0-3 een historische nederlaag in de Kuip...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

We zijn weer gewoon Feyenoord. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.



Maar dat maakt het juist zo mooi als je volgende week Lazio met 2-0 pakt. :B



Dat mogen we hopen, maar dit was wel een ondergrens, de tweede helft. Lazio win je niet zo maar en er zijn, volgens mij, nog negen punten te verspelen in de competitie voor de winterstop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 oktober 2022 om 00:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 oktober 2022 om 00:14:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2022 om 23:08:

We zijn weer gewoon Feyenoord. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.



Maar dat maakt het juist zo mooi als je volgende week Lazio met 2-0 pakt. :B



Dat gaat niet gebeuren, dat wordt eerder 0-3 een historische nederlaag in de Kuip...



Het is een gekke poule hoop doet leven. :feyenoord

 

+1/-0

Verbaast me wel dat er ook echt niemand een pass voor kan geven.
De zijkanten zijn echt zo verschrikkelijk slecht , doet echt pijn aan de ogen.

 

+2/-0

Aanvallend zat er niets in gisteravond, ik snap dat gewoon niet, ook weer dat trage voetbal de eerste helft hadden ze veel meer druk moeten zetten en het spel sneller moeten spelen.

Ik vergelijk de wedstrijd van gisteren met de wedstrijden onder Dick Advocaat ook balletje terug, volgens mij heb de trainer het ook wel gezien en is voor hem het laatste jaar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sturm Graz-Feyenoord (27/10/2022-21:00)