Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Twente 09-10-2022 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 oktober 2022 om 16:27:

Nou verdiend gewonnen 3 punten lekker maar zeker geen hosanna stemming.



De drie punten zijn idd het belangrijkste op dit moment. Ik was daar helemaal niet zo zeker van voor de wedstrijd. Jammer dat Santi niet liet zien dat hij elke wedstrijd moet starten.

 

+1/-0

Had het lastig maar die keeper is natuurlijk wel uitzonderlijk dat die niet in de Bundesliga speelt is vreemd.

 

+1/-0

auf Wiedersehen Twente :B

 

+1/-0

Wel lekker voor die Jan Streuer. Wat een arrogante kwal is dat met zijn praatjes vooraf.

 

+1/-0

Zeer matige wedstrijd, ondanks de overwinning. Ik vond deze wedstrijd slechter dan tegen die Deense ploeg. Verschil in intensiteit was schrijnend. Dat experiment met die 532 tactiek oogde daarnaast heel onwennig. Enige verschil was dat Twente in het begin in de war raakte en een paar kansen weg gaf (die allen hadden moeten zitten overigens).

Ik vond Hancko heel degelijk spelen, maar zou verder niemand kunnen noemen die er echt bovenuit stak. Paixao viel beroerd in, maar zou hem toch eens een keer vanaf het begin willen zien spelen. Wel iemand met snelheid en diepgang, tegen clubs die zich niet volledig ingraven kan dat een wapen zijn.

En zou die Wieffer ook eens vanaf het begin willen zien, viel niet slecht in en kan misschien een optie zijn als controleur.

Bij Twente moet je maar één iemand halen: Unnerstall. De rest moet je echt nooit miljoenen voor neerleggen.

 

+1/-0

Timber en Kokcu waren dik voldoende die laat Slot terecht staan, de rest voorin is nog puzzelen.

 

+1/-0

Lopez slachtofferen, omdat het donderdag niet geweldig was is te gemakkelijk. Heel veel spelers waren matig. Met Trauner en Hancko heeft Feyenoord twee zeer goede spelers. Pedersen, Geertruida, Rasmussen en Wieffer zijn goede spelers. Kökcü wisselt goede momenten af met slechte momenten. Timber speelde flets, onopvallend. Hij moet veel meer doen. Als Feyenoord mee wil doen om het kampioenschap en ver wil komen in de EL, dan moet Slot nog een paar wisselingen doorvoeren.

 

+1/-0

Klopt we zijn er nog lang niet, maar denk dat Slot wel stuk wijzer is geworden vandaag. De potentie is er wel, maar het komt er nog uit. Slot was niet voor niks ontevreden, maar toch 3 punten het kan alleen maar beter gaan.

 

+1/-0

Hoe speelde Zerouki? Heb alleen samenvatting gezien dit keer, daarin best goed.

 

+1/-0

Eerste helft wel goed, daarna niet gezien. Zerrouki heeft wel wat maar Twente vraagt teveel en hij heeft contract tot 2024.

 

+1/-0

Ik zie ontwikkeling, het gaat langzaam maar het is er zeker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 09 oktober 2022 om 21:54:

Hoe speelde Zerouki? Heb alleen samenvatting gezien dit keer, daarin best goed.



Vrij onzichtbaar, paar aardige ballen maar of dit een speler is die een stap hogerop kan en daarbij ook nog belangrijk dient te zijn, betwijfel ik. 10 miljoen is absurd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 09 oktober 2022 om 21:54:

Hoe speelde Zerouki? Heb alleen samenvatting gezien dit keer, daarin best goed.



Ik kan de toegevoegde waarde wel zien hoor, al had ie ook wel een paar keer raar balverlies. Maar je zag hem inderdaad Aursnes-achtig de bal naar voren spelen en van achteruit het spel bepalen. Dan snap je dat ze hem willen hebben. Maar nog niet perfect, er zitten nog wel wat foutjes in. 5/6 miljoen, meer niet

 

+1/-0

Goed deze wedstrijd: Hancko, Trauner, Rasmussen, Kökcü, Bijlow.

Potentie: Gimenez (ja hij miste, maar kwam telkens in positie, vond hem goed), Timber (kon beter, maar af en toe echt wel goed), Pedersen (beter dan laatste wedstrijden), Geertruida (nog lang niet in vorm, raar balverlies, maar toch op 6 niet slecht)

Minder: Dilrosun (niet in vorm), Szymanski (wennen aan nieuwe plek), Paixao (durfde zijn man niet op te zoeken, was wel heel taakbewust), Walemark (kan veel beter)

Hoopvol: Wieffer (te korte invalbeurt en tegen 10 man, maar je ziet dat het er in zit op 6)

Middenveld blijft toch puzzelen, zou volgende keer toch weer een keer Geertruida proberen

 

+1/-0

Snap echt die 5-3-2 opstelling gisteren opeens niet.... Die linksback deed het echt prima en werd steeds beter. En 1 van je beste spelers, Hancko, ALTIJD in de as zetten.
Die zou ook zeker als CVM kunnen spelen trouwens!

Zorg voor een vaste basis, je moest ook al Idrissi vervangen. En Pedersen is vaak matig, die dus speelde omdat geertje cv stond. Ik zou Dilro op links doen (beetje blind maar bloedjesnel) zeker tegen az krijg je ruimte en PW op rechts JHB dicht tegen de basis aan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 oktober 2022, 12:22:51.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 10 oktober 2022 om 10:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 09 oktober 2022 om 21:54:

Hoe speelde Zerouki? Heb alleen samenvatting gezien dit keer, daarin best goed.



Ik kan de toegevoegde waarde wel zien hoor, al had ie ook wel een paar keer raar balverlies. Maar je zag hem inderdaad Aursnes-achtig de bal naar voren spelen en van achteruit het spel bepalen. Dan snap je dat ze hem willen hebben. Maar nog niet perfect, er zitten nog wel wat foutjes in. 5/6 miljoen, meer niet



Zerrouki mag de veters van Aursnes nog niet eens strikken, komt totaal niet in de buurt van het lichtvoetige en dynamische spel van Aursnes. Aursnes had zoveel meer drive naar voren en tempo in z'n passing. Ik zou 5 a 6 miljoen al veel vinden voor iemand die minder brengt dan Geertruida op die positie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 10 oktober 2022 om 10:43:

Snap echt die 5-3-2 opstelling gisteren opeens niet.... Die linksback deed het echt prima en werd steeds beter. En 1 van je beste spelers, Hancko, ALTIJD in de as zetten.
Die zou ook zeker als CVM kunnen spelen trouwens!

Zorg voor een vaste basis, je moest ook al Idrissi vervangen. En Pedersen is vaak matig, die dus speelde omdat geertje cv stond. Ik zou Dilro op links doen (beetje blind maar bloedjesnel) zeker tegen az krijg je ruimte en PW op rechts JHB dicht tegen de basis aan.



Vind hem(Lopez) juist steeds slechter worden, veel bal verlies op plekken waar het niet nodig was.
Zou het laten staan hoe het nu stond.
Misschien alleen Dilrosun wisselen, is erg matig laatste tijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 10 oktober 2022 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 10 oktober 2022 om 10:43:

Snap echt die 5-3-2 opstelling gisteren opeens niet.... Die linksback deed het echt prima en werd steeds beter. En 1 van je beste spelers, Hancko, ALTIJD in de as zetten.
Die zou ook zeker als CVM kunnen spelen trouwens!

Zorg voor een vaste basis, je moest ook al Idrissi vervangen. En Pedersen is vaak matig, die dus speelde omdat geertje cv stond. Ik zou Dilro op links doen (beetje blind maar bloedjesnel) zeker tegen az krijg je ruimte en PW op rechts JHB dicht tegen de basis aan.



Vind hem(Lopez) juist steeds slechter worden, veel bal verlies op plekken waar het niet nodig was.
Zou het laten staan hoe het nu stond.
Misschien alleen Dilrosun wisselen, is erg matig laatste tijd.


Alle vervangers van Dilrosun vallen ook dramatisch in....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 10 oktober 2022 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 10 oktober 2022 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 10 oktober 2022 om 10:43:

Snap echt die 5-3-2 opstelling gisteren opeens niet.... Die linksback deed het echt prima en werd steeds beter. En 1 van je beste spelers, Hancko, ALTIJD in de as zetten.
Die zou ook zeker als CVM kunnen spelen trouwens!

Zorg voor een vaste basis, je moest ook al Idrissi vervangen. En Pedersen is vaak matig, die dus speelde omdat geertje cv stond. Ik zou Dilro op links doen (beetje blind maar bloedjesnel) zeker tegen az krijg je ruimte en PW op rechts JHB dicht tegen de basis aan.



Vind hem(Lopez) juist steeds slechter worden, veel bal verlies op plekken waar het niet nodig was.
Zou het laten staan hoe het nu stond.
Misschien alleen Dilrosun wisselen, is erg matig laatste tijd.


Alle vervangers van Dilrosun vallen ook dramatisch in....



Zeker dan kan je het dus makkelijk keer omdraaien.
Kijken hoe Dilrosun invalt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 oktober 2022 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 10 oktober 2022 om 10:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 09 oktober 2022 om 21:54:

Hoe speelde Zerouki? Heb alleen samenvatting gezien dit keer, daarin best goed.



Ik kan de toegevoegde waarde wel zien hoor, al had ie ook wel een paar keer raar balverlies. Maar je zag hem inderdaad Aursnes-achtig de bal naar voren spelen en van achteruit het spel bepalen. Dan snap je dat ze hem willen hebben. Maar nog niet perfect, er zitten nog wel wat foutjes in. 5/6 miljoen, meer niet



Zerrouki mag de veters van Aursnes nog niet eens strikken, komt totaal niet in de buurt van het lichtvoetige en dynamische spel van Aursnes. Aursnes had zoveel meer drive naar voren en tempo in z'n passing. Ik zou 5 a 6 miljoen al veel vinden voor iemand die minder brengt dan Geertruida op die positie.



Denk als Geertruida weer 100% fit is de nummer 6 is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Twente 09-10-2022 14.30