MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 09 oktober 2022 om 20:24:
Lopez slachtofferen, omdat het donderdag niet geweldig was is te gemakkelijk. Heel veel spelers waren matig. Met Trauner en Hancko heeft Feyenoord twee zeer goede spelers. Pedersen, Geertruida, Rasmussen en Wieffer zijn goede spelers. Kökcü wisselt goede momenten af met slechte momenten. Timber speelde flets, onopvallend. Hij moet veel meer doen. Als Feyenoord mee wil doen om het kampioenschap en ver wil komen in de EL, dan moet Slot nog een paar wisselingen doorvoeren.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 11 oktober 2022 om 00:21:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 09 oktober 2022 om 20:24:
Lopez slachtofferen, omdat het donderdag niet geweldig was is te gemakkelijk. Heel veel spelers waren matig. Met Trauner en Hancko heeft Feyenoord twee zeer goede spelers. Pedersen, Geertruida, Rasmussen en Wieffer zijn goede spelers. Kökcü wisselt goede momenten af met slechte momenten. Timber speelde flets, onopvallend. Hij moet veel meer doen. Als Feyenoord mee wil doen om het kampioenschap en ver wil komen in de EL, dan moet Slot nog een paar wisselingen doorvoeren.
Ik begreep dat Lopez nog nooit twee wedstrijden in de week heeft gespeeld, die intensiteit is hem nog vreemd en Slot wilde hem daarom rust geven. Wel vreemd dat hij daarvoor het centrale duo uit elkaar haalt (Rasmussen was dramatisch), hij heeft ook Bjorkan en Hartmann nog. Dat Slot die niet gebruikt heeft vond ik opvallend.
Wieffer kan mij tot nu toe prima bekoren maar moet nog een paar grote stappen maken. Het lullige is; de wedstrijden waarin Feyenoord gebaat bij een beter gebalanceerd middenveld zijn de ‘grote’ wedstrijden. En daarin komt Wieffer het meeste tekort. Maar hij komt er wel…
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Twente 09-10-2022 14.30