Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 3.591
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.178
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 oktober 2022 om 10:49:
Slot is nog steeds zoekende maar ik verwacht Szymanski, Geertruida en Walemark snel weer in de basis.
Forumreacties: 1.659
Reg.: 28 juli 2015
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 357
Reg.: 10 maart 2013
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 03 oktober 2022 om 12:13:
Vorig seizoen viel er ook wat te kiezen. Vorig seizoen liet Slot goede voetballers op de bank zitten en matige voetballers speelden altijd.
Dit seizoen is niet anders.
open/sluit de onderstaande quote:Vuist schreef op 03 oktober 2022 om 19:37:
Vorig seizoen viel er ook wat te kiezen. Vorig seizoen liet Slot goede voetballers op de bank zitten en matige voetballers speelden altijd.
Welke goede voetballers zaten vorig jaar op de bank dan?
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 357
Reg.: 10 maart 2013
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 03 oktober 2022 om 20:25:
Diemers
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
De opbouw van Feyenoord is te traag, in het begin ging dit nog wel later zakte dat weg.
Verder zag je ook dat nec probeerde ook snel druk op onze spelers te zetten en niet de tijd kregen om de bal aan te nemen en over te spelen.
Het is jammer een overwinning was zo belangrijk juist nu de psv en ajax ook niet wonnen.
Ik zie nog geen goed spelend Feyenoord, er zit meer in denk ik.
Forumreacties: 1.659
Reg.: 28 juli 2015
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.071
Reg.: 4 juli 2020
Ik heb extra opgelet bij de beelden van Gimenez. Als oud scheidsrechter is de regel toen ingevoerd omdat het onsportief van de aanvaller was om de keeper het uittrappen te beletten. Nu gebruiken ze andere betekenissen en uitleg over. In mijn ogen had Cillisen de kans om naast of lange Gimenez de bal in het spel te brengen en hoefde hij niet onnodig tegen diens rug te schieten. In elke competitie wordt dit niet gezien als een keeper hinderen bij de bal in het spel te brengen. Hier wordt weer gemarchandeerd met feiten naar hun foute inzichten. Ik hoop dat onze club vanaf nu hun tanden laten zien en ze elke wedstrijd gaan winnen omdat ze meer en meer op elkaar ingespeeld raken. De arbitrage in de eredivisie is hopeloos gefocused op een tweetal rijke clubs. Klaar ben je met die lui. Ze vergeten dat Nederland hierdoor verder gaat zakken in de landencoefficientie rangschikking, omdat onze jongens internationaal niet mogen meedoen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.178
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.698
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 02 oktober 2022 om 17:19:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 02 oktober 2022 om 17:15:
Met dat laatste ben ik het totaal mee oneens. Je bent toch geen subtopper waar het allemaal mag maar niet hoeft? In een topsportklimaat vraag je elke week totale inzet van je spelers tot ze er bij neervallen. Niets van je bijvoorbaat neerleggen bij een minder jaar, dat straalt alleen maar uit naar de spelers die dan denken dat het allemaal niet zo hoeft.
Normaal gezien ben ik dat met je eens, maar je moet ook naar de situatie kijken.
Feit is gewoon dat onze selectie voor 95% anders is dan vorig jaar en heel laat is samengevoegd.
Dat gaat heel veel tijd nodig hebben blijkt nu om het tot een geoliede machine te maken.
Dan kun je nu niet het maximale eisen, dat is gewoon niet realistisch.
Dat heeft niks met gemakzucht te maken, maar wel jezelf ruimte te geven om er op de langere termijn weer te staan.
Het is geen sprint, maar een marathon, dus wie op de langere termijn de beste keuzes maakt zal ook het beste resultaat halen.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.540
Reg.: 26 juli 2005
Feyenoord is eigenlijk in hetzelfde bed ziek als PSV en 020. Er wordt voorafgaande aan het seizoen in de wilde weg aangeworven, namen, reputaties, snel een deal maken, een mooie selectie willen hebben. Vervolgens ronkt het en blinkt het. Maar er is geen evenwicht, er is geen lijn, er zijn geen spelbepalers, het is als een overbevolkte bus op weg naar de volgende halte. Dacht je eerst nog dat Slot wel met en paar rake grepen zou komen, een tactiek die weg weet met deze vrijwel volledig hertekende selectie, maar nee, niks van dat. Slot ploetert voort met een B-team dat plaats zou moeten maken voor een veldteam dat tenminste net dat beetje meer in zich heeft.
Sorry, maar ik begin terug te verlangen naar het betonvoetbal dat bij ons hoorde. Wat je nu ziet is doelloos ballet-voetbal.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » NEC-Feyenoord (02/10/2022-14:30)