Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (07/08/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

40" Danilo: 1-2

Bijz: Eerste goal Feyenoord

 

+1/-0

Zo te zien is het beste er al weer vanaf bij Vitesse. Het was erg fysiek en zeer opportunistisch met die lange ballen. Twee gele kaarten nu en, hup, de 1-2.

 

+1/-0

Conclusie eerste helft:

- Voetballend gewoon dramatisch
- Na half uur een kleine omzetting en meer strijd, Vitesse ligt op z'n zij, maar niet op de rug.
- Het is noodverband, meer ook niet.
- Als 2-2 wordt dan komt Vitesse weer in de flow en zie ik on deze nog niet winnen.
- Eerlijk is eerlijk, door de strijd liep het nu iets beter, dat wel...

Al met al: Ver onder de ondergrens van wat we mogen verwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 augustus 2022 om 14:52:

Wat slap verdedigt zeg. Die gozert krijgt alle tijd om aan te nemen en te draaien in ons strafschopgebied.



Dit wordt een rampjaar hoe je het went of keert, dit is gewoon een grove schande wat er is gebeurd deze zomer:kwaad


Zullen we even afwachten hoe de selectie er op 1 september bij staat. Dit soort kreten zijn echt nergens voor nodig nog. Je zag ook dat naarmate Feyenoord iets meer ritme en ingespeeld raakte het beter ging lopen. Niet te snel oordelen, vertrouw Arne Slot en zijn spelfilosofie.

 

+2/-0

Szymanski is echt een topper, Rasmussen valt me zwaar tegen, Timber beetje onzichtbaar, Walemark en Dilrosun lekker bezig

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 07 augustus 2022 om 15:23:

Szymanski is echt een topper, Rasmussen valt me zwaar tegen, Timber beetje onzichtbaar, Walemark en Dilrosun lekker bezig


Szymanski en Walemark eens.

Dilrosum hard lopen, geen actie. Nieuwe Nelson.
Timber komt er wel.
Rasmussen is idd te traag.

 

+1/-0

En vitesse komt weer op 2-2....

Hoe moeilijk over buitenspel kun je doen... Het was geen buitenspel, of die hem nu links of met rechts raakte, maak het nu eens niet zo moeilijk...

 

+1/-0

61" 2-3: Dilrosum

Bijz: Eerste goal Feyenoord.

 

+1/-0

66" 2-4: Danilo

 

+1/-0

69" 2-5: Geertruida

 

+1/-0

Lekker man :B

 

+1/-0

DEBUUT: Noah Naujoks.

Dit bericht is gewijzigd op 7 augustus 2022, 16:24:05.

 

+1/-0

Een fijne overwinning, bij vlagen zag je de potentie van dit nieuwe Feyenoord met gevaar in de diepte en goede loopacties. Ons middenveld en aanval hebben meer dynamiek gekregen. Szymanski (!) en Timber zijn aanwinsten. Walemark en Dilrosun hadden af en toe aardige momenten (Dilrosun wel iets teveel doodlopende acties naar mijn smaak), en Danilo die de rol Linssen prima overnam (al zou een sterker aanspeelpunt welkom zijn!). In de organisatie ging er veel fout, zeker in defensief opzicht bij de positionering van de trage Rasmussen.

Afwachten tot de selectie helemaal staat en de afstemming beter zal worden, dan kunnen we beter inschatten waar we echt staan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 augustus 2022 om 14:52:

Wat slap verdedigt zeg. Die gozert krijgt alle tijd om aan te nemen en te draaien in ons strafschopgebied.



Dit wordt een rampjaar hoe je het went of keert, dit is gewoon een grove schande wat er is gebeurd deze zomer:kwaad


Verklaar je nader...wat is dan zo'n schande??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 07 augustus 2022 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 augustus 2022 om 14:52:

Wat slap verdedigt zeg. Die gozert krijgt alle tijd om aan te nemen en te draaien in ons strafschopgebied.



Dit wordt een rampjaar hoe je het went of keert, dit is gewoon een grove schande wat er is gebeurd deze zomer:kwaad


Verklaar je nader...wat is dan zo'n schande??



Ik zie het ook niet. Voor vandaag had ik 1-4 in gedachte, wordt het 2-5, ook prima. En ja, we zijn er nog niet, maar waren we dat vorig seizoen ook niet rond deze tijd?
Als de achterhoede op orde is zie ik het seizoen wel zitten. Dus schande? Nee hoor, het komt heus wel goed. Vitesse is ook geen graadmeter, maar bij vlagen toch leuke dingen gezien. En ja ook onzekerheden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 07 augustus 2022 om 18:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 07 augustus 2022 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 augustus 2022 om 14:52:

Wat slap verdedigt zeg. Die gozert krijgt alle tijd om aan te nemen en te draaien in ons strafschopgebied.



Dit wordt een rampjaar hoe je het went of keert, dit is gewoon een grove schande wat er is gebeurd deze zomer:kwaad


Verklaar je nader...wat is dan zo'n schande??



Ik zie het ook niet. Voor vandaag had ik 1-4 in gedachte, wordt het 2-5, ook prima. En ja, we zijn er nog niet, maar waren we dat vorig seizoen ook niet rond deze tijd?
Als de achterhoede op orde is zie ik het seizoen wel zitten. Dus schande? Nee hoor, het komt heus wel goed. Vitesse is ook geen graadmeter, maar bij vlagen toch leuke dingen gezien. En ja ook onzekerheden.



Achterhoede moet idd versterkt worden met een of twee echte links backs, tevens een beter alternatief voor Senesi als Rasmussen, die komt vooralsnog echt niveau te kort.

 

+1/-0

Leuk wedstrijdje, verdediging rammelt behoorlijk. Rasmussen wil ik niet meteen afschrijven maar hij komt wel snelheid te kort en moet misschien nog even wennen. Denk dat er voor hem ook wel wat zenuwen speelde tegen z'n oude club. Leuk als back up voorlopig maar achterin moeten er inderdaad nog 2 spelers bij. Met het geld van Senesi gaat dat nu ook gebeuren. Er valt wel wat van te maken dit seizoen maar ik denk niet dat we hele hoge ogen gaan gooien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 augustus 2022 om 14:52:

Wat slap verdedigt zeg. Die gozert krijgt alle tijd om aan te nemen en te draaien in ons strafschopgebied.



Dit wordt een rampjaar hoe je het went of keert, dit is gewoon een grove schande wat er is gebeurd deze zomer:kwaad



We zullen door dit beleid mogelijk wat punten verspelen in de beginfase van het seizoen, maar als je ziet toch wel dat we uiteindelijk betere spelers en een betere (financiele) toekomst hebben door dit beleid?

Ik vind het fantastisch dat dit bestuur en de trainer de korte termijn (en daarmee het eigen belang) opzij durven zetten ten behoeve van de toekomst van de club.

Dit bericht is gewijzigd op 7 augustus 2022, 19:54:39.

 

+1/-0

Het was geen perfect game, maar bij vlagen zag je toch duidelijk de visie van Slot terug kwa fitheid zitten een aantal ook nog lang niet op 100%. Vergeet niet dat de eisen van Slot erg hoog zijn knap hoe de nieuwelingen strijd hebben geleverd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 augustus 2022 om 19:41:

Er valt wel wat van te maken dit seizoen maar ik denk niet dat we hele hoge ogen gaan gooien.



Die andere twee trainers moeten het wel helemaal waarmaken, Feyenoord heeft wat dat betreft een voorsprong met Slot.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (07/08/2022-14:30)