Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
Van kampioenswedstrijd 2,5 jaar geleden naar crisiswedstrijd vandaag. 3 jaar geleden vooruitgang geboekt en daarna weer vakkundig kapot gemaakt door een incompetente directie. Klassiek Feyenoord patroon.
Ik heb het gevoel dat we 1 verliespartij verwijderd zijn van de complete pleuris die weer gaat uitbreken.
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
Misschien moet het maar eens flink crisis worden want er zijn genoeg mensen weggegaan maar niet de belangrijksteopen/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 13 oktober 2019 om 14:53:
Van kampioenswedstrijd 2,5 jaar geleden naar crisiswedstrijd vandaag. 3 jaar geleden vooruitgang geboekt en daarna weer vakkundig kapot gemaakt door een incompetente directie. Klassiek Feyenoord patroon.
Ik heb het gevoel dat we 1 verliespartij verwijderd zijn van de complete pleuris die weer gaat uitbreken.
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
open/sluit de onderstaande quote:Misschien moet het maar eens flink crisis worden want er zijn genoeg mensen weggegaan maar niet de belangrijksteopen/sluit de onderstaande quote:
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Lommel
Vak: -
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Sorry dat ik het zeg, maar ik verwacht helemaal niets van Feyenoord -Heracles. We zitten in een vrije val die niet te stuiten is. Het is op alle fronten bagger. Vraag mij af wat er echt gaat gebeuren als we vrijwel op de laatste plaats staan.
Jörgensson gaaa tegene Heracles kennelijk u basisplaats hebben , ja hoelang, na dertig minuten gaat-ie al weer door knie of zo. Sensesi gaat wederom door de mand valen. Johnston en Kelly zijn een hamburger eten. Botteghin laat drie man lopen. Ié verslikt zichin zijn opponent. Hasp vergeet zijn man. Karsdorp maakt één mooie rush en dan verliest twee keer man uit het oog, de rest slaapwandelt, Berghuis geeft veel aanwijzingen voor niumand, Sinistera probeert maar vind niemand, Narsingh komt en vergist zich van speelhelft, Vermeer maakt achterwaartse salto en daarnee het mooiste eigen doelpunt uit de voetbalgeschiedenis, Stam eet zijn vest op, Kuyt rijdt samen met Troost in zijn goudkleurige Porsche weg, van Hanegem mag zicht stijf vloeken, Boskamp zucht dat hij het wel zou weten. Zie daar het verloop van Feyenoord-Heracles.
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Cruciale wedstrijd vandaag !
Win je , dan blijft de 7e plaats in zicht die recht geeft op play offs voor Europees voetbal.
Verlies je dan raakt het linker rijtje nog verder buiten bereik.
Een gelijkspel is ook dodelijk want dan consolideer je je positie en dat is funest voor het zelfvertrouwen van deze groep , dat al zo erbarmelijk slecht is.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 1.356
Reg.: 8 juli 2014
Ik vind het wel apart dat nu het cruciaal word en men aan de stoelpoten van stam gaat zagen dat Stam nu opeens tegen Heracles wel eindelijk in de meest logische en mijn favoriete opstelling gaat spelen.
Je zou bijna denken dat nu het seizoen weer is mislukt en psv heeft verloren Stam nu met Feyenoord opeens wel punten mag gaan pakken.
Opstelling:
sinisterra Jorgensen Berghuis
kokcu toornstra
fer
haps senesi ie karsdorp
vermeer
Even kijken hoe dat gaat.
Ben benieuwt wat Senesi kan en of hij zijn geld waard is. Valt 1 van deze centrale verdedigers tegen niet botteghin laten invallen maar tapia centraal in de verdediging proberen.
Narsingh kan je wisselen op positie berghhuis en berghuis naar positie kokcu. Kokcu er dan uit. Als je meer snelheid op de vleugel nodig hebt.
Of kokcu er uit en larsson op 10 testen als je meer creativiteit wil achter jorgensen.
Bij noodzaak meer vechtlust Kokcu er uit en ayoub er voor hem in.
Kun je kijken welke van deze opties het beste werkt.
1 wissel houden bij calamiteiten of een niet fitte speler.
Ben benieuwt.
Forumreacties: 351
Reg.: 15 oktober 2018
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoordopnummer1 schreef op 20 oktober 2019 om 16:10:
Ik vind het wel apart dat nu het cruciaal word en men aan de stoelpoten van stam gaat zagen dat Stam nu opeens tegen Heracles wel eindelijk in de meest logische en mijn favoriete opstelling gaat spelen.
Je zou bijna denken dat nu het seizoen weer is mislukt en psv heeft verloren Stam nu met Feyenoord opeens wel punten mag gaan pakken.
Opstelling:
sinisterra Jorgensen Berghuis
kokcu toornstra
fer
haps senesi ie karsdorp
vermeer
Even kijken hoe dat gaat.
Ben benieuwt wat Senesi kan en of hij zijn geld waard is. Valt 1 van deze centrale verdedigers tegen niet botteghin laten invallen maar tapia centraal in de verdediging proberen.
Narsingh kan je wisselen op positie berghhuis en berghuis naar positie kokcu. Kokcu er dan uit. Als je meer snelheid op de vleugel nodig hebt.
Of kokcu er uit en larsson op 10 testen als je meer creativiteit wil achter jorgensen.
Bij noodzaak meer vechtlust Kokcu er uit en ayoub er voor hem in.
Kun je kijken welke van deze opties het beste werkt.
1 wissel houden bij calamiteiten of een niet fitte speler.
Ben benieuwt.
Uit: tilburg
Vak: Olympiatribune - D
Forumreacties: 116
Reg.: 2 februari 2009
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.581
Reg.: 4 juni 2003
Uit: tilburg
Vak: Olympiatribune - D
Forumreacties: 116
Reg.: 2 februari 2009
open/sluit de onderstaande quote:
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.581
Reg.: 4 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:guzzie333 schreef op 20 oktober 2019 om 17:37:
open/sluit de onderstaande quote:
Niet zo verbazend voor een ''megatalent''....
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Ja vandaar mijn bedenkingen en aangegeven wissel mogelijkheden.
Stam moest veeeel eerder ingrijpen.
Je ziet ook hoe pijnlijk slecht het Feyenoord beleid is.
Knoester staat gewoon in de basis van heracles. Is ook niet top maar pas 20. Senesi die niks speciaals lijkt is al 22 speelt ballen slecht in is 1 tegen 1 niet best tja... Daar geven we liever 7 miljoen aan uit...
Nederlandse talenten zijn niet minder dan de meuk die Feyenoord uit het buitenland kan halen hou daar dus mee op die duur te halen!
Sinisterra is een echte zuid amerikaan zelfzuchtig en scoort moeilijk. Kan je die verkopen meteen doen en Elia terug halen Azarkan, summerville en toure staan ook al te trappelen.
We missen scorend vermogen. Eerste taak van een td is doelpunten tellen voor het seizoen begint. Als van persie vertrekt moet je doelpunten aantrekken en dat is niet gebeurt...
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 oktober 2019, 18:43:50.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Heracles Almelo