Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (06/02/2022-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 februari 2022 om 12:49:

Hé we zitten in de 33e minuut. Al ruim twintig minuten geen goal :B



Wat een kut wedstrijd...;)

 

+1/-0

Toch een kritische noot:

Feyenoord begon erg sterk en geeft nagenoeg niks weg.
Echter zakt de scherpte weer volledig weg en waar je eigenlijk met 4-0 de rust in moet gaan, is het nu een schamele 2-0.
Feyenoord mist op teveel momenten de scherpte en houdt soms ook teveel in, waaronder het tempo dat veel te laag ligt.

Er zullen echt nog wel 2 a 3 tandtjes bij moeten in de tweede helft.

Tegen dit Sparta moet het gewoon een hele grote uitslag worden, alles onder de 5-0 is gewoon een slechte uitslag.

 

+1/-0

Hoe ze eerste 20 minuten speelden kost zoveel energie hou je ook geen hele wedstrijd vol al met al prima 1e helft.

 

+1/-0

3-0 50": Til

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 februari 2022 om 13:09:

Hoe ze eerste 20 minuten speelden kost zoveel energie hou je ook geen hele wedstrijd vol al met al prima 1e helft.



Ze hebben wedstrijden in een hoger tempo gespeeld en dat 75 minuten volgehouden.

 

+1/-0

Benieuwd naar de wissels zo!

 

+1/-0

Wat spelen we het toch slecht uit en waarom is Malacia op jacht naar een goal, afspelen die bal.

 

+1/-0

4-0 69": GUUS GUUS GUUS GUUS Til

 

+1/-0

Til slaat weer op Tilt, ongeloofelijk zoveel goals voor een middenvelder, maar eigenlijk speelt hij ook meer als schaduwspits.

 

+1/-0

Zit niet tegen in de 2e helft til maakt er goed gebruik van. Lekker wedstrijdje, tegen de kleintjes gaat het nu een stuk beter. Alireza lijkt een beetje op te leven dat geeft ons heel veel opties.

 

+1/-0

kom op Dessers nog goaltje.

 

+1/-0

Alles bij elkaar genomen prima wedstrijd.
Had er meer gescoord moeten worden, ja vind ik van wel.
Dat moet gewoon beter, maar het is inmiddels gewoon duidelijk dat een Linssen en Dessers gewoon NIET voldoen, het is lood om oud ijzer, ook al werken ze hard.

Dat het niveau inzakte na de wissels is niet raar, omdat er veel debutanten bij zaten.

Alles bij elkaar zoals ik al zei gewoon prima zege.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 februari 2022 om 14:10:

Alles bij elkaar genomen prima wedstrijd.
Had er meer gescoord moeten worden, ja vind ik van wel.
Dat moet gewoon beter, maar het is inmiddels gewoon duidelijk dat een Linssen en Dessers gewoon NIET voldoen, het is lood om oud ijzer, ook al werken ze hard.

Dat het niveau inzakte na de wissels is niet raar, omdat er veel debutanten bij zaten.

Alles bij elkaar zoals ik al zei gewoon prima zege.



Ben het wel met je eens, ook wat betreft de spitsen. Het grootste winstpunt zit ‘m in de bank. Pure weelde als je ziet wie er allemaal gebracht worden in de tweede helft.

 

+1/-0

Met een goede spits zit je zo in de dubbele cijfers, hopen dat er een schip met geld komt.

 

+1/-0

Alireza kan evt ook in de spits nu je Walemark erbij hebt. Linssen had zijn dag niet en toen Dessers erin kwam was de wedstrijd al gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 februari 2022 om 14:55:

Alireza kan evt ook in de spits nu je Walemark erbij hebt. Linssen had zijn dag niet en toen Dessers erin kwam was de wedstrijd al gespeeld.



Linssen is al maanden uit vorm...

 

+1/-0

Prima potje! Alleen jammer dat we geen goede spits hebben, dan was het makkelijk 6 of 7-0 geworden.

Kökcü moet straks de hoofdprijs gaan opleveren, dan kunnen we straks op de cruciale plekken ons gaan versterken.
Bij mij staat hoog op het lijstje een linkerspits, centrumspits, linksback/lcv en een aanvallende middenvelder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 februari 2022 om 17:39:

Prima potje! Alleen jammer dat we geen goede spits hebben, dan was het makkelijk 6 of 7-0 geworden.

Kökcü moet straks de hoofdprijs gaan opleveren, dan kunnen we straks op de cruciale plekken ons gaan versterken.
Bij mij staat hoog op het lijstje een linkerspits, centrumspits, linksback/lcv en een aanvallende middenvelder.




en Til overnemen, heeft nog maar 1 jaar in de zomer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 februari 2022 om 21:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 februari 2022 om 17:39:

Prima potje! Alleen jammer dat we geen goede spits hebben, dan was het makkelijk 6 of 7-0 geworden.

Kökcü moet straks de hoofdprijs gaan opleveren, dan kunnen we straks op de cruciale plekken ons gaan versterken.
Bij mij staat hoog op het lijstje een linkerspits, centrumspits, linksback/lcv en een aanvallende middenvelder.




en Til overnemen, heeft nog maar 1 jaar in de zomer



Ik ben blij dat die mindere periode van hem klaar is, hij maakt weer net als in het begin heel veel goede loopacties en nu begint het rendement ook terug te komen. Al was het een beetje geluk vandaag maar soms heb je dat nodig, net als Alireza die nu ook een beetje geluk heeft. Til overnemen zou echt heel goed zijn maar dan moet je de investeerders toch echt heel lief aankijken want die kost zeker 7 a 10 miljoen. Ze hebben hem toen voor 18 miljoen aangekocht.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 06 februari 2022 om 21:35:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 februari 2022 om 21:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 februari 2022 om 17:39:

Prima potje! Alleen jammer dat we geen goede spits hebben, dan was het makkelijk 6 of 7-0 geworden.

Kökcü moet straks de hoofdprijs gaan opleveren, dan kunnen we straks op de cruciale plekken ons gaan versterken.
Bij mij staat hoog op het lijstje een linkerspits, centrumspits, linksback/lcv en een aanvallende middenvelder.




en Til overnemen, heeft nog maar 1 jaar in de zomer



Ik ben blij dat die mindere periode van hem klaar is, hij maakt weer net als in het begin heel veel goede loopacties en nu begint het rendement ook terug te komen. Al was het een beetje geluk vandaag maar soms heb je dat nodig, net als Alireza die nu ook een beetje geluk heeft. Til overnemen zou echt heel goed zijn maar dan moet je de investeerders toch echt heel lief aankijken want die kost zeker 7 a 10 miljoen. Ze hebben hem toen voor 18 miljoen aangekocht.




Dus vol gaan voor de 2e plek

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (06/02/2022-12:15)