Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (06/02/2022-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord bereidt zich met Sandler voor op Sparta

De voorbereiding van Feyenoord op de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam is in volle gang. De ploeg van trainer Arne Slot speelt de stadsderby zondagmiddag om 12:15 uur in De Kuip. Aanwinst Philippe Sandler traint inmiddels al mee op trainingscomplex 1908.

Sandler heeft gisteren al een deel meegedaan met de groepstraining en is vandaag ook weer van de partij. ''Van alle blessures die ik in het verleden heb gehad, heb ik ook totaal geen last meer'', vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Het is nu alleen nog werken naar wedstrijdfitheid. Ik ben fysiek ook sterker dan in mijn tijd bij PEC. Nu het is wachten op het moment dat ik het kan laten zien.''

Lutsharel Geertruida traint ook al enige tijd weer voluit mee. De verdediger viel in de uitwedstrijd tegen N.E.C. uit met een blessure, maar kon een niet veel later al meedoen in de oefenwedstrijd tegen Vitesse. Cole Bassett traint nog niet mee met Feyenoord: de Amerikaan is in afwachting van zijn werkvergunning.

Op de dinsdagmiddagtraining waren ook Mike Kleijn, Milan Hokke, Lennard Hartjes en Antoni Milambo onderdeel van de groep. Jorrit Hendrix en Patrik Wålemark behoren zondag normaal gesproken gewoon tot de wedstrijdselectie. Dermane Karim is gehaald voor Onder 21.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 februari 2022 om 20:56:

Feyenoord bereidt zich met Sandler voor op Sparta

De voorbereiding van Feyenoord op de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam is in volle gang. De ploeg van trainer Arne Slot speelt de stadsderby zondagmiddag om 12:15 uur in De Kuip. Aanwinst Philippe Sandler traint inmiddels al mee op trainingscomplex 1908.

Sandler heeft gisteren al een deel meegedaan met de groepstraining en is vandaag ook weer van de partij. ''Van alle blessures die ik in het verleden heb gehad, heb ik ook totaal geen last meer'', vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Het is nu alleen nog werken naar wedstrijdfitheid. Ik ben fysiek ook sterker dan in mijn tijd bij PEC. Nu het is wachten op het moment dat ik het kan laten zien.''

Lutsharel Geertruida traint ook al enige tijd weer voluit mee. De verdediger viel in de uitwedstrijd tegen N.E.C. uit met een blessure, maar kon een niet veel later al meedoen in de oefenwedstrijd tegen Vitesse. Cole Bassett traint nog niet mee met Feyenoord: de Amerikaan is in afwachting van zijn werkvergunning.

Op de dinsdagmiddagtraining waren ook Mike Kleijn, Milan Hokke, Lennard Hartjes en Antoni Milambo onderdeel van de groep. Jorrit Hendrix en Patrik Wålemark behoren zondag normaal gesproken gewoon tot de wedstrijdselectie. Dermane Karim is gehaald voor Onder 21.


Dit is 'n forum dus ga nou niet iedere keer de 'journalist' uithangen maar plaats gewoon de link van je informatiebron. Het kopiëren van dit soort texten is bovendien strafbaar wegens schending intellectueel eigendomsrecht

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 03 februari 2022 om 11:15:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 februari 2022 om 20:56:

Feyenoord bereidt zich met Sandler voor op Sparta

De voorbereiding van Feyenoord op de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam is in volle gang. De ploeg van trainer Arne Slot speelt de stadsderby zondagmiddag om 12:15 uur in De Kuip. Aanwinst Philippe Sandler traint inmiddels al mee op trainingscomplex 1908.

Sandler heeft gisteren al een deel meegedaan met de groepstraining en is vandaag ook weer van de partij. ''Van alle blessures die ik in het verleden heb gehad, heb ik ook totaal geen last meer'', vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Het is nu alleen nog werken naar wedstrijdfitheid. Ik ben fysiek ook sterker dan in mijn tijd bij PEC. Nu het is wachten op het moment dat ik het kan laten zien.''

Lutsharel Geertruida traint ook al enige tijd weer voluit mee. De verdediger viel in de uitwedstrijd tegen N.E.C. uit met een blessure, maar kon een niet veel later al meedoen in de oefenwedstrijd tegen Vitesse. Cole Bassett traint nog niet mee met Feyenoord: de Amerikaan is in afwachting van zijn werkvergunning.

Op de dinsdagmiddagtraining waren ook Mike Kleijn, Milan Hokke, Lennard Hartjes en Antoni Milambo onderdeel van de groep. Jorrit Hendrix en Patrik Wålemark behoren zondag normaal gesproken gewoon tot de wedstrijdselectie. Dermane Karim is gehaald voor Onder 21.


Dit is 'n forum dus ga nou niet iedere keer de 'journalist' uithangen maar plaats gewoon de link van je informatiebron. Het kopiëren van dit soort texten is bovendien strafbaar wegens schending intellectueel eigendomsrecht


Joh dat doet echt elke fansite lekker belangrijk!

 

+1/-0

Ik waardeer het dat Sjonnie Part ook gewoon een bijdrage probeert te leveren. Niet iedereen is perfect. Elk beetje helpt om het forum leuk en levendig te houden.

 

+1/-0

Feyenoord mist Nelson tegen Sparta Rotterdam

Feyenoord moet het zondag doen zonder Reiss Nelson. De aanvaller is positief getest op corona en is daardoor niet inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Philippe Sandler zal ook nog niet bij de wedstrijdselectie zitten.

''Nee, niet iedereen is fit'', vertelt Arne Slot op de persconferentie in aanloop naar de stadsderby. ''We missen sowieso Nelson. Hij ging vandaag met een positieve test naar huis toe, dus die zal er niet bij zijn. Morgen moeten de overige spelers nog getest worden.''

Aanwinst Sandler zit zondag niet bij de groep. ''Er is een speler die nog een tijd nodig heeft. Dat hoef ik ook niet elke keer aan te geven, maar dat is Philippe Sandler. Waarom ik hem wilde toevoegen aan de selectie? In de eerste plaats wilden we graag een verdediger toevoegen omdat we daar nogal wat smal in zitten.''

''Als er dan een kans als deze voorbij komt... Het is een speler die aan alle voorwaarden voldoet mits hij fit is. Hij speelt het voetbal dat wij willen spelen: heel comfortabel aan de bal, goede inspeelpass, snel en groot. Als je hem dan onder deze voorwaarden kan vastleggen, dan is dat voor beiden een win-win situatie. We moeten het nu opbouwen bij hem en daar nemen we onze tijd voor.''

Goed gevoel voor zondag
Slot kijkt met veel vertrouwen uit naar de wedstrijd tegen Sparta. "We hebben heel goed getraind en een goede oefenwedstrijd tegen Vitesse gespeeld. Dat gaf ons veel vertrouwen, wat we ook al hadden vanuit de wedstrijd tegen NEC. De groep is behoorlijk veranderd, daarmee is de kwaliteit op het trainingsveld verder omhoog gegaan."

Het lijkt er op dat Luis Sinisterra zondag weer in de basis start. De verwachting is ook dat Alireza Jahanbakhsh weer een basisplaats krijgt. Tegen NEC was Marcus Pedersen afwezig. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zondag tegen Sparta weer in de basis starten.

Vermoedelijke opstelling volgens FR-Fans.nl
Bijlow, Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia, Aursnes, Kökçü, Til, Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Pedersen, Hendriks, Toornstra, Hendrix, Basset, Wålemark, Dessers.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 februari 2022, 14:10:20.

 

+1/-0

Tijdstip is weer zwaar klote en het is tegen een degradatiekandidaat, dus de voortekenen zijn niet zo best en als dan ook nog de Turkse Arendsoog fluit dan heb ik weinig vertrouwen in een goed resultaat. Maar ja we blijven hopen en het is en blijft je cluppie dus op voor drie punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 05 februari 2022 om 09:18:

Tijdstip is weer zwaar klote en het is tegen een degradatiekandidaat, dus de voortekenen zijn niet zo best en als dan ook nog de Turkse Arendsoog fluit dan heb ik weinig vertrouwen in een goed resultaat. Maar ja we blijven hopen en het is en blijft je cluppie dus op voor drie punten.



Het wordt wel tijd dat het kwaliteitsverschil vanaf het begin duidelijk is dat Sparta gelijk door heeft dat er niks tehalen valt. Ook zal Slot de bankzitters zoals Jens goed moeten managen.

 

+1/-0

Als ik de wedstrijden heb gevolgd die ons cluppie speelde, dan vind ik dat ze ten opzichte van vroeger/verleden beter tegen de degradatie kandidaten spelen. Er wordt meer gescoord. Tja, ik zie het wel zitten. Per ongeluk een 6-0 zege behalen met Arendsoog zie ik wel zitten.

 

+1/-0

Als Slot met een totaal andere opstelling met 6-2 kan winnen van Vitesse, waarom dan toch weer terugvallen op de oude opstelling?

 

+1/-0

Prima opstelling. Hopelijk kunnen we nog enkele aankopen zien debuteren.
Ik gok op een 4-1.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 06 februari 2022 om 10:52:

Als Slot met een totaal andere opstelling met 6-2 kan winnen van Vitesse, waarom dan toch weer terugvallen op de oude opstelling?




Je had de indruk dat Vitesse alles gaf? Gezien hoe makkelijk wij de goals wegggaven?

 

+1/-0

HOPPA!

 

+1/-0

1-0 4': Kökcu

 

+1/-0

Mazzeltje, mooi.

 

+1/-0

Slecht uitgespeeld.

 

+1/-0

lekker hoor Kokcu en Alireza is los!

 

+1/-0

2-0 12": Alireza

 

+1/-0

Kokcu begint wel fenomeen teworden hoe hij nu speelt.

 

+1/-0

Wel genieten hoor ze hebben er echt zin in hopelijk houden ze het 90 min vol.

 

+1/-0

Hé we zitten in de 33e minuut. Al ruim twintig minuten geen goal :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (06/02/2022-12:15)