Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (15/01/2022-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 januari 2022 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.


Senesi is gewoon te traag wanneer je weet dat de tegenstander snelle spelers heeft lopen. Tel daarbij op dat Trauner ook niet de snelste is, dan maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk.
Senesi is geen zekerheidje en wie weet speelt er wat bij hem. Corona of een mogelijke transfer. Dat we verloren hebben ligt voornamelijk aan het gebrek aan creativiteit.



Dat we niet in staat waren te scoren. Maar dat we uiteindelijk ook nog verloren lag aan een blunderende keeper.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 januari 2022 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 januari 2022 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.


Senesi is gewoon te traag wanneer je weet dat de tegenstander snelle spelers heeft lopen. Tel daarbij op dat Trauner ook niet de snelste is, dan maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk.
Senesi is geen zekerheidje en wie weet speelt er wat bij hem. Corona of een mogelijke transfer. Dat we verloren hebben ligt voornamelijk aan het gebrek aan creativiteit.



Dat we niet in staat waren te scoren. Maar dat we uiteindelijk ook nog verloren lag aan een blunderende keeper.


De hele ploeg speelde kut. Hoeveel kansen hebben we gisteren nou gecreëerd? Bitter weinig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 januari 2022 om 14:17:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 januari 2022 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 januari 2022 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.


Senesi is gewoon te traag wanneer je weet dat de tegenstander snelle spelers heeft lopen. Tel daarbij op dat Trauner ook niet de snelste is, dan maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk.
Senesi is geen zekerheidje en wie weet speelt er wat bij hem. Corona of een mogelijke transfer. Dat we verloren hebben ligt voornamelijk aan het gebrek aan creativiteit.



Dat we niet in staat waren te scoren. Maar dat we uiteindelijk ook nog verloren lag aan een blunderende keeper.


De hele ploeg speelde kut. Hoeveel kansen hebben we gisteren nou gecreëerd? Bitter weinig.


Ja ben ik helemaal met je eens maar een gelijkspel had terecht geweest.

 

+1/-0

De enige reden dat je deze wedstrijd verliest is vanwege een doelman die om onbegrijpelijke redenen z'n doel uitstormt en een verdediger in de weg loopt waardoor de pijlsnelle Openda kon profiteren. Dit was een typische 0-0 wedstrijd, maar door een individuele fout verlies je de wedstrijd. Zorgelijker is echter het gebrek aan creativiteit voorin, waarin alle vier de voorhoede spelers niet functioneren. Wij zijn mega afhankelijk van Sinisterra, de enige aanvaller die topclub waardig is. De rest komt gewoon kwaliteit tekort.

Senesi en Toornstra hadden uiteraard geen verschil gemaakt. Senesi is veel te traag, de keuze voor de veel snellere Geertruida is logisch (en hij had Openda overigens ook grotendeels in z'n zak). Toornstra in plaats van Alireza is lood om oud ijzer, ze voldoen allebei niet, want allebei hebben ze geen actie, snelheid en creativiteit. We moeten hopen dat Walemark straks snel ingepast kan worden en zich in korte tijd kan aanpassen aan het niveau, een creatieve rechtsbuiten is echt een must tegen steeds defensievere tegenstanders.

 

+1/-0

Het was geen goede wedstrijd van feyenoord, ik had meer verwacht.

Ook duurd het te lang voordat de bal voorin bij de tegenstander is, het is achterin toch vaak weer naar elkaar toe spelen, inplaats snel de diepte zoeken.
Voorin missen wij Sinistera, er is buiten hem voorin totaal geen creativiteit.

Jammer dat wij achter kwamen door de blunder van de keeper, ik had wel verwacht dat het gelijkspel zou worden, maar zelfs dat zat er niet in.

Het is goed dat er spelers bijkomen ik zie dat het spel minder soepel verloopt als maanden terug, toen werd er harder geknokt om te winnen.

 

+1/-0

Lekker begin van de tweede helft van de competitie weer die wat betreft de Champions League plekken ook meteen gespeeld is met 7 en 6 punten achterstand. Wat een afgang als je dat afzet tegen alle stoeren praatjes over mee willen doen om de bovenste plaatsen. Ongelooflijk dat je zo de competitie hervat met een ploeg die geen moment uitstraalde dat ze mee willen doen met de grote jongens.

 

+1/-0

ach in 2018 voor het laatst gewonnen van Vitesse...die club ligt ons niet door het 3-5-2 systeem

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 januari 2022 om 16:57:

ach in 2018 voor het laatst gewonnen van Vitesse...die club ligt ons niet door het 3-5-2 systeem



Je doet nou net alsof het logisch is dat we verliezen omdat hun systeem ons niet ligt? Als je zes wedstrijden op rij al niet meer weet te winnen van Vitesse mag je toch verwachten dat er door de technische staf een strijdplan wordt bedacht waardoor je beter voor de dag komt?

 

+1/-0

jazeker maar als Sini wegvalt ontbreekt de creativiteit. Tel dar bij op dat alleen Trauner gisteren goed was en je weet hoe het zit

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 januari 2022 om 17:30:

jazeker maar als Sini wegvalt ontbreekt de creativiteit. Tel dar bij op dat alleen Trauner gisteren goed was en je weet hoe het zit



Ja klopt, schrijnend om te zien hoe we voorin afhankelijk zijn van één speler. Hopelijk komt daar snel verandering in met de komst van die Zweed. Voorlopig heeft deze verliespartij ons een hoop gekost, alle concurrenten boven en onder ons winnen.

 

+1/-0

Ik geloof niet dat een goede speler erbij een wereld van verschil gaat maken. De geest is weg en Slot begint het uit de handen te glijden. De hele selectie lijdt aan bloedarmoede. Als je geen creatieve spelers genoeg hebt dan ga je de beuk er in gooien, de wil om dat te doen ontbreekt. Het is allemaal te tam, ondermaats en ja er wordt gelopen maar dan zonder doel. Het is verdomde moeilijk om uit de neergaande spiraal te komen. We hebben een plan B nodig, maar is dat er ?

 

+1/-0

Arrow dit is wel erg zwart wit. Na Herenveen uit danste jij nog de sirtaki

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 januari 2022 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.


Senesi is gewoon te traag wanneer je weet dat de tegenstander snelle spelers heeft lopen. Tel daarbij op dat Trauner ook niet de snelste is, dan maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk.
Senesi is geen zekerheidje en wie weet speelt er wat bij hem. Corona of een mogelijke transfer. Dat we verloren hebben ligt voornamelijk aan het gebrek aan creativiteit.



Waar baseer je op dat Senesi traag is?

 

+1/-0

Het is wel zo dat Senesi zich niet veel door ontwikkelt alweer 98 wedstrijden gespeeld voor Feyenoord maar is hij ook beter geworden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 januari 2022 om 14:20:

De enige reden dat je deze wedstrijd verliest is vanwege een doelman die om onbegrijpelijke redenen z'n doel uitstormt en een verdediger in de weg loopt waardoor de pijlsnelle Openda kon profiteren. Dit was een typische 0-0 wedstrijd, maar door een individuele fout verlies je de wedstrijd. Zorgelijker is echter het gebrek aan creativiteit voorin, waarin alle vier de voorhoede spelers niet functioneren. Wij zijn mega afhankelijk van Sinisterra, de enige aanvaller die topclub waardig is. De rest komt gewoon kwaliteit tekort.

Senesi en Toornstra hadden uiteraard geen verschil gemaakt. Senesi is veel te traag, de keuze voor de veel snellere Geertruida is logisch (en hij had Openda overigens ook grotendeels in z'n zak). Toornstra in plaats van Alireza is lood om oud ijzer, ze voldoen allebei niet, want allebei hebben ze geen actie, snelheid en creativiteit. We moeten hopen dat Walemark straks snel ingepast kan worden en zich in korte tijd kan aanpassen aan het niveau, een creatieve rechtsbuiten is echt een must tegen steeds defensievere tegenstanders.


Senesi en Geertruida kunnen allebei spelen. Senesi centraal en Geertruida als rechtsback. Dan kan Pedersen opschuiven naar het middenveld. Toornstra schat ik toch iets hoger in dan Jahanbakhsh in deze vorm.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 16 januari 2022 om 18:36:

Ik geloof niet dat een goede speler erbij een wereld van verschil gaat maken. De geest is weg en Slot begint het uit de handen te glijden. De hele selectie lijdt aan bloedarmoede. Als je geen creatieve spelers genoeg hebt dan ga je de beuk er in gooien, de wil om dat te doen ontbreekt. Het is allemaal te tam, ondermaats en ja er wordt gelopen maar dan zonder doel. Het is verdomde moeilijk om uit de neergaande spiraal te komen. We hebben een plan B nodig, maar is dat er ?


Zaterdag Aston Villa zien voetballen tegen Man United. Aston Villa heeft geen de Bruyne of Salah, maar de intensiteit, passie en werklust die de ploeg aan de dag legde was mooi om te zien. Plus een vol stadion, supporters die er enorm achter gingen staan. Ze maakten een 0-2 achterstand goed. Bij Feyenoord is Pedersen zo,n type voetballer. Hij moet de norm zijn waar een voetballer aan moet voldoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 januari 2022 om 17:30:

jazeker maar als Sini wegvalt ontbreekt de creativiteit. Tel dar bij op dat alleen Trauner gisteren goed was en je weet hoe het zit



Sinisterra kwam voor de winterstop ook al weken lang geen lantaarnpaal voorbij.

 

+1/-0

Om dit soort resultaten te vermijden is ´vers bloed´ keihard nodig. Dat zal wat ´nieuw elan´ in het team brengen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 16 januari 2022 om 21:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 januari 2022 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.


Senesi is gewoon te traag wanneer je weet dat de tegenstander snelle spelers heeft lopen. Tel daarbij op dat Trauner ook niet de snelste is, dan maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk.
Senesi is geen zekerheidje en wie weet speelt er wat bij hem. Corona of een mogelijke transfer. Dat we verloren hebben ligt voornamelijk aan het gebrek aan creativiteit.



Waar baseer je op dat Senesi traag is?


Heb je hem weleens een sprintje zien trekken? Gast is gewoon langzaam en te vaak niet geconcentreerd genoeg.

 

+1/-0

Helemaal mee eens, er is vreemd soort ontbeken van concentratie, hij staart, grijpt niet in, staat verkeerd, er is iets weg dat er eerst wel was, maar het kan ook zijn dat we niet graag zagen dat Botteghin wèl okay was en Senesi teveel krediet hebben gegeven. Achterin zit het fout, ook onze keepers zijn kwalitatief veel minder dan vroeger.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (15/01/2022-20:00)